| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 23/12/14 בוקר יום שלישי 23.12.2014 יומיים לפקיעהוול סטריט - המדדים בוול סטריט חזרו לשיאם מדד הנסדאק הוסיף 0.34% כשהוא סוגר על 4781 רחוק פיפס משיאו 4800 ה S&P סגר על 2078 כשהוא מוסיף 0.38% ורחוק גם הוא פיפס משיאו 2080 כרגע כרגע הסימנים מצביעים על חצייה של השיא הנ"ל בגסות אפשר רק להעריך רמות לא מחייבות ב S&P זה מלמעלה 2100 --> 2180 האם אני חושב שהמדדים שם יחזרו מטה ...? נניח לאחר השגת שיא חדש כפי הרמות שרשמתי? התשובה היא כן בסבירות לא נמוכה קודם ניראה איך הם קובעים שיא חדש ואם בכלל ויש לי חשד ל 2180 ב S&P ברקע - המון בעיות שרוחשות מתחת לפני השטח בין אם זה מחיר הנפט בעיות גיאו פוליטיות ובעיות עם מדינות ספציפיות מדד המעו"ף איבד אתמול 0.43% כשהוא סוגר על 1481/2 מחזור המסחר היה ממוצע לא חריג במיוחד ברקע לירידה עומד סקטור הגז השפעת סקטור הגז על המדד היתה בשיעור של כ 0.46% לשלילה טבע גם היא הכבידה בשיעור של כ 0.2% אבל בוצע לדעתי איזון מסויים דרך מניות הבנקים שסגרו סביר ויש לקחת בחשבון שברקע עומד שבוע הפקיעה לסיכום: מצב המעו"ף איננו מפתיע וכבר הסברתי שהוא ירד ל 1478 כפי שעשה אתמול ולדעתי הוא אמור לרדת יותר מיזה והשאלה היא רק אם בקו ישיר עד ל 1466 מינימום או שהוא ירשום שוב חזרה לירוק שגם זה בהחלט אפשרות עד לסייקל היורד הבא בכל מקרה המדד אמור לרדת ל 1466 מינימום אבל לחזור גם ל 1494 מינימום קיימת תלות במדד הבנקים מדד 75 סגר אתמול סביר רק מינוס 0.24% ולא ניגרר אחרי השפעתה של רציו אני עדיין חושב שהוא ישיג 860 הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ 0.44% חוזה S7P ניסחר יציב על קו האפס הדאקס סגר אתמול גם הוא בסדר עם יעד כללי קרוב חזרה ל 10100 הדולר יורד ככל הניראה לבקר ב 3.88 שקלים סקטור הגז חטף אתמול חזק מהממונה על ההגבלים העסקיים ועל זה נאמר אולי שכל פקיד מזיז את השוק כאן מדובר על סיפור ברמה ההצהרתית עם כוונות וכו וכו לא ברור כמה מיזה פופוליזם כי זה בטח לא הולך להיגמר מחר בבוקר אלא סחבת ארוכה מאוד של דיונים הדפקט היחיד כאן - זה אי פיתוחו של לויתן ואני באמת שואל ? מי יפתח את השדה העצום הזה ? ממשלת ישראל ?? אולי הממונה על ההגבלים העיסקיים עצמו ? השד יודע... נישארנו עם אמירות לוחמניות ופופוליזם אחרי מה שעשה כחלון לתקשורת וששנסקי לכיל כל אחד רוצה להיות זה שיוביל את המהפכה הבאה...התחושה שלי היא שהסיפור הזה יגמר בכלום אבל בתכלס זה מוביל את סקטור הגז לשוק לסיחרור ופגיעה במשקיעים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1478 עד 1484 יציאה מהטווח הזה מסמנת שינוי לחיוב ולשלילה התחושה שלי כרגע היא שהמדד ילך מעלה אולי אפילו עוד היום אחרי ביקור בנמוך של אתמול יש כרגע בעיה מול השפעתו השלילית של סקטור הגז מספיקה אפילו הודעה מרגיעה אחת כדי שהוא יתקן באגרסיביות אני מזכיר שזה שבוע הפקיעה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |