TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 18/11/14
בוקר יום שלישי 18.11.2014

וול סטריט -

המדדים סיימו על האפס - צפוי ואין תנודה משמעותית
ההערכה שלי מתחילת השבוע הייתה להתכנסות מחירים
ההערכה הזו נותרת בתוקף וכלומר שאני לא מצפה שעד לסוף החודש ניראה תנודה משמעותית כלפי מעלה ב S&P
ה S&P עומד על 2040 כרגע ללא שינוי
מעריך את התנועה הכללית שלו בין 2000 ל 2070
כן יתכן שבסוף השבוע הוא יבצע זליגה לכיוון 2000 להיערכות מחדש
היערכות מחדש הכוונה היא לירידה לצורך עלייה ושיא חדש
זו הערכה שתישאר בתוקף עד להודעה חדשה


מדד המעו"ף פתח אתמול באיזור 1442 כפי ההערכה הסולידית שרשמתי בסקירת הבוקר
ובהתאם להערכה הזו הוא ביצע גם את חלקה השני וחתר חזרה לאפס
כשהוא סוגר טוב על 1447
מחזור המסחר היה ממוצע וגבוה יותר מכל מחזורי ימי הירידה המדשדשת
מי שהוביל את המדד ללא ספק מניות הבנקים מתחילת היום
בסיום הצטרפו גם טבע + פריגו ונתנו למדד את הפוש שלו
מעבר לזה - מרבית מניות המדד היו אדומות בהובלת בזק

לסיכום:
המדד מצוי כרגע בעמדת איום כלפי מעלה לכיוון הרמות שעליהן דיברתי כאן מספר פעמים
קרי 1465 עד 1470
טווח התנועה הכללי של המדד נותר 1430 עד 1456/7
פריצה של הטווח הזה כלפי מעלה תוביל ישירות למינימום 1465 בדגש על מינמום
אני לא שולל גם 1480 ומעלה
כל זה לא מחייב שזה יתרחש היום או מחר
אני כן מצפה לראות את זה עד לסוף השנה אם לא יתרחשו אירועים חריגים


מדד הבנקים הוסיף אתמול 1.75% וסגר על 1284 לערך
מעריך שבסייקל הזה הוא יחתור לכיוון 1320
זה מותנה קודם בסגירה היום מעל 1290
מראש הערכתי שמדד הבנקים יחזור לעצמו - אלא שהנקודה ממנה חזר וצורת החזרה שלו
היו בעייתיים מאוד לדעתי ועל העלייה של אתמול אפשר להסתכל בדיעבד
הקירבה לדוחות עושה את שלה


הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של 0.3%
זה ארבירטאז כתוצאה מהעליה בת"א אתמול בטבע ופריגו בלי להמתין לסיום המסחר בהן בחו"ל ...שתיהן קיזזו חלק מהעליה בוול סטריט
חוזה S&P ניסחר כרגע בנטייה חיובית קלה
דארגי - הנגיד האירופי
לאחרונה הוא סיפר בנאום שה ECB לא יחשוש מלבצע צעדים "בלתי קונבנציונליים " כלשונו
מה זה אומר ? מונח עלום שנתון לפרשנויות
אתמול הוא כבר אמר לפרלמנט האירופי - שהכוונה היא לרכישת אג"ח קונצרני
זה טוב לשוק המניות
אבל מצד שני דארגי הוא גם אלוף בלדבר ...נישאר לעקוב אחרי התנהגות הדאקס
לראות כיצד הוא מתמחר את דארגי וההצהרות שלו
9400 בדאקס נותרה חסם אבל יש מצב שהוא הולך ל 9800

היום -
נתוני האינפלציה בבריטניה ב 11:30
ב 12:00 סקר ה ZEW בגרמניה
ב 15:30 מדד המחירים ליצרן בארה"ב

הדולר ממשיך את דרכו לכיוון 4 שקלים


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1444 עד 1448/9
הפתיחה אמורה להיות שלילית
הן כתוצאה מהארביטראז
והן כתוצאה מהפיגוע הרצחני בירושלים
אבל בכל מקרה אני מצפה שהמדד יחתור מעלה לאחר הפתיחה



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il