TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 12/11/14
בוקר יום רביעי 12.11.2014

וול סטריט - המדדים ללא תנודה משמעותית אבל ממשיכים להתנהל באופטימיות
ה S&P מסוגל להגיע ל 2100
מדד הנסדאק ל 4800
נקודת המפתח נימצאת ביום שישי באירופה
האם הנתונים ידחפו להקלה כמותית או לא ?
לכן עד יום שישי סביר שהמדדים ישארו בעמדת המתנה
מחר כבר נוכל לדעת לאן זורמים הדברים או לפחות לקבל רמז לזה לאחר שנקבל נתונים לגבי האינפלציה במספר מדינות באירופה כולל בגרמניה
אבל הנתון המרכזי יהיה ביום שישי


מדד המעו"ף איבד אתמול 0.47% כשהוא סוגר באיזור 1444/5
אבל רואה בנמוך גם קרוב ל 1442
מחזור המסחר היה נמוך מאוד ביחס לממוצע שלו לאחרונה
מניות הבנקים מושכות את המדד מטה כנגד הדואליות שמאזנות
את המשחק הזה ראינו בלא מעט מקרים בשנה האחרונה
כוח המשיכה של הבנקים אתמול היה בשיעור של מעל 0.6% שלילי
מנגד כל הדואליות משכו מעלה בשיעור של כ 0.4%

לסיכום:
המדד התקרב אתמול ל 1440
ההנחה שלי כרגע היא שהוא לא סיים לרדת
כלומר יש לי אינדיקטור שהוא יבקר ב 1440 מינימום ויש מצב שגם ירד ממנה
למרות זאת מאמין בשלב זה שהוא יעשה גם פוש נוסף חזרה לשיאו

מדד הבנקים איבד בחודש וחצי האחרונים מעל ל 9%
אתמול הוא נתן פוש למטה של 2.3% עד קרוב ל 1250
המדד מתקרב לנמוך השנתי שלו איזור ה 1200
אני מקווה שבנמוך הזה או עוד לפהיו המדד יעשה היפוך

מדד 75 ממשיך את דרכו מטה...אותה הדרך מתחילת השנה
זה המדד שמשקף את פני השוק בת"א בעצם
הוא עומדים היום על רמת ה 855
הסימנים מראים שברמת המגמה הוא מסוגל להגיע ל 800 ומשם להסתובב
אבל התנועות שלו כל כך מתעתעות שהוא יכול להסתובב גם מ 850



הבוקר הארבירטאז חסר משמעות
חוזה S&P נוטה לירידות קלות
הדאקס סגר אתמול מעורב והוא עדיין לא חצה את 9400
אפשר לראות שהוא בסטנד ביי מתקרב כבר מספר פעמים ולא חוצה
הדאקס לדעתי ממתין לנתוני סופ"ש מאירופה
אין היום נתוני מקרו משמעותיים
למעט נתונים מבריטינה על אבטלה ואינפלציה
מחר וביום שישי המדדים בעולם כבר יתחילו להיות קצת במתח

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1440 עד 1448
המדד עשוי בהחלט לפתוח חיובי עד 1448
לנוע בין 1448 עד 1442
או שהוא מסתובב ב 1440 או שהוא ממשיך לכיוון 1434
לרמת ה 1440 הוא יגיע ...בין אם בסייקל הזה או באחר
הוא אמור לבקר שם לדעתי
אבל בכל מקרה ההערכה שלי שהמדד יחזור לשיאו קרי מינימום 1465 ועד 1480 לשיא חדש
במה זה תלוי ? רק בבנקים



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il