TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 1/12/14
בוקר יום שני 1.12.2014

וול סטריט -

ה S&P לא חוצה 2080 כרגע -
הערכה - הוא ניכנס להתכנסות מחירים
טווח ההתכנסות 2040 עד 2080
הערכה נוספת - הוא יחזור ויפרוץ 2080 בכיוון רמות 2100 ו 2200
מדד הנסדאק - לא חוצה 4800
הערכה - הוא יתחיל בטווח הקצר בהתכנסות מחירים 4700 עד 4800

קיבלנו סופ"ש מקוצר בין יום מסחר בודד ביום שישי שגם הוא היה מקוצר
לכן אין תנודה משמעותית על רקע חג ההודיה
אבל ניכר מההתנהגות שאנחנו הולכים להתכנסות מחירים בטווח הקצר
סה"כ המדדים הגיעו לרמות היעד שציינתי בוול סטריט

מדד המעו"ף איבד אתמול 0.2% וסגר על 1474
לערך בנמוך היומי של טווח סקירת הבוקר של אתמול שנתתי
מחזור המסחר היה אופיני ליום ראשון
מניות הבנקים הכבידו בשיעור של כ 0.15%
סקטור הגז הכביד בשיעור של כ 0.35%
פריגו וטבע ומניות שוליות במדד קצת איזנו את התמונה

לסיכום:
המדד ביצע אתמול מימוש מינורי
רוב הסיכויים שהמימוש לא ניגמר
כלומר אנחנו צפויים עוד לזלוג או ל 1467 או ל 1454
אבל בגדול ההערכה שלי היא שהמדד ישוב ויחצה את שיאו לכיוון 1520
הפעם זה לא כמו בפעם בה היתי נחרץ על רמת 1465
אלא זה מוערך בלבד

מדד 75 ממשיך להיות חלש כאשר הוא לא חוצה את 860 אלא יורד כאחוז אתמול ל 848
יש מצב שבחסות מימוש הוא ירד לנמוך השנתי שלו שוב
כרגע לא ניראה לי שהוא ירד יותר מ 3% (וגג 6% )מהנקודה הנוכחית שלו כלומר עד 820 או 800 לפני שהוא מסיים את המימוש הכללי שלו מתחילת השנה ועובר לפסי עליות
גם זה הערכה בלבד ותלוי בנעשה בעולם


הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P באופן צפוי ניסחר בירידות של כ 0.4%
הדאקס צפוי להיסחר שלילי מינורי היום
הדאקס הגיע ל 10000 ומכאן חצייה משמעותה מינימום 10400 ובדגש על מינימום
אפשר לתת הערכה הרבה יותר גבוה למקרה כזה אבל עדיף להיות סולידי
המצב באירופה עובדתית הוא על הפנים מבחינת הצמיחה ולא חסרות סיבות
אלא שכעת נעים שם על בסיס תמיכה מצד ה ECB
ראינו כבר איך זה מחזיק את היפנים

הדולר ממשיך לכיוון ה 4 שקלים וזה תוספת כוח למדד המעו"ף
הסחורות באופן כללי במומנטום שלילי עדיין ללא סימן התאוששות
זה טוב לשווקים אבל רצוי שהנפט לא יגזים יותר מידי כי זה חרב פיפיות
ישנן תופעות לוואי לירידה במחירי הסחורות והכי מטריד זה המצב ברוסיה

מקרו -
בסביבות 11:00 בבוקר יפורסם מדד מנהלי הרכש בגרמניה ובריטניה
ב 17:00 מדד ה ISM היצרני בארה"ב
אבל השבוע ימתינו מן הסתם לפרסום דו"ח התעסוקה
כפי שכבר אמרתי לעיל אני צופה התכנסות מחירים בוול סטריט
בדיוק מרמות היעד שנתתי להם


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1476 עד 1467/8
כפי שכתבתי אתמול במהלך היום אני מצפה לזליגה במעו"ף
רמות היעד לזליגה הן 1467 ו 1454
אני גם מצפה שהמדד יחזור מעלה לכיוון 1500
זו גם הציפייה שלי מוול סטריט שתבצע מימוש נקודתי בשלב זה בהתכנסות מחירים בלבד

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il