TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 25/11/14
בוקר יום שלישי 25.11.2014 יומיים לפקיעה

וול סטריט -

ה S&P עלה בלילה 0.29% ומתקדם ל 2080 שם נימצא לו חסם
מדד הנסדאק הוסיף 0.62% ל 4754 בכיוון 4800
כרגע אין התכנסות מחירים זה עדיין עשוי להתרחש אבל שני גורמים מושכים מעלה מינורית
1. אוירת חג ההודיה השבוע
2. אפקט ההצהרות של דארגי
לכן לדעתי שני המדדים זוחלים את דרכם מעלה
ולא ניראה שצפויות דרמות עד סוף השנה למעט התכנסות מחירים כפי שציינתי
בשלב זה 4800 בנסדאק ו 2080 ב S&P שניהם אמורים להקשות על המשך הדרך ולגרור התכנסות מחירים


מדד המעו"ף לא מושך מעלה בניגוד לנעשה בעולם
ויש לזה מספר סיבות
המעו"ף קובע את המומנטום שלו על ידי שני גורמים עיקריים
מניות הבנקים + הדואליות
אם אין החלטיות חד משמעית באחד מהגורמים האלה המדד יעמוד במקום או ירד
זה מה שקרה אתמול
בתוך הדואליות אין שילוב ידיים כאשר אחת מנטרלת את העליה של השניה
ובתוך מניות הבנקים אין שילוב ידיים פועלים מנטרלת את לאומי
כך נוצר מצב בו אין מי שמושך את המדד מעלה
והוא סוגר כמעט על 1444 ומאבד 0.1% כשהמחזור הוא מעל הממוצע

לסיכום:
הסגירה אתמול איננה טובה לטווח הקצר
למרות המומנטום בעולם כאן הקצב הוא אחר ובעיתוי אחר
זה ניכר מתחילת השנה במדד 75
וזה ניכר מידי פעם במעו"ף
שורה תחתונה:
זה שבוע פקיעה אומנם ...וקשה לומר איפה נהיה ביום חמישי
אבל עולים הסיכויים שהמדד יותר בכיוון של 1440 גם אם יפתח היום חיובי וסביר שיפתח חיובי
יחד עם זאת כדאי לעקוב אחרי הסיומות
המדד יכול לשנות את המומנטום שלו הן היום והן מחר ולהתאזן מעלה מ 1438
שתי נקודות על הפרק:
1. מתישהו נבקר ב 1424 לדעתי שוב
2. נחזור גם לשיא 1465
סעיף אחד לא בהכרח יתקיים עד לפקיעה...אבל זכורה הפקיעה הקודמת שהוכיחה שזה יכול לקרות מהר...


במדד 75 אין שינוי מיוחד ביחס לדברים שכתבתי לגביו אתמול

מדד הבנקים לאחר דוחות לאומי ופועלים איננו מתפקד עדיין טוב
טווח התנועה שלו הוא 1240/50 עד 1280
אתמול זו הפעם החמישית בה הוא כשל מול 1280
אני מקווה לראות אותו סוחף לכיוון 1320 ולא יורד מ 1240 לכיוון 1220 עד 1200 קודם


הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של 0.18% והוא יתן את הטון בפתיחה
חוזה S&P איננו משמעותי כרגע
הדאקס עלה אבל לא סגר בגבוה היומי
לדעתי רצוי להמתין להתפתחויות בו מהצד בשלב זה ומאז השגת מה שנקבתי 9800
יש מצב שהוא יזחל ל 10000 אבל בכל זאת עדיף לחכות להזדמנות
כאשר יש מצב שהוא ילך ל 10400 וזו הערכה ללא רמת ביטחון מספקת בשלב זה
יום חמישי אין מסחר בארה"ב עקב חג ההודיה
יום שישי יהיה מסחר מקוצר
אצלנו - הריבית אתמול לא שונתה כצפוי
ויש לנו היום עידכון למדד ה MCSI ואעדכן בהמשך

מקרו -
התמ"ג הגרמני שפורסם הבוקר נותר ללא שינוי
יש לנו היום שני נתונים עיקריים נוספים:
1. התמ"ג האמריקאי ב 15:30
2.מדד אימון הצרכנים בארה"ב בשעה 17:00
הנתון הראשון יותר חשוב לדעתי

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1438 עד 1447/8
הפתיחה בסבירות גבוהה צפויה להיות חיובית
ההמשך איננו מונח בכיס והמדד יכול לדעוך ואף לרדת ל 1442 ועד 1438
יש לי אינדיקטור לירידה עד 1442 לפחות
יומיים לפקיעה אין לסמוך על שום דבר בתוך יומי


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il