TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 26/11/14
בוקר יום רביעי 26.11.2014 יום לפקיעה

וול סטריט -

אין שינוי משמעותי בוול סטריט ביחס לדברים שרשמתי תמול שלשום
המדדים בוול סטריט זוחלים את דרכם מעלה בדגש על זוחלים
ל S&P החסם הקרוב הוא 2080
לנסדאק זה 4800
ה VIX ניסחר רגוע ללא סימן לזינוק קרוב עדיין
התכנסות מחירים עליה דיברתי אולי תבא בשבוע הבא

ברקע - נתון התמ"ג האמריקאי שהצביע על עתיד ורוד
יחד עם זאת אנחנו בריבית נמוכה והשאלה היא רק מתי נסיים אותה
על מנת שזה יקרה האמריקאים צריכים רצף ארוך של נתונים טובים הן מצד נתון כמו אתמול
והן לעלייה באינפלציה
מחר חג ההודיה האמריקאי - סביר שהמדדים שם ימשיכו לזחול או לעמוד במקום


מדד המעו"ף ירד טיפונת מ 1440 אתמול ...אבל סגר ממש בדקות הסיום על 1447
רוב היום הוא עמד במקום באיזור 1444
היתה גיחה חדה מהירה וקצרה עד כמעט 1438
הסיבה היא לכאורה טעות סוחר או איך שלא יקראו לזה
לרוב זה לא נכון לדעתי ...כלומר אין חיה כזו "טעות"
המדד יחזור וירד עד 1424 לדעתי ...אבל כניראה שלא בשלב הזה
או אולי אפילו לא לפני הפקיעה
מחזור המסחר אתמול היה גבוה מאוד אבל לא משקף כי הוא תוצר של עידכון המדדים

לסיכום:
המדד סגר טוב...סביר...חיובי על 1447 כמעט
בין היתר על רקע עידכון המדדים
שורה תחתונה ..מחר פקיעה ואין טעם לנסות לומר מה יקרה היום ואיפה יפקעו
אבל ההערכה שלי נותרה אותו הדבר:
נשיג 1465 מינימום
ניראה כניראה גם 1424
מה יבא לפני מה...קשה לומר יום לפקיעה אבל סביר שנבקר היום ב 1452 מינימום


מדד 75 - ללא שינוי ניכר מדשדש את דרכו ל 820

מדד הבנקים ממשיך ללחוץ כלפי מטה ואתמול איבד 1.25% בהובלת פועלים
המדד עומד על 1254
ההערכה כרגע היא שהוא ייבלם ב 1220 או 1200

הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של כ 0.1%
חוזה S&P ניסחר חיובי וסביר שלא יהיהו דרמות מיוחדות לפני חג הההודיה
הדאקס מתקרב ל 10000 ואין בזה שום דבר מפתיע
ציינתי את הרמה הזו כיעד אפשרי קרוב
כדאי לדעתי להמתין בצד להזדמנות שעליה אעדכן

מקרו -
בשעות הבוקר נקבל את התמ"ג הבריטי
ב 15:30 - הזמנות מוצרים ברי קיימא בארה"ב
ב 17:00 - נתוני נדל"ן בארה"ב

הדולר ממשיך לכיוון ה 4 שקלים ללא שינוי ניכר
הנפט ממשיך להילחץ כלפי מטה אבל זה הופך למצב מסוכן...בעיקר בגלל הרוסים
פוטין הוא איש לא צפוי ...
הזהב - ניסחר בין 1140 ל 1220 דולר לאונקיה והוא בעצם סימן את 1140 כגבול תחתון


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1442 עד 1452
יש פער משמעותי בין הגלום לספוט
כלומר גם אם המדד יפתח חיובי סביר שמחירי הקולים יהיו אדומים וגם זה לא בטוח כי תלוי איפה יפתח המעו"ף
שורה תחתונה אין להיות מופתעים גם מחיר 1000 לקול 1450
הסיומת היום היא החשובה לקראת מחר...ולא בטוח כלל שהיא תהיה ורדרדה כמו הפתיחה עצמה...

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il