| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 6/1/15 בוקר יום שלישי 6.12.2014וול סטריט - ה S&P איבד בלילה כ 1.82% לרמת ה 2020 מדד הנסדאק איבד כ 1.57% לרמת ה 4652 זה תואם את ההערכה שנתתי לכם תמול שלשום האם אני חושב שמדובר בגל יורד משמעותי ? לדעתי לא כרגע ההערכה שלי היא שהמדדים יחזרו לשיאם רמת הבלימה הקרובה ב S&P היא 1980 עד 2000 בנסדאק זה בערך 6500 ברקע - משבר האנרגיה בהובלת מחיר הנפט עוד ברקע החשש מיוון ומיציאתה מגוש האירו אבל אפשר לומר שמה שמככב כרגע זה מחיר הנפט כמו שהערכתי לעיל - בשלב זה אני מניח חזרה לשיאים והתפוגגות המשבר הזה גם אם לא מיידית ולא בטווח הקצרצר חודש ינואר הוא בדרך כלל הולך לכיוון "אפקט ינואר" או "דפקט ינואר" נכון לעכשיו זה ניראה כמו "דפקט ינואר" מדד המעו"ף איבד אתמול רק 0.17% כשהוא סוגר על 1457/8 במחזור לא חריג מניות הבנקים משכו למטה סקטור הגז משך מטה הדואליות לא היו משמעותיות בזק תמכה את המדד לסיכום: כשמניות הבנקים מושכות מטה והדואליות לא בדיוק טורחות לאזן אז התוצאה היא מדד יורד בינתיים הסנריו שלי עובד בסדר כלומר משיכה שלילית מטה בהובלת הבנקים אנחנו קרובים לנקודה חשובה - איזור 1452 במדד אם ביומיים הקרובים המדד לא יחזיק מעמד מעל לזה אז הוא ילך לבקר ב 1424 אלא שאני מעריך שהוא גם יטרח לחזור למעלה לשיאו מדד 75 לא החזיק מעמד ולא מצליח לבנות מהלך עולה עדיין - דגש על עדיין אם מסתכלים עליו בריזולוציות רחבות - אפשר להבין אותו הוא יחזור ויעשה גל עולה משמעותי מה שצריך זה להתאזר בסבלנות ולהמתין לו מדד הבנקים - עובד בינתיים לפי הערכות קודמות שלי מניח שהוא בדרכו שוב ל 1200 עם חשד ל 1150 הבוקר הארביטראז הוא שלילי מינורי 0.1% חוזה S&P איננו משמעותי כרגע הדאקס איבד אתמול כמעט כ 3% כשהוא עומד על 9473 ברקע גם הסיפור היווני ...אבל בעיקר מחיר הנפט אני נותר עם ההערכה שהדאקס יחזור לשיאו כאשר כרגע אני מניח שהוא הולך לאיזור ה 9200 או שלחילופין ייבלם כבר ביממה הקרובה יש לציין שהשבוע יש נתוני אינפלציה בגוש האירו ודו"ח תעסוקה גרמני מקרו - היום יפורסם מדד ה ISM בארה"ב אבל יש כרגע דברים חשובים בהרבה מיזה 1. דוח התעסוקה האמריקאי 2. נתוני אינפלציה מאירופה 3. דוח תעסוקה גרמני 4. משבר האנרגיה 5. המשבר היווני את סיומו של השבוע הזה יקבעו הנתונים 1 עד 3 טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1452 עד 1458 סביר שהמדד יפתח שלילי על רקע המסחר בחו"ל אני לא מצפה שהוא יפתח מתחת לנקודה הנמוכה של הטווח מהנקודה הנמוכה של הטווח הדברים תלויים בהתנהלות הדאקס...הליכה של הדאקס ל 9200 משמעותה שהמעו"ף יעשה לדעתי אפילו 1424 ואני עדיין נותר עם הערכה - שהן הדאקס והן המעו"ף יעשו בחזרה סייקל עולה יש לשים לב ליעד שנתתי לפוט 1430 בין אם אתם מחזיקים בו או לא אני מצפה למינימום 920 בו יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |