TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 16/12/14
בוקר יום שלישי 16.12.2014

וול סטריט -

חוזים חזקים ויום שניפתח בעליות שערים יפות לא החזיק מעמד הרבה זמן
ה S&P סיים במינוס 0.63% והגיע למחיר היעד שנתתי לו 1990
אבל לא בהכרח סיים את המימוש שלו...הוא עדיין מסוגל להגיע ל 1950
מדד הנסדאק איבד כאחוז והגיע ל 4600
כאשר רמת התמיכה הקרובה שלו נימצאת ב 4550
אני בדיעה שהמימוש שרואים הוא עדיין רק מימוש כלומר עד להודעה חדשה המדדים לכאורה יחזרו מעלה

ברקע - מחיר הנפט ללא ספק שלא נעצר וממשיך להידרדר
כמו שכבר אמרתי זה חרב פיפיות...עד גבול מסויים זה טוב אבל יותר מידי הופך למריר
האיזון מופר ומהשפעה חיובית של הירידה במחירי הנפט עולה חשש להשפעה שלילית
כבר דובר על זה לא מעט ...זה פוגע בכל סקטור האנרגיה
זה משליך על הצמיחה בעקיפין גם בארה"ב
אני מניח שמחיר הנפט ייבלם ויחזור לאיזון
אבל עד אז זה משפיע לשלילה ...לפחות עד שאופאק יתעוררו


מדד המעו"ף סגר אתמול חיובי לכאורה 0.1%
רק לכאורה כי הסגירה לא היתה אידאלית ומרבית העלייה נימחקה ככל שהתקדם המסחר
המניות הדואליות בראשות אופקו רשמו תרומה של כמעט 0.65%
אבל בזה הסתכם המעו"ף ...הדואליות בעצם נילחמו כנגד כל מניות המדד
הן אלה שהחזיקו אותו
הבנקים נישארו נייטראליים

לסיכום:
1. המדד בתנועה שלו אתמול הכין את הקרקע לזליגה לכיוון 1470
זו הרמה עליה דיברתי שאותה צריכים לשבור
2. הממד לדעתי יחזור מעלה ויעד כללי נותר חיובי עד להודעה חדשה


מדד 75 סגר חיובי קל אפסי אופטימי קל
זה מעט הישג עבורו נקודתית אתמול
אני מעדיף שהוא יפתח הבוקר שלילי מעל חצי אחוז ולא על האפס ויזלוג
אעדכן במהלך היום לגביו


מדד הבנקים -
תנועת המדד תחומה כרגע בין 1310 ל 1280
חציית 1315 תיחשב אירוע חיובי על בסיס סגירה
זה לא קרה השבוע אלא זו רמה שבלמה וגררה נסיגה
בשלב זה אני מאמין בשתי רמות מלמעלה 1320 ו 1380
אבל בטווח הקצר סביר שיהיה לחץ מצד המדד


הבוקר הארביטראז הוא שלילי קל יחסית 0.2%
חוזה S&P ניסחר חיובי קל כ 0.15% אבל לא מחייב כלל
הדאקס איבד אתמול בשלבי הסיום שלו עוד כ 2.7%
רוסיה חוטפת ממחיר הנפט והרובל מידרדר לפוטין בין האצבעות...בתגובה הקפיצה רוסיה את הריבית בחדות ל 17% על מנת לבלום את הרובל
הדאקס מצידו מושפע ממחיר הנפט בעקיפין
מצד אחד האינדיקטורים שלי מורים על כך שהוא ייבלם ויחזור את כל הדרך מעלה
בלם קרוב שלו נימצא ב 9250 לערך או ב 9000
אבל ההתנהלות שלו על בסיס יומי היא התנהלות שכמעט בלתי אפשרית לחיזוי במקרים כגון אלו לטווחים קצרים

מקרו -
עוד כשעה מדד מנהלי הרכש בגרמניה
ב 12:00 - סקר ה ZEW בגרמניה

אצלנו -
מדד המחירים לצרכן הראה ירידה של 0.2%
מודיס שידרה איום מרומז על דירוג איגרות החוב של ישראל עקב הקדמת הבחירות

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף :
1466/7 עד 1475
קל לי לומר 1470 עד 1475 אבל אני מרחיב את הטווח בגלל קיומו של אינדיקטור מב 1470
כלומר שצריך לרדת מהרמה הזו איכשהו
בכל אופן סגירה היום מתחת 1470 תחריף את הירידה במדד בטווח הקצר


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il