| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 25/12/14 בוקר יום חמישי 25.12.2014 יום הפקיעהוול סטריט - אין עדיין חצייה וקביעה של שיא חדש מה שראינו ב S&P אתמול והיום איננו נחשב גם במדד הנסדאק אין חצייה המדדים התנהלו אתמול כמעט בלי תזוזה ביום מסחר מקוצר על רקע חג המולד הסימנים מראים לי שתהיה תנועה שלילית קצרה לפחות לאיזור ה 2050/60 ב S&P מעין תנועת נסיגה מקומית על מנת לרוץ ולהשיג יעדי שיא חדשים צריך כניראה איזשהו טריגר אני מדבר כמובן על רמות כמו 2180 ב S&P ...חסר עבור זה קטליזטור היום אין מסחר לא באירופה ולא בארה"ב על רקע חג המולד הנוצרי מדד המעו"ף המשיך אתמול במסעו מטה בלחץ הבנקים המדד איבד כ 0.53% תוך שהוא רואה בגבוה את 1472 ...יורד עד 1455/6 וסוגר על 1460 מחזור המסחר היה ממוצע הדואליות לא סיפקו מספיק משמענת למדד מניות הבנקים משכו למטה בשיעור של כ0.4% בזק משכה גם היא מטה בשיעור של כ 0.15% סקטור הגז תמך את המדד אומנם אבל זה לא מספיק לסיכום: לא ראינו תחתית וזה אני אומר בסבירות גבוהה ישנן כרגע שתי רמות מלמטה 1. 1444 2. 1424 יש לי חשד שנבקר בשתיהן במסגרת הסייקל היורד הנוכחי מי שאמור להוביל את המדד מטה אלו בעיקר מניות הבנקים מדד הבנקים מסמן לי שיש לו עוד בשר להשיל נכון להיום אני גם מעריך גל עולה חזרה לרמת השיא האחרונה...אבל בניגוד לעבר אני לא נחרץ על זה אלא זו הערכה בלבד אגב גם שנה שעברה בדצמבר המדד לא עשה חייל גם ב 2012 המדד בעיקר דשדש בדצמבר מדד הבנקים + מדד 75 אתן התייחסות במהלך היום הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של כ 0.12% אין משמעות לחוזים היום גם בדאקס אין מסחר אבל אני נישאר עם הערכה לגביו ל 10100 ת"א נישארת לבדה היום...כאן לא חוגגים את המולד הדולר עדיין סביב ה 3.92 שקלים...הוא צפוי להישאר חסון כל עוד בארה"ב ממשיכים סימני הצמיחה ...קבעית הריבית ביום שני הקרוב בארץ עשויה גם היא להשפיע עליו הזהב - לא מראה סימני עוצמה ועל פניו זה בסדר הסיכון נימצא כרגע במחיר הנפט למרות שהוא לכאורה יציב כרגע על ה 55 דולר טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1466/7 עד 1454 אני לא "קונה" פתיחה חיובית במדד דעתי היא שהמדד ירד לנמוך של אתמול ומה גם שהעליתי לעיל את דעתי הכללית אני חושד שהמדד ירד ל 1444 ואף ל 1424 לפני שיחזור חזרה היום הוא יום פקיעה כמובן והמדד יכול לפקוע סולידי בהחלט יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |