TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 19/11/14
בוקר יום רביעי 19.11.2014

וול סטריט -

ה S&P עלה בלילה כ 0.5% ל 2052 וזה סביר ונורמלי בדרכו לרמות 2070/80
גם מדד הנסדאק הוסיף כ 0.67% כשהוא סוגר על 4700 בדרכו ל 4750 עד 4800
עד כאן זה בסדר וניתמך מהעלייה באירופה כניראה על רקע זריקת העידוד שזרק דארגי לאויר
יחד עם זאת אני חושב שנקודת הסיכון בטווח הקצר נימצאת דוקא ביום שישי
כבר דיברתי על זה ומדובר בנתוני האינפלציה בארה"ב
מדובר על נקודת סיכון נקודתית ...איני חושב שזה יפתח פתח למימוש משמעותי אלא לכל היותר להתכנסות נקודתית במקרה הרע
בינתיים זורמים מעלה


מדד המעו"ף הוסיף אתמול 0.21% וסגר על 1450
מחזור המסחר היה גבוה
המדד לא קיבל תמיכה מהבנקים הפעם שקיזזו את העלייה שלהם בסיום
ובעצם לא השפיעו על המדד
תמיכה הוא קיבל בעיקר מהמניות הדואליות בצירוף כיל
פריגו תמשיך לתמוך את המדד בטווח הקצר
טבע קצת פחות החלטית סביב רמות השיא שלה

לסיכום:
המדד עושה את כל מה שצריך בדרכו ל 1465 עד 1470 מינימום
אלה רמות שחזרתי מספיק עליהן כיעד ברור
אני בהחלט גם לא שולל את 1480
הבעיה היא שאני גם חושב שהמדד יחזור מטה לפחות עד 1444
לא חושב שזה אמור לקרות היום ואולי גם לא בסופ"ש
מחר צריך יותר להיזהר

מדד הבנקים גימגם אתמול וסגר על 1280 כשהוא לא משכיל לסגור מעל 1285
למרות זאת אני כן חושב שהוא יצליח להשיג את 1320
דוחות הבנקים הגדולים מתקרבים גם הם

מדד 75 עדיין איננו אמין - ויותר מיזה הוא גם נימצא עדיין בסיכון לזלוג
זה לא אומר כלום על היום ועל הטווח הקצרצר
בינתיים הוא יכול בשקט לטפס עד 870


הבוקר הארביטראז הוא חיובי כ 0.2% בעיקר בתמיכת פריגו
חוזה S&P איננו משמעותי כרגע
הדאקס סגר אתמול יפה על 9456 כשהוא מוסיף 1.6%
הסבירות שהוא בדרכו ל 9800 עולה
אבל אשמח לראות אותו מתנהג יציב גם בשלושת הימים הבאים מעל 9400
הניקיי אתמול כמעט ומחק את הירידות שלו
עוד מעט תיקבע הריבית ביפן כולל מסיבת עיתונאים שם
היום האירוע המרכזי הוא חשיפת הפרוטוקלים של הצבעת הריבית האחרונה
הדיונים והשיקולים שם ייחשפו וזה אמור להשפיע על התוך יומי החל מהשעה 21:00

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1447/8 עד 1455/6
אני מצפה באופן כללי להמשך הזרימה מעלה לפחות ל 1455 כבר היום
במידה והפתיחה תהיה שלילית מינורית אצפה למעבר לחיובי
אני ממשיך להאמין ב 1465 מינימום אבל צריך לראות גם איך היום הזה יסתיים וללכת צעד צעד...כי כמו שאמרתי...אני יודע שהמדד יחזור מטה לאיזור 1444...כשאני אומר את זה זה תלוי מהיכן הוא ירד לשם ובאיזה נסיבות...אבל בינתיים זורמים מעלה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il