| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 7/12/14 בוקר יום ראשון 7.12.2014וול סטריט - המדדים בוול סטריט סיימו את השבוע ללא שינוי משמעותי אבל בנימה אופטימית עדיין אין התרוממות מעל לרמות השיא האחרונות קרי - ה S&P עדיין מתחת 2080 הנסדאק עדיין מתחת 4800 כרגע הסימנים מראים על חצייה של הרמות האלו וצעידה הלאה מדד הנסאדק מסוגל להגיע לרמות 5000 עד 5100 ה S&P מסוגל להגיע ל 2100 עד 2200 וכל זה באופן כללי ברקע היה דו"ח התעסוקה שהציג תוצאות חזקות הצפי היה לתוספת משרות של 223 אלף בפועל נוספו 321 אלף משרות וזה ללא ספק נתון חזק התגובה של המדדים בוול סטריט לנתון כזה היתה מאוד סולידית זה לא דבר שנוסך ביטחון ומצד שני זה בהתאם לרמות בהם ניסחרים שם המדדים שכבר אמרתי מספר פעמים שהדברים ייעשו שם בזחילה איטית מדד המעו"ף סיים את יום חמישי בחולשה מסויימת אבל עדיין הראה חוסן ביחס לסיומת של הדאקס בפרט ומדד 75 זה עדיין הראה על חוסן המדד סגר על 1485 לאחר שכבר ביקר ב 1490 מחזור המסחר היה גבוה גם על רקע הפקיעה השבועית פועלים מושכת לבדה את סקטור הבנקים למעלה בזק + מניות הגז סיפקו גם הם תמיכה הדואליות ניסחרו בנייטרליות לסיכום: יעד כללי מבחינתי נותר 1510/20 רוב הסיכויים שאלו יעדים שינושגו בין אם לפני או אחרי מימוש אנחנו עוד נחווה מימוש שיוריד את המדד אל מתחת 1470 בד"כ אני חשדן בשבוע שלאחר דו"ח התעסוקה בארה"ב אין ביטחון שניראה השבוע כניסה למימוש מאחר והדאקס חצה את ה 10000 מדד 75 - הרמה המשמעותית בו היא 880 זו רמה שמשנה בו מומנטום ולו לטווח קצר ביום חמישי כשל המדד הזה בחציית ה 870 יינתן לו ניסיון נוסף השבוע כאשר אני מצפה שהוא ישיג 900 מינימום ובשלב ראשון זה המדד האחראי על מרבית הצורה של השוק הבוקר הארביטראז הוא חיובי לא משמעותי הדאקס סגר את יום חמישי חלש מאוד עלח רקע דברי דארגי מצד שני הוא שיפר עמדות כבר ביום שישי וסגר סוף סוף מעל ה 10000 כרגע אני מעריך לו יעד 10400 כיעד קרוב הדולר מנשק את ה 4 שקלים ולמעט מימוש מינורי הוא לא צפוי לעצור ב 4 שקלים מחיר הנפט ממשיך להיסחר סביב ה 65 דולר הסיפור סביב הנפט הוא חרב פיפיות וכבר אמרתי את זה מצד אחד זה טוב לשוק המניות ומצד שני זה מעין חבית חומר נפץ ...יותר מידי מדינות מושכות לאינטרסים שונים ובוחשות בקדרה הזו מקרו - סין - מחר יפורסם המאזון המסחרי הסיני ביום רביעי יפורסם מדד המחירים לצרכן הסיני ביום שישי יפורסם התוצר התעשייתי הסיני כלומר השבוע הוא בעיקר השבוע של סין...וגם הוא מצריך מעקב רק ביום חמישי נקבל נתונים משמעותיים מגרמניה ואירופה אצלנו - אין חדש תחת השמש והבחירות ברקע טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1482 עד 1492 מעריך שהמדד יחצה כבר בסייקל הנוכחי את 1490 מה שהוא לא ביצע ביום חמישי לאור התמונה בוול סטריט ובדאקס קצת קשה לומר שניכנס היום למימוש ביתרת השבוע היתי אומר שזה תלוי יותר בנתונים מסין אבל כרגע יש זרימה לכיוון 1500 יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |