TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 24/11/14
בוקר יום שני 24.11.2014 שבוע הפקיעה

את וול סטריט סקרתי אתמול

מדד המעו"ף איבד אתמול כחצי אחוז וסגר באיזור 1445
בנמוך ראה המדד קרוב ל 1444
מחזור המסחר היה נמוך ואופיני לימי ראשון
הדואליות תרמו תרומה אפסית ולא השפיעו
אבל כמעט כל מניות המדד רשמו ירידות מינוריות
הבנקים ממשיכים שלא לתת תמיכה למדד

לסיכום:
המדד ירד בפועל ל 1444
זה לא מפתיע...ציינתי את זה כאן מספר פעמים וזה היה אמור לקרות
נותר כרגע לקיים דבר נוסף והוא לראות את המדד חוזר לשיאו
השאלה היא באם יבצע את זה מכאן או שירד קודם ל 1424
בשביל זה צריך לראות את ההתפתחויות ובעיקר את תגובת הבנקים לדוחות שלהם
המדד בהחלט מסוגל לרדת ל 1424 בסייקל הנוכחי
ובכלל הוא אמור לבקר ב 1424 בכל מקרה בטווח הבינוני קצר גם אם יחזור לשיאו

מדד 75 - ממשיך את דרכו מטה לכיוון 820
סה"כ מתחילת השנה הוא איבד כבר כמעט 14% והוא המדד העיקרי בעצם בת"א
מדד 75 בעצם נימצא בדשדוש ארוך משנת 2010
המדד נע בין 950 ל 700
בימינו הוא בדשדוש צר יותר בין 950 ל 750
כלומר גם התנועה היורדת שלו מתחילת השנה היא בסה"כ תנועת דשדוש עדיין
אני מאמין שהוא יחזור ל 900 בטווח של חודשים אבל זה בהחלט תלוי גם במצב בעולם

מדד הבנקים לאחר ארבעה ימים רצופים של דשדוש יורד ממתין לפרסום הדוחות
מלמטה עומד 1240
מלמעלה 1280 שחצייה שלה תוביל מן הסתם ל 1320
כל זה על רקע הורדת דירוג האשראי לישראל
ועל רקע הורדת דירוג לבנקים


הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר בנטייה חיובית של כ 0.15%
הדאקס צפוי להיסחר היום מעורב אני מניח ואו חיובי כל היום
באם הוא יפתח שלילי אצפה למעבר לחיובי
באם הוא יפתח חיובי לא בהכרח שיעבור לשלילי
שני חסמים יש לדאקס כרגע
1. 9800
2. 10000
ההנחה שלי היא שבכל מקרה הוא לא יחצה את 10000 ללא שיזלוג קודם
הרמה עליה דיברתי היתה 9800 כיעד להשגה
ברקע רכישות אג"ח עליהן מדבר דארגי

מקרו -
היום ב 11:00 סקר ה IFO על מצב העסקים בגרמניה
נתון שעשוי להשפיע נקודתית
בשעה 16:00 - ההכרזה על הריבית אצלנו בישראל
הריבית לא צפויה להשתנות


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1444 עד 1450
סגירה מתחת 1444 היא בעלת פוטנציאל בסבירות לא נמוכה להוביל ל 1424
סגירה מעל 1450 היא בסימן חזרה מעלה לשיא
הפתיחה עצמה אצלנו בהחלט יכולה להיות חיובית למרות אתמול
קודם ניראה מה עם דוחות הבנקים ואיך מגיבים הבנקים
בנוסף בטווח הקצר אני לא מצפה מוול סטריט להמשכיות חיובית ישירה לפני התכנסות מחירים
כלומר זה גם גורם בעייתי בטווח הקצר לשבוע הנוכחי שהוא בכלל שבוע פקיעה
שורה תחתונה:
מחכים בעיקר לראות כיצד היום הזה יסתיים
על הפרק 1424 ו 1465...מה לפני מה...ואני נוטה להאמין ב 1465 ומעלה תחילה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il