TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 9/11/14
בוקר יום ראשון 9.11.2014

וול סטריט -

ה S&P לא ביצע תנועה משמעותית בסופ"ש בפרט ביום שישי בו סגר על האפס
יום חמישי המדד נע מעלה כשהוא מוסיף 0.38%
תנועה שהיא המשך ישיר למונטום העולה לכיוון 2100
יום שישי לא שינה מאומה
מדד הנסדאק כמעט במקום דרוך לאורך כל השבוע שעבר
התנועה שלו הין בין 4600 ל 4650 והוא לא יצא ממנה לאורך כל השבוע
אני מעריך לו יעד של 4800 וניזהר שלא לתת לו קרדיט יותר מיזה

ברקע -
1. אולי QA באירופה ...לפחות לפי ההצהרות של ה ECB ...לא ברור למה ממתינים שם

2. דו"ח התעסוקה שלא שינה כלום בתמונת המדדים
תוספת המשרות היתה נמוכה מהצפי
מצד שני האבטלה ירדה ל 5.8%
וכבר אמרתי שדו"ח התעסוקה יתפוס הרבה פחות מקום ממצב האינפלציה
זה הנתון שיקבע למגמה בזמן הקרוב גם בארה"ב



מדד המעו"ף סגר ביום חמישי על האפס 1451 לערך לאחר שביקר כבר ב 1455/6
הפקיעה השבועית היתה ב 1447/8
כלומר סה"כ תנודה לא משמעותית במדד
מניות הבנקים עמדו על אדום קל לא משמעותי
מרבית מניות המדד עלו אומנם ...אבל הספיקה פריגו אחת אחרי הדוחות כדי לגרום למדד
לסגור על האפס עם השפעה שלילית של כמעט 0.4% על המדד

לסיכום:
מדד עומד נכון להיום על 1451 כאשר עברנו את פקיעת אוקטובר הסוערת
בה ירד המדד עד 1411 וסגר שבוע ב 1424 עוד באותו היום
אני עדיין מאמין ב 1465 ומקווה לראות אותה עוד השבוע
אבל למרות זאת קיימים אינדיקטורים שליליים עד 1440
טווח התנועה הכללי במדד הוא 1424 עד 1460


מדד הבנקים עומד על 1287
לאחר שבמשך חמשת השבועות האחרונים הוא איבד קרוב ל 7.5%
הוא תיקן בשבוע האחרון כאחוז בלבד
המדד איננו עוצמתי עדיין והמומנטום השלילי שבו נובע משני גורמים:
1. הורדת דירוג מצד סוכנות דירוג
2. בעיות של לאומי מול רשויות המס בארה"ב
למרות כל אלה לדעתי הוא יחתור ל 1320
מעבר לזה - דוחות הבנקים מתקרבים

מדד 75 עומד על 868 כאשר הוא הוסיף בשבוע החולף כ 0.55%
זה לאחר שבארבעת השבועות הקודמים הוא איבד כ 4%
גם בשבוע האחרון הוא היה מדד חלש מכל בחינה שהיא
זה המדד שאחראי בעצם על מרבית הפנים של השוק בת"א
בכל אופן - אני נותר עם הערכרה קרובה למדד לרמת ה 900


הבוקר הארביטראז נוטה לחיובי קל לא משמעותי
הדאקס סגר ביום שישי שלישי קצת פחות מאחוז ומחק בעצם את הזינוק של יום חמישי
כל זה בעיקבות דו"ח התעסוקה האמריקאי
אבל בעוד וול סטריט מחקה ירידות הדאקס סגר מסחר ולא נישאר עד לסיום
סה"כ הדאקס בסופ"ש לא צלח את ה 9400
אבל הוא יכול לבצע את זה השבוע
הדולר - שוב חוצה ולא חוצה את ה 3.8 שקלים
זו התנהגות שמזכירה את הניסיונות שלו לעבור את ה 3.7 שקלים
מעריך שהוא יצלח ויגיע ל 4 שקלים

מקרו -
השבוע הקרוב יתרכז כולו להערכתי ביום שישי הקרוב
אז תפרסם אירופה את מדד המחירים לצרכן שלה וההשלכות ברורות
גרמניה תפרסם את התמ"ג שלה
ישראל תפרסם את מדד המחירים לצרכן
ארה"ב תפרסם את נתון המכירות הקימעונאיות
אבל קודם כל נעבור ביום שני את מדד המחירים לצרכן הסיני


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1444 עד 1455
הפתיחה עצמה צפויה להיות לא משמעותית באיזור האפס
היום הזה תלוי בעיקרו במניות הבנקים
מצד שני אני לא מצפה כל כך מטבע להשלים את ארבירטאז שלילי כי היא צפויה לדעתי ממילא להמשיך מעלה בוול סטריט
כך שיתכן מאוד שהארביטראז החיובי הקל שרואים ישפיע יותר ממה שהוא על הנייר ולחיוב
יחד עם זאת ולמרות הציפיות שלי ל 1465
קיים אינדיקטור שלילי שמוביל עד 1440
אני בספק אם ניראה אותו בטווח הקצר


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il