| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 26/11/14 בוקר יום רביעי 26.11.2014 יום לפקיעהוול סטריט - אין שינוי משמעותי בוול סטריט ביחס לדברים שרשמתי תמול שלשום המדדים בוול סטריט זוחלים את דרכם מעלה בדגש על זוחלים ל S&P החסם הקרוב הוא 2080 לנסדאק זה 4800 ה VIX ניסחר רגוע ללא סימן לזינוק קרוב עדיין התכנסות מחירים עליה דיברתי אולי תבא בשבוע הבא ברקע - נתון התמ"ג האמריקאי שהצביע על עתיד ורוד יחד עם זאת אנחנו בריבית נמוכה והשאלה היא רק מתי נסיים אותה על מנת שזה יקרה האמריקאים צריכים רצף ארוך של נתונים טובים הן מצד נתון כמו אתמול והן לעלייה באינפלציה מחר חג ההודיה האמריקאי - סביר שהמדדים שם ימשיכו לזחול או לעמוד במקום מדד המעו"ף ירד טיפונת מ 1440 אתמול ...אבל סגר ממש בדקות הסיום על 1447 רוב היום הוא עמד במקום באיזור 1444 היתה גיחה חדה מהירה וקצרה עד כמעט 1438 הסיבה היא לכאורה טעות סוחר או איך שלא יקראו לזה לרוב זה לא נכון לדעתי ...כלומר אין חיה כזו "טעות" המדד יחזור וירד עד 1424 לדעתי ...אבל כניראה שלא בשלב הזה או אולי אפילו לא לפני הפקיעה מחזור המסחר אתמול היה גבוה מאוד אבל לא משקף כי הוא תוצר של עידכון המדדים לסיכום: המדד סגר טוב...סביר...חיובי על 1447 כמעט בין היתר על רקע עידכון המדדים שורה תחתונה ..מחר פקיעה ואין טעם לנסות לומר מה יקרה היום ואיפה יפקעו אבל ההערכה שלי נותרה אותו הדבר: נשיג 1465 מינימום ניראה כניראה גם 1424 מה יבא לפני מה...קשה לומר יום לפקיעה אבל סביר שנבקר היום ב 1452 מינימום מדד 75 - ללא שינוי ניכר מדשדש את דרכו ל 820 מדד הבנקים ממשיך ללחוץ כלפי מטה ואתמול איבד 1.25% בהובלת פועלים המדד עומד על 1254 ההערכה כרגע היא שהוא ייבלם ב 1220 או 1200 הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של כ 0.1% חוזה S&P ניסחר חיובי וסביר שלא יהיהו דרמות מיוחדות לפני חג הההודיה הדאקס מתקרב ל 10000 ואין בזה שום דבר מפתיע ציינתי את הרמה הזו כיעד אפשרי קרוב כדאי לדעתי להמתין בצד להזדמנות שעליה אעדכן מקרו - בשעות הבוקר נקבל את התמ"ג הבריטי ב 15:30 - הזמנות מוצרים ברי קיימא בארה"ב ב 17:00 - נתוני נדל"ן בארה"ב הדולר ממשיך לכיוון ה 4 שקלים ללא שינוי ניכר הנפט ממשיך להילחץ כלפי מטה אבל זה הופך למצב מסוכן...בעיקר בגלל הרוסים פוטין הוא איש לא צפוי ... הזהב - ניסחר בין 1140 ל 1220 דולר לאונקיה והוא בעצם סימן את 1140 כגבול תחתון טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1442 עד 1452 יש פער משמעותי בין הגלום לספוט כלומר גם אם המדד יפתח חיובי סביר שמחירי הקולים יהיו אדומים וגם זה לא בטוח כי תלוי איפה יפתח המעו"ף שורה תחתונה אין להיות מופתעים גם מחיר 1000 לקול 1450 הסיומת היום היא החשובה לקראת מחר...ולא בטוח כלל שהיא תהיה ורדרדה כמו הפתיחה עצמה... יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |