| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 18/12/14 בוקר יום חמישי 18.12.2014 יום פקיעה שבועיתוול סטריט - בהתאם למה שרשמתי אתמול נכון להיום וול סטריט ניתמכה רשמתי אתמול שני תרחישים ואלו הדברים בציטוט מאתמול: "ישנן כרגע שתי אפשרויות סבירות בעיניי : 1. או שעד לסוף השבוע ה S&P מתייצב מעל 1990 וחוזר לעצמו 2. או שהוא יורד לביקור באיזור 1920 עד 1900 אני מעדיף את אפשרות 1 אבל כבדהו וחשדהו" נכון להיום בבוקר אפשר לומר שתרחיש 1 תופס תמונה כלומר ה S&P מתייצב מעל 1990 נכון להיום סביר גם שניראה אותו באיזור 2040/50 ואף 2060 עד 2080 השאלה כעת היא רק אם יש לזה המשכיות מעבר לשיא האחרון אני בספק בעניין הזה ואסביר ראשית ברקע לזינוק אתמול עמדו דבריה של גנט ילין בועידת השוק הפתוח ילין כאילו סיפקה לשוק את מה שהוא רוצה לשמוע דברים ברורים יותר על העלאת הריבית ילין הוסיפה את המילה "בסבלנות" ...כלומר היא רמזה שלא תתבצע העלאה מוקדמת מידי בריבית...כמובן שזה צמוד להתאוששות כלכלית כללית שרואים שם בתעסוקה לדעתי - באופן כללי - הריבית בארה"ב כן או לא תעלה וכמה זה לא הסיפור כל העלאה בריבית או לצפי שלה יגרור תגובה אבל הוא לא משנה תמונה כללית בימינו צריך להיזהר יותר מאירועים חיוציים לארה"ב שלא לוקחים בחשבון ואינם בכותרות יום יום...בין אם זה רוסיה או יוון או סין או יפן או אירוע מסוג אחר ...כאשר הוא מגיע עם ריבית שאיננה אפסית מדד המעו"ף סגר אתמול חיובי על האפס על 1468 אבל סגירה טובה מחזור המסחר היה מעל לממוצע סקטור הגז תמך הדואליות ברובן תמכו היוצא דופן אלו מניות הבנקים הגדולים שלא סיפקו תמיכה למדד לסיכום: כבר אמרתי שהמדד יחזור מעלה והוא יחזור לדעתי מעל 1480 ואף ל 1494 היום הואמ יום פקיעה שבועית וראשית אצוי לראות איך המדד פוקע לאחר הפקיעה אני אעדכן שוב - ועדיין אין לנוח על זרי דפנה מדד 75 - צפוי לחזור מעל 860 אני מקווה תוך ימים ספורים הבוקר הארביטראז חיובי בשיעור של כ 0.7% חוזה S&P ניסחר כרגע בנטייה חיובית אפסית הדאקס סגר אתמול בסיכום יום במינוס 0.2% אני עדיין אופטימי עליו והוא בצפי שלי אמור לחזור קרוב לשיאו האחרון מבחינת המקרו - בשעה 11:00 סקר ה IFO על מצב העסקים בגרמניה בשעה 15:30 נתוני האבטלה השבועיים בארה"ב בשעה 17:00 מדד הייצור פילדלפיה בארה"ב הדולר עדיין ניצב מעל ל 3.9 שקלים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1470 עד 1477 זה גם טווח פקיעה ריאלי זה טטוח תוך יומי בלבד והצפיות שלי הן שהמדד יחזור גם ל 1488 וכמובן שלא בהכרח היום יש נקודה שמפריעה לי במדד ...סוג של רמיזה שהמדד יחזור ל 1466 מינימום אעדכן במהלך היום הזינוק בגלום הבוקר הוא בסדר...אבל עדיין לא כל מה שאני רוצה לראות... בנוסף יש לי אינדיקציות שליליות לצערי עדיין שלא התקיימו אני אוציא עידכון ניפרד יותר מאוחר יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |