| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 1/12/14 בוקר יום שני 1.12.2014וול סטריט - ה S&P לא חוצה 2080 כרגע - הערכה - הוא ניכנס להתכנסות מחירים טווח ההתכנסות 2040 עד 2080 הערכה נוספת - הוא יחזור ויפרוץ 2080 בכיוון רמות 2100 ו 2200 מדד הנסדאק - לא חוצה 4800 הערכה - הוא יתחיל בטווח הקצר בהתכנסות מחירים 4700 עד 4800 קיבלנו סופ"ש מקוצר בין יום מסחר בודד ביום שישי שגם הוא היה מקוצר לכן אין תנודה משמעותית על רקע חג ההודיה אבל ניכר מההתנהגות שאנחנו הולכים להתכנסות מחירים בטווח הקצר סה"כ המדדים הגיעו לרמות היעד שציינתי בוול סטריט מדד המעו"ף איבד אתמול 0.2% וסגר על 1474 לערך בנמוך היומי של טווח סקירת הבוקר של אתמול שנתתי מחזור המסחר היה אופיני ליום ראשון מניות הבנקים הכבידו בשיעור של כ 0.15% סקטור הגז הכביד בשיעור של כ 0.35% פריגו וטבע ומניות שוליות במדד קצת איזנו את התמונה לסיכום: המדד ביצע אתמול מימוש מינורי רוב הסיכויים שהמימוש לא ניגמר כלומר אנחנו צפויים עוד לזלוג או ל 1467 או ל 1454 אבל בגדול ההערכה שלי היא שהמדד ישוב ויחצה את שיאו לכיוון 1520 הפעם זה לא כמו בפעם בה היתי נחרץ על רמת 1465 אלא זה מוערך בלבד מדד 75 ממשיך להיות חלש כאשר הוא לא חוצה את 860 אלא יורד כאחוז אתמול ל 848 יש מצב שבחסות מימוש הוא ירד לנמוך השנתי שלו שוב כרגע לא ניראה לי שהוא ירד יותר מ 3% (וגג 6% )מהנקודה הנוכחית שלו כלומר עד 820 או 800 לפני שהוא מסיים את המימוש הכללי שלו מתחילת השנה ועובר לפסי עליות גם זה הערכה בלבד ותלוי בנעשה בעולם הבוקר הארביטראז חסר משמעות חוזה S&P באופן צפוי ניסחר בירידות של כ 0.4% הדאקס צפוי להיסחר שלילי מינורי היום הדאקס הגיע ל 10000 ומכאן חצייה משמעותה מינימום 10400 ובדגש על מינימום אפשר לתת הערכה הרבה יותר גבוה למקרה כזה אבל עדיף להיות סולידי המצב באירופה עובדתית הוא על הפנים מבחינת הצמיחה ולא חסרות סיבות אלא שכעת נעים שם על בסיס תמיכה מצד ה ECB ראינו כבר איך זה מחזיק את היפנים הדולר ממשיך לכיוון ה 4 שקלים וזה תוספת כוח למדד המעו"ף הסחורות באופן כללי במומנטום שלילי עדיין ללא סימן התאוששות זה טוב לשווקים אבל רצוי שהנפט לא יגזים יותר מידי כי זה חרב פיפיות ישנן תופעות לוואי לירידה במחירי הסחורות והכי מטריד זה המצב ברוסיה מקרו - בסביבות 11:00 בבוקר יפורסם מדד מנהלי הרכש בגרמניה ובריטניה ב 17:00 מדד ה ISM היצרני בארה"ב אבל השבוע ימתינו מן הסתם לפרסום דו"ח התעסוקה כפי שכבר אמרתי לעיל אני צופה התכנסות מחירים בוול סטריט בדיוק מרמות היעד שנתתי להם טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1476 עד 1467/8 כפי שכתבתי אתמול במהלך היום אני מצפה לזליגה במעו"ף רמות היעד לזליגה הן 1467 ו 1454 אני גם מצפה שהמדד יחזור מעלה לכיוון 1500 זו גם הציפייה שלי מוול סטריט שתבצע מימוש נקודתי בשלב זה בהתכנסות מחירים בלבד יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |