TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 23/12/14
בוקר יום שלישי 23.12.2014 יומיים לפקיעה

וול סטריט -

המדדים בוול סטריט חזרו לשיאם
מדד הנסדאק הוסיף 0.34% כשהוא סוגר על 4781 רחוק פיפס משיאו 4800
ה S&P סגר על 2078 כשהוא מוסיף 0.38% ורחוק גם הוא פיפס משיאו 2080
כרגע כרגע הסימנים מצביעים על חצייה של השיא הנ"ל
בגסות אפשר רק להעריך רמות לא מחייבות
ב S&P זה מלמעלה 2100 --> 2180
האם אני חושב שהמדדים שם יחזרו מטה ...? נניח לאחר השגת שיא חדש כפי הרמות שרשמתי? התשובה היא כן בסבירות לא נמוכה
קודם ניראה איך הם קובעים שיא חדש ואם בכלל ויש לי חשד ל 2180 ב S&P

ברקע - המון בעיות שרוחשות מתחת לפני השטח
בין אם זה מחיר הנפט
בעיות גיאו פוליטיות
ובעיות עם מדינות ספציפיות


מדד המעו"ף איבד אתמול 0.43% כשהוא סוגר על 1481/2
מחזור המסחר היה ממוצע לא חריג במיוחד
ברקע לירידה עומד סקטור הגז
השפעת סקטור הגז על המדד היתה בשיעור של כ 0.46% לשלילה
טבע גם היא הכבידה בשיעור של כ 0.2%
אבל בוצע לדעתי איזון מסויים דרך מניות הבנקים שסגרו סביר
ויש לקחת בחשבון שברקע עומד שבוע הפקיעה

לסיכום:
מצב המעו"ף איננו מפתיע וכבר הסברתי שהוא ירד ל 1478 כפי שעשה אתמול ולדעתי הוא אמור לרדת יותר מיזה והשאלה היא רק אם בקו ישיר עד ל 1466 מינימום
או שהוא ירשום שוב חזרה לירוק שגם זה בהחלט אפשרות עד לסייקל היורד הבא
בכל מקרה המדד אמור לרדת ל 1466 מינימום
אבל לחזור גם ל 1494 מינימום
קיימת תלות במדד הבנקים

מדד 75 סגר אתמול סביר רק מינוס 0.24% ולא ניגרר אחרי השפעתה של רציו
אני עדיין חושב שהוא ישיג 860

הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ 0.44%
חוזה S7P ניסחר יציב על קו האפס
הדאקס סגר אתמול גם הוא בסדר עם יעד כללי קרוב חזרה ל 10100
הדולר יורד ככל הניראה לבקר ב 3.88 שקלים
סקטור הגז חטף אתמול חזק מהממונה על ההגבלים העסקיים ועל זה נאמר אולי שכל פקיד מזיז את השוק כאן
מדובר על סיפור ברמה ההצהרתית עם כוונות וכו וכו
לא ברור כמה מיזה פופוליזם כי זה בטח לא הולך להיגמר מחר בבוקר אלא סחבת ארוכה מאוד של דיונים
הדפקט היחיד כאן - זה אי פיתוחו של לויתן
ואני באמת שואל ? מי יפתח את השדה העצום הזה ? ממשלת ישראל ??
אולי הממונה על ההגבלים העיסקיים עצמו ? השד יודע...
נישארנו עם אמירות לוחמניות ופופוליזם
אחרי מה שעשה כחלון לתקשורת וששנסקי לכיל כל אחד רוצה להיות זה שיוביל את המהפכה הבאה...התחושה שלי היא שהסיפור הזה יגמר בכלום
אבל בתכלס זה מוביל את סקטור הגז לשוק לסיחרור ופגיעה במשקיעים


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1478 עד 1484
יציאה מהטווח הזה מסמנת שינוי לחיוב ולשלילה
התחושה שלי כרגע היא שהמדד ילך מעלה אולי אפילו עוד היום אחרי ביקור בנמוך של אתמול
יש כרגע בעיה מול השפעתו השלילית של סקטור הגז
מספיקה אפילו הודעה מרגיעה אחת כדי שהוא יתקן באגרסיביות
אני מזכיר שזה שבוע הפקיעה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il