TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 17/12/14
בוקר יום רביעי 17.12.2014

וול סטריט -

המדדים בוול סטריט התנהלו מעורב כאשר גם ירוק בינוני ניראה על המסך
אבל הסיומת הית שלילית
ה S&P איבד בסיום יום 0.84% וסגר על 1972
מדד הנסדאק איבד 1.24% וסגר על 4547
כל זאת למרות שמחיר הנפט לא החריף אבל מצד שני עדיין אין בו שיפור משמעותי
המדדים בחרו לרדת

היום הוא יום בסימן מדדי המחירים לצרכן באירופה וארה"ב כולל ועדת השוק הפתוח
בארה"ב בו ידברו על הריבית גם מן הסתם

ישנן כרגע שתי אפשרויות סבירות בעיניי :
1. או שעד לסוף השבוע ה S&P מתייצב מעל 1990 וחוזר לעצמו
2. או שהוא יורד לביקור באיזור 1920 עד 1900
אני מעדיף את אפשרות 1 אבל כבדהו וחשדהו


מדד המעו"ף איבד אתמול כאחוז במחזור מעל לממוצע
בנמוך ראה המדד את 1453 אבל סגר על 1463
הפתיחה היתה על 1474 והמדד התנהל בשעות הבוקר בין 1474 ל 1478
לאחר מכן המדד דלף ל 1470 עליה דיברתי שבר אותה וירד עד 1453 כמעט ישירות
למעט טבע ופריגו כמעט כל מניות המדד רשמו יום אדום בסדר גודל בינוני

לסיכום:
1. ההנחה שלי כרגע היא שהמדד יחזור לעצמו מעלה עד 1494
2. בטווח הקצר המגמה השלילית עדיין שולטת הן על רקע מחיר הנפט והמצב ברוסיה
והן על רקע התנהלות כלל המדדים בוול סטריט
מלמטה יש את 1440 אבל לא בהכרח שהיא תושג בכלל בסייקל הנוכחי



מדד 75 סגר אתמול בירידה של כמעט כ 3% על 836
אני נוטה לומר שהוא יחזור ל 860
הטווח הקצר בעייתי גם כאן אבל 800 במדד היא בלם משמעותי


הבוקר הארביטראז הוא שלילי קל
חוזה S&P ניסחר חיובי כ 0.4% אבל לדעתי אשליה בעת הזו והמסחר בלילה צפוי להיות מעורב לפחות כאשר גם הפעם רק הסיומת תקבע
הדאקס סגר אתמול חזק למעלה כ 2.5% לאחר יום מסחר שלילי ברובו
אני עדיין אופטימי עליו שיחזור לשיאו אבל גם כאן הטווח הקצר עדיין בעייתי

הסיפור הכללי הוא הכלכלה הרוסית כמובן
אבל היום אני חושב שיותר מהכלכלה הרוסית מדדי המחירים לצרכן בארה"ב ואירופה
יתנו את הטון ...כאשר הדגש הוא על ועדת השוק החופשי בארה"ב בלילה
שם ידברו על המדיניות של הפד בעיקר

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1452 עד 1470
המדד צפוי לפתוח שלילי על רקע התנהלות המסחר בוול סטריט
אני מעריך שהפתיחה השלילית תדעך בהמשך
אבל שוב - הסיומת היא בעירבון מוגבל כי אני חושד שהחוזים על המדדים בוול סטריט אינם אמינים...סביר שאת הסגירה בוול סטריט נדע רק לאחר ועדת השוק החופשי בשעה 21:00


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il