| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 22/12/14 בוקר יום שני 22.12.2014 שבוע הפקיעהוול סטריט - המדדים חוזרים אט אט לשיאם האחרון ה S&P ל 2080 מדד הנסדאק ל 4800 השאלה היא אם יחצו את השיא הזה...אני מעריך שכן אבל כמובן שבכל מקרה גם אם כן אז חוזרים לימי הזחילות...כל עלייה תתבצע בזחילה איטית מאוד אפילו כלפי מעלה באם לא יחצו הם יכנסו השבוע לדשדוש קל ברקע שני דברים מרכזיים: 1. הריבית בארה"ב 2. מחיר הנפט ל 2 יש השפעה על 1 ילין הודיעה שבוע שעבר שהריבית לא תעלה כניראה בשתי הפגישות הבאות של הפד לפחות עצם קציבת הזמן נתנה סוג של כרית ביטחון למשקיעים אבל יותר מיזה אני חושב שיש בעיה להלעות ריבית מול מחיר הנפט הנוכחי אן חריף ממנו מחיר הנפט הנוכחי פועל נגד האינפלציה זה גורם שמוסיף לתסבוכת הקיימת ממילא באופן כללי צריך להבין שהריבית הנמוכה היתה בשנים האחרונות סוג של מערכת חיסונית לשווקים... ברגע שהמערכת החיוסית הזו תרד...כל פגע רע קטן בעולם פוגע בגוף אם בעבר פגעים רעים השפיעו זמנית נקודתית ...בריבית שאיננה אפסית זה כבר לא יהיה כך אבל לא זה המצב כרגע וזו סתם נקודה להבהרה מדד המעו"ף למרות שעלה אתמול סגר חלש ביחס לנקודת הפתיחה שלו המדד פתח ב 1490...עלה עד 1494 אבל סגר ב 1488 מניות הבנקים מכבידות מאוד על המדד את המדד מזינות המניות הדואליות בעיקר נכון להיום בעצם זה תקף למה שהיה מרבית השנה כאשר מידי פעם הבנקים משתפים פעולה לסיכום: נכון לעת הזו אני בספק גדול באם נקבל מומנטום חיובי חדש כבר בטווח הקצר בעיקרון המדד צריך לראות שוב את 1494 1520 זה יעד כללי שלו שעדיין לא מקבל גיבוי מהתנהלות המדד העכשוית אבל מצד שני וזה מה שמציק לי המדד עלול לרדת לבקר אל מתחת 1466 אני מאמין שבכל מקרה נקבל שתי רמות גם 1494 מינימום וגם 1466 רצוי לראות איך ספציפית היום הנוכחי מסתיים כי הוא זה שישפוך אור על תנועת סוף השנה מדד הבנקים סגר אתמול על 1240 כשהוא מאבד אחוז וחצי עולים הסיכויים שהמדד הזה ילך ל 1200 בריזולוציה חודשית הוא ניכנס לדישדוש רחב יש מצב למהלך מתקן מינורי היום מדד 75 לדעתי אמור לחזור למינימום 860 למרות הסגירה החלשה אתמול על האפס לערך הבוקר הארביטראז חסר משמעות חוזה S&P ניסחר חיובי קל מאוד הדאקס צפוי להתנהל יד ביד עם מדד המעו"ף הסגירה של יום שישי בדאקס מזמינה יום מעורב במדד הזה סה"כ עומד הדאקס על 9800 כמעט ...כאשר אני מצפה שהוא יחזור ל 10100 אבל לא בהכרח שהיום הוא ייצר יום חיובי הסיכון לשווקים נימצא במחיר הנפט נכון להיום כי קיים סיכון להיחלשות נוספת שלו בטווח הקצר ...למרות שנכון להיום הוא שואף חזרה ל 60 דולר הדולר עדיין ניצב מעל ל 3.9 שקלים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1484 עד 1494 המדד יכול לפתוח על האפס ואפילו חיובי אפסי קיימת לי אינדיקציה שהוא יחזור ל 1494 אבל אין ביטחון שהוא יבצע את זה היום הסיומת של היום הנוכחי יכולה לשפוך אור על מרבית התנועה עד לפקיעה על זה אעדכן במהלך היום בעיקרון עדיין הכל פתוח היום אפילו עד ל 1500 יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |