| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 11/12/14 בוקר יום חמישי 11.12.2014 יום פקיעה שבועיתוול סטריט - יום שלילי חד עבר על המדדים בוול סטריט ה S&P איבד 1.63% ויצא ממסגרת התכנסות מחירים נקותית מדד הנסדאק איבד כ 1.7% אבל עדיין בתוך התכנסות מחירים הערכה: ה S&P ילך לאיזור 1990 מינימום אם תהיה החרפה יתירה מיזה הוא אז נדבר על 1900 הערכה נוספת זהירה : המדדים יחזרו לשיאם ברקע הירידה במחיר הנפט כבר אמרתי שעד לגבול מסויים הירידה במחיר הנפט היא גורם טוב אם הוא מתחיל להגזים זה כבר משפיע גם על סקטור האנרגיה בחו"ל ובארץ וגם מעלה חששות לא מעטים מכמה היבטים הן כלכליים והן גיאופולטיים מדד המעו"ף על אתמול 0.13% בלבד כשהוא לא עושה הרבה בעצם אבל נדף ממנו ריח של המשך מימוש לכיוון 1470 מינימום מניות הבנקים תמכו את המדד מינורית כיל הצטרפה לתמיכה גם המניות הדואליות באופן כללי תמכו את המדד סקטור הגז הכביד ביחד עם בזק ובעצם כל זה הספיק להעמיד את המדד במקום בלבד לסיכום: המדד זולג ויזלוג לדעתי אל מתחת 1470 גם כשהמדד עלה יפה חזרתי ואמרתי בסקירות שהוא יחזור ל 1470 זה אמור להתקיים ישירות מכאן נקודת תמיכה קרובה נימצאת באיזור 1466/7 ולמרות כל זאת בהערכה גסה ומאוד זהירהאני מעריך שהוא יחזור מעלה יעד כללי למדד נישאר 1520 עד להודעה חדשה מדד 75 הוסיף אתמול 0.81% ללא חידוש גדול ביחס למגמה הכללית שלו הוא עדיין לא סגור על עצמו אבל ניתן לו לנוע ובסופ"ש נעריך אותו שוב הבוקר הארביטראז הוא חסר משמעות לחלוטין חוזה S&P ניסחר דוקא חיובי כ 0.2% הדאקס ניסגר אתמול על האפס בערך כמו התנהגות המעו"ף כיום הוא עומד על 9800 שזו לכאורה רמה שרציתי לראות אותו מתממש אליה אבל עולה החשד שהוא יתממש גם ל 9400 לפני שיחזור מעלה לשיאו (זו גם הערכה זהירה דו"ח התעסוקה האוטראלי פורסם הבוקר והציג דוח טוב סה"כ ב 15:30 יפורסם נתון המכירות הקימעונאיות בארה"ב מחר יפורסם התוצמר התעשייתי הסיני טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: היום הוא יום פקיעה שבועית אני לא אתן טווח בגלל נקודת הפקיעה שאיננה ברורה עקב קונפליקט בין הארבירטאז והבנקים ובין הירידה בוול סטריט אבל מאוד סביר בעיניי שהמדד יבקר מינימום ב 1470 יחד עם זאת הפקיעה עצמה והפתיחה לא צפויות כניראה להיות דרמטיות אלא סביב נקודת הסגירה אתמול יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |