TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 2/12/14
בוקר יום שלישי 2.12.2014

וול סטריט -

המדדים בהתכנסות מחירים
תרחיש שציינתי אותו מספר פעמים בדיוק מהנקודות הנוכחיות במדדים
ה S&P איבד 0.63% טווח התכנסות 2040 עד 2080 עם אפשרות ל 2020
מדד הנסדאק איבד 1.34% טווח התכנסות 4700 עד 4800 עם אפשרות ל 4600
אני לא מצפה בשלב הזה לתרחיש שלילי מעבר להתכנסות שציינתי
כלומר הציפייה שלי היא שאחרי ההתכנסות יווצר מומנטום חיובי
זו הערכה בתוקף כל עוד מתנהלים בתוך הטווחים שציינתי
בסופ"ש נקבל את דו"ח התעסוקה


מדד המעו"ף לאחר התנהלות שלילית במרבית היום סגר על האפס ב 1475
בנטייה אופטימית קלה
מחזור המסחר היה ממוצע
רוב מכריע של מניות המדד ניסחרו באדום למעט מספר מניות בודדות אבל מובילות
מניות הבנקים לא רשמו השפעה משמעותית
הדואליות למרות הפתיחה השלילית בוול סטריט נתונ דחיפה למדד
סה"כ תמיכת הדואליות היתה בשיעור של כמעט 0.3%

לסיכום:
אין שוני משמעותי ביחס לאתמול כאשר המדד סגר על האפס
אני נותר עם אותה ההערכה
1. המדד אמור להשיג רמות 1520 בהערכה בלבד
2. בטווח הקצר הוא עשוי דוקא לרדת לרמות 1467 או 1454
יש לקחת בחשבון - הולכים לבחירות
זו עובדה בעייתית שבד"כ לא עושה טוב כי השוק לא אוהב חוסר וודאות
אבל אם מסתכלים על בחירות 2013 שנערכו ב 22 לינואר באותה השנה
אז השוק לא עשה מיזה עניין גדול
הוא ביצע ראלי עד אוקטובר 2012 שלושה חודשים לפני הבחירות
ירד בנובמבר מימוש נורמלי
חזר עד אמצע דצמבר לשיאו חודש לפני הבחירות
אחרי הבחירות הוא חזר לטוס רק בספטמבר


מדד 75 עדיין מדד חלש ואתמול הוא איבד עוד 0.42% ומתקרב לתחתית שנתית שוב
אני נותר עם אותה ההערכה לרמות 820 עד 800 ומשם אפשרות מהותית לנסיקה

הבוקר הארביטראז הוא שלילי כ 0.5% וזה צפוי להשפיע כמובן בפתיחה לפחות
חוזה S&P ניסחר בירוק כ 0.2%
הדאקס לא ביצע תנועה משמעותית אתמול
אני עדיין חושב שקיים סיכוי טוב שהוא יחצה את ה 10000 אבל לא כל כך מהר
כלומר יעד מינימום במקרה כזה הוא 10400
מבחינת אירועי המקרו -
היום זה בעיקר נאום של ילין שצפוי להיות ב 15:30
למרות שכרגע החוזים ירוקים אני לא בונה על מסחר ירוק שם היום אלא שלילי עד מעורב
מחיר הנפט תיקן את עצמו קרוב בחזרה ל 70 דולר
סיפור הנפט בעולם מסובך מאוד
יש את הרוסים מצד אחד שחוטפים חזק והם כמו אריה פצוע
יש את האמריקאים עם שיטת הפקת נפט בעייתית
יש את האיראנים שסובלים כמו הרוסים
ויש את אופאק והסעודים
כל הסיפור הזה ניראה כמו חבית חומר נפץ עם אינטרסים ובחישות

אצלנו -
הסיפור אצלנו היום הוא הבחירות

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1470 עד 1476/7
המדד אמור וצפוי לפתוח שלילי הן על רקע הארבירטאז והן על רקע הבחירות
אבל שלילי לא רחוק מהנמוך של אתמול כלומר עד 1471/2 כפי שניראה לי כרגע
בכל מקרה בכל פתיחה שלילית המדד אמור לחזור בחזרה מעלה
אבל לא בטוח שהוא יבצע את זה היום כי בכל זאת עניין הבחירות למרות שהוא לא מפתיע עשוי להכביד נקודתית

אתמול לקראת סיום שלחתי לכם מייל בו ציינתי שהמחיר של פוט 1460 יחזור ל 980 מינימום
זה למרות שהסגירה היתה מאוד אופטימית יחסית
הבוקר תקבלו את מה שאמרתי על הפתיחה כניראה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il