TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 5/1/15
בוקר יום שני 5.12.2014

וול סטריט -

ניגמרו החגים
המדדים חזרו להיסחר ביום שישי ...אבל ללא שינוי משמעותי
ה S&P סיים קרוב לאפס
מדד הנסדאק סיים שלילי מינורי 0.2%
יחד עם זאת המימוש שהחל ערב החג הנוצרי ביום רביעי בוול סטריט לא בהכרח הסתיים
יש רמז קל לזה ממדד הנסדאק שעדיין לא עומדים לעלות חזרה ישירות אל השיא
עדיין ישנה אפשרות סבירה מאוד שמדד ה S&P שעומד כרגע על 2060 לערך
יעשה זליגה נוספת למטה לפי הרמות שכבר שלחתי בסקירות קודמות
כלומר מעריך זליגה לאיזור 2000 עד 2020 בשלב זה
גם זו הערכה שאיננה חד משמעית אבל היא סבירה ובעירבון מוגבל

השבוע חוזרים להיסחר כרגיל
על הפרק נתוני אינפלציה מגרמניה ואירופה
אבל גם דו"ח התעסוקה האמריקאי חוזר לככב השבוע


מדד המעו"ף ניסחיר אתמול ללא שינוי משמעותי ולמעשה כמעט יום מסחר מיותר
המדד בעצם לא זז ובסיכום יום ירד 0.13%
כשהוא סוגר על 1460 במחזור נמוך של יום ראשון
פריגו וכיל תמכו את המדד אבל למעשה מבין המניות המשמעותיות במדד זו התמיכה היחידה
שאר מניות המדד קירטעו לא משמעותי כאשר סקטור הגז מושך למטה
ובפרט בזק שכמו כל סקטור התקשורת אתמול משכה גם היא דיי משמעותי מטה

לסיכום:
סגירה עד סוף השבוע מתחת 1452 תשלח את המדד בסבירות גבוה מאוד עד 1424
מלמעלה נימצאת 1472 לערך
ההנחה שלי כרגע שהמדד לא הולך לקבוע שיא חדש בכל מקרה
כל תזוזה שלו מעלה תיחשב תזוזה של דשדוש בין 1494 ל 1454
למעשה אפשר לתחום את זה גם בין 1470 ל 1454
יציאה מהטווח הזה מעלה תוביל ל 1494
כלפי מטה ל 1424
אני מאמין שהמדד יעשה את שתי הרמות הנ"ל ...גם 1424 וגם 1494
השאלה הנותרת היא מי ראשון ?
אני מטיל ספק כרגע ביכולת המדד לנסוק ל 1494 בשלב הזה


מדד הבנקים -
המדד עומד כרגע על 1240 כמעט לאחר תנועה שלילית קלה אתמול
יש מצב שהמדד ינסה או יצליח להשיג את 1260
אבל אני נותר שלילי לגביו בשלב הזה כאשר גם אם החודש הוא יעשה קולות ירוקים אני מעריך שהוא יחזור בהמשך ל 1200 ומטה

מדד 75 ניסחר אתמול מעורב
היה ירוק בפתיחה אבל סיים שלילי 0.84%
אני עדיין מאמין ב 860 מינימום למדד
אבל התנועה של אתמול קצת שוברת מומנטום שניפתח שבוע שעבר ומצריכה זהירות לפחות בטווח הקצר
סה"כ המדד נע בין היום בין 780/90 ל 820/30


הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר שלילי קל כרגע לא משמעותי
הדאקס סגר את יום שישי שלילי 0.4%
אני נותר עדיין עם הערכה חיובית לגביו לכיוון 10100 מינימום
מעריך שכל תנועה שלילית שלו היא לצורך עלייה
הדורל חזרכ בחזרה ל 3.95 שקלים
אין היום נתוני מקרו משמעותיים
אבל בהמשך השבוע בהחלט ישנם -
זה גם דוח התעסוקה האמריקאי וגם נתוני אינפלציה מאירופה
זה מה שצפוי לתת את הטון השבוע


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1457/8 עד 1464
טווח צר יותר הוא 1460 עד 1464
ההערכה שלי כרגע היא שכל תנועה מעלה של המדד איננה מספיק אמינה
הוא יכול להשיג רמות 1464 ואף 1470 אבל אני בספק גדול באם יעשה מעבר לזה
גם אם המדד יפתח היום חיובי ויתנהל חיובי אני מאמין שהוא יחזור מטה ל 1458 ומטה מיזה ונסיקה מחודשת תידחה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il