| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 14/12/14 בוקר יום ראשון 14.12.2014וול סטריט - המדדים בוול סטריט מתנהלים בדיוק כפי שרשמתי בסקירת יום חמישי העלייה של יום חמישי בתחילת הערב היתה פאטה מורגנה כתבתי לכם עוד בסיום היום גם כשאנחנו עלינו שיש כאן מהלך יורד שלא הסתיים גם אם זה לא ניכר לעיין שורה תחתונה - וול סטריט עלתה יום חמישי צימצמה את רוב העליה שלה עד לסיום יום שישי כבר המשיכה בירידה ה S&P איבד ביום שישי כ 1.6% ועומד על 2002 וביחס לנקודת הזמן שעזבנו אותו ביום חמישי הוא איבד כמעט כ 3% סה"כ הוא צועד בול לרמה שאותה ציינתי בסקירת יום חמישי לערך 1990 מינימום ברקע - משבר האנרגיה כתבתי כבר מספר פעמים - הנפט זולג זה טוב עד גבול מסויים כמו כל דבר בחיים יותר מידי ממשהו כבר הופך ללא טוב ...המינון חריף מידי זה מכביד על מניות האנרגיה וזה יוצר בעיות לכלכלה של מספר מדינות ועלול ליצור בעיות גיאופוליטיות כבר שומעים איך מדינות אופאק מתחילות צלהילחץ ולנסות לטכס עיצה עד כאן זה הסיפור הרע - הטוב כאן הוא - שאני מצפה שהמשבר הזה יסתיים המדדים יחזרו מעלה - כולל כולם כלומר ת"א - וול סטריט - והדאקס מדד המעו"ף סיים את יום חמישי ביותר מידי למעלה כשהוא סוגר על 1488 כמעט ומוסיף כ 0.45% מחזור המסחר היה גבוה אבל זה היה יום פקיעה ולכן לא ניתייחס אליו כמעט כל מנועי המדד רשמו עליות אבל מינוריות מניות הבנקים + הדואליות סיפקו את התמיכה המינורית שלהם כעבור תוספת עלייה קטנה של 0.45% במדד לסיכום: סביר שהמדד יפתח היום שלילי ויישר קו עם הירידות בוול סטריט והדאקס זה סביר ביותר והגיוני ציינתי את זה בסוף שבוע וציינתי מספר פעמים שלא סיימנו לרדת וכי קיימת אינדיקציה עד 1470 מינימום לא משנה כלל באם המדד ירד היום וכמה ...כלומר הוא ירד אלא שלדעתי יחזור מעלה מדד 75 סגר את השבוע ב 855 אני מעריך שגם הוא יפתח היום באדום אלא שמתחיל לעלות לי החשד שהוא מסמן גל עולה...כלומר אני חושד מאוד שהירידה של היום או של תחילת השבוע בכלל היא הזדמנות לאסוף אותו בנמוך הבוקר הארביטראז הוא שלילי משמעותי בשיעור של כ 1% הדאקס רשם גם הוא ירידה משמעותית ביום שישי של כ 2.7% אני נותר עם הערכה חיובית לגבי הדאקס ולדעתי יחזור מעלה אצלנו - עידכון המדדים היום עשוי ליצור לחץ נוסף משלו במעו"ף השבוע בכלל הוא הוא שבוע בסימן מדדי המחירים לצרכן זה מתחיל עם מדד המחירים לצרכן שלנו כאן בארץ מחר זה ממשיך בחלק השני של השבוע עם מדד המחירים לצרכן באירופה ומסתיים עם מדד המחירים לצרכן האמריקאי מבחינת המקרו - זה סוג הנתון החשוב לעת הזו הוא זה שקובע ויקבע את מועד העלאת הריבית ובכלל הדיפלציה היא בעיה כלל עולמית בתקופה הנוכחית כמובן שמהצד יש לא מעט בעיות שצפות מידי פעם: 1. זו יוון עם הבחירות שלה 2. זה סיפור הנפט טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1484 עד 1468 המדד יכול לפתוח ב 1473 או 1475 פתיחה עשויה להיות גם ב 1484 או 1480 אבל לאחר מכן אני מצפה להחרפה בירידה מלמטה קיימת 1468 שעשויה בהחלט לבלום את המהלך היורד עדיף לראות קודם איך מסתיים היום הזה ובכלל איך הוא ניפתח כל ירידה לצורך עלייה - זו ההערכה שלי נכון להיום יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |