TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 9/12/14
בוקר יום שלישי 9.12.2014

וול סטריט -

המדדים נימצאים בהתכנסות מחירים במלא מובן המילה
שני המדדים איבדו כ 0.7% ו 0.8%
התרחיש שלי סה"כ מדוייק בעת הזו ובינתיים
כלומר אין חצייה של 2080 ב S&P
ואין חצייה של 4800 בנסדאק
אני מעריך שזה יגיע ...אבל בינתיים שואפים אויר
ה VIX רשם זינוק אבל ההנחה שלי היא שזה סיבוב דמה שיירגע
מי שיחזור לסקירה שלי מיום ראשון ואתמול
רשמתי כך...אני לא אוהב את השבוע שאחרי דו"ח התעסוקה כאשר התגובה לדו"ח טוב היא כאילו המדדים עושים טובה שעולים ...זה מזמין את התנועה של אתמול
ברקע גם המשך ירידה במחיר הנפט שהוא כשלעתמו מועיל לשווקים עד גבול מסויים לדעתי


מדד המעו"ף איבד אתמול 0.12% בסיכום יומי כאשר בנמוך הוא כבר רואה 1488
אבל סוגר על 1492
מחזור המסחר היה ממוצע
רוב מניות המדד רשמו אומנם יום אדום קל
אבל מנועי המעו"ף המשמעותיים היו לא אחידים וחלקם ניסחרו בירוק
כך מקבלים סגירה שלילית מינורית יחסית

לסיכום:
אני נישאר בהערכה שהמדד בכל ירידה שלו יעשה זאת לצורך עלייה ליעד 1520
יחד עם זאת בטווח הקצר יש קשיים וזה טיבעי לחלוטין ברמות הנוכחיות
בעת הזו 1488 היא רמת תחתית לסייקל יורד
לא ברור באם נרד ממנה בסייקל הנוכחי שהתחיל בעצם אתמול ושבר בעצם רצף של ארבעה ימי עליות במדד גם אם מינוריות
המבחן הקרוב נימצא ב 1484
אם המדד יראה היום 1498 ויסגור אדום מתחת 1488 או לפי עידכון שלי מתחת לרמה שאומר בהמשך...אז הסייקל היורד יהיה עם פוטנציאל ל 1470
בינתיים התרחיש הזה איננו בטוח כלל


מדד 75 - ללא שינוי משמעותי עדיין
אין פריצה קדימה ...אבל זה עשוי להגיע בהמשך
בינתיים אני מניח שהוא יתכנס עד 860 או 855

הבוקר הארביטראז הוא דוקא חיובי בשיעור של כ 0.2%
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי בשיעור של כ 0.35%
הדאקס סגר אתמול שלילי כ 0.7%
יחד עם זאת אני מאמין שהוא יחזור ויפרוץ קדימה
היום בבוקר אגב המאזן המסחרי הגרמני הציג קריאה טובה
אין היום נתוני מקרו משמעותיים במיוחד
מחר נחזור לנתונים מסין
אצלנו - הכנסת הצביעה על פיזור ובחירות כצפוי

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1488 עד 1498
הפתיחה אמורה להיות שלילית מינורית
אנחנו נושפע בפתיחה הן מהחוזים והן מהסגירה השלילית בוול סטריט אתמול
המסחר היום ספתיפית מצריך מעקב כי ישנם מספר תרחידים שרק הסגירה בעצם תיקבע לאן פנינו
1. תרחיש 1 - המדד יפתח שלילי מינורי יחזור לאפס עד ירוק קל ויצנח חזרה עד לסיום
2. תרחיש 2 - המדד יפתח שלילי מינורי ...יזגזג...אבל יסגור טוב מעל 1494
בשני התרחישים הפתיחה היא שלילית או אפסית
בשני התרחישים אני מניח חזרה לאפס תוך יומית אבל לקחת את זה בעירבון מוגבל מאוד כי אין תמיכה מהחוזים וזה יכול להידחות
סגירה שלילית היום בנמוך יומי שלה מזמינה המשך מימוש

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il