| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 9/11/14 בוקר יום ראשון 9.11.2014וול סטריט - ה S&P לא ביצע תנועה משמעותית בסופ"ש בפרט ביום שישי בו סגר על האפס יום חמישי המדד נע מעלה כשהוא מוסיף 0.38% תנועה שהיא המשך ישיר למונטום העולה לכיוון 2100 יום שישי לא שינה מאומה מדד הנסדאק כמעט במקום דרוך לאורך כל השבוע שעבר התנועה שלו הין בין 4600 ל 4650 והוא לא יצא ממנה לאורך כל השבוע אני מעריך לו יעד של 4800 וניזהר שלא לתת לו קרדיט יותר מיזה ברקע - 1. אולי QA באירופה ...לפחות לפי ההצהרות של ה ECB ...לא ברור למה ממתינים שם 2. דו"ח התעסוקה שלא שינה כלום בתמונת המדדים תוספת המשרות היתה נמוכה מהצפי מצד שני האבטלה ירדה ל 5.8% וכבר אמרתי שדו"ח התעסוקה יתפוס הרבה פחות מקום ממצב האינפלציה זה הנתון שיקבע למגמה בזמן הקרוב גם בארה"ב מדד המעו"ף סגר ביום חמישי על האפס 1451 לערך לאחר שביקר כבר ב 1455/6 הפקיעה השבועית היתה ב 1447/8 כלומר סה"כ תנודה לא משמעותית במדד מניות הבנקים עמדו על אדום קל לא משמעותי מרבית מניות המדד עלו אומנם ...אבל הספיקה פריגו אחת אחרי הדוחות כדי לגרום למדד לסגור על האפס עם השפעה שלילית של כמעט 0.4% על המדד לסיכום: מדד עומד נכון להיום על 1451 כאשר עברנו את פקיעת אוקטובר הסוערת בה ירד המדד עד 1411 וסגר שבוע ב 1424 עוד באותו היום אני עדיין מאמין ב 1465 ומקווה לראות אותה עוד השבוע אבל למרות זאת קיימים אינדיקטורים שליליים עד 1440 טווח התנועה הכללי במדד הוא 1424 עד 1460 מדד הבנקים עומד על 1287 לאחר שבמשך חמשת השבועות האחרונים הוא איבד קרוב ל 7.5% הוא תיקן בשבוע האחרון כאחוז בלבד המדד איננו עוצמתי עדיין והמומנטום השלילי שבו נובע משני גורמים: 1. הורדת דירוג מצד סוכנות דירוג 2. בעיות של לאומי מול רשויות המס בארה"ב למרות כל אלה לדעתי הוא יחתור ל 1320 מעבר לזה - דוחות הבנקים מתקרבים מדד 75 עומד על 868 כאשר הוא הוסיף בשבוע החולף כ 0.55% זה לאחר שבארבעת השבועות הקודמים הוא איבד כ 4% גם בשבוע האחרון הוא היה מדד חלש מכל בחינה שהיא זה המדד שאחראי בעצם על מרבית הפנים של השוק בת"א בכל אופן - אני נותר עם הערכרה קרובה למדד לרמת ה 900 הבוקר הארביטראז נוטה לחיובי קל לא משמעותי הדאקס סגר ביום שישי שלישי קצת פחות מאחוז ומחק בעצם את הזינוק של יום חמישי כל זה בעיקבות דו"ח התעסוקה האמריקאי אבל בעוד וול סטריט מחקה ירידות הדאקס סגר מסחר ולא נישאר עד לסיום סה"כ הדאקס בסופ"ש לא צלח את ה 9400 אבל הוא יכול לבצע את זה השבוע הדולר - שוב חוצה ולא חוצה את ה 3.8 שקלים זו התנהגות שמזכירה את הניסיונות שלו לעבור את ה 3.7 שקלים מעריך שהוא יצלח ויגיע ל 4 שקלים מקרו - השבוע הקרוב יתרכז כולו להערכתי ביום שישי הקרוב אז תפרסם אירופה את מדד המחירים לצרכן שלה וההשלכות ברורות גרמניה תפרסם את התמ"ג שלה ישראל תפרסם את מדד המחירים לצרכן ארה"ב תפרסם את נתון המכירות הקימעונאיות אבל קודם כל נעבור ביום שני את מדד המחירים לצרכן הסיני טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1444 עד 1455 הפתיחה עצמה צפויה להיות לא משמעותית באיזור האפס היום הזה תלוי בעיקרו במניות הבנקים מצד שני אני לא מצפה כל כך מטבע להשלים את ארבירטאז שלילי כי היא צפויה לדעתי ממילא להמשיך מעלה בוול סטריט כך שיתכן מאוד שהארביטראז החיובי הקל שרואים ישפיע יותר ממה שהוא על הנייר ולחיוב יחד עם זאת ולמרות הציפיות שלי ל 1465 קיים אינדיקטור שלילי שמוביל עד 1440 אני בספק אם ניראה אותו בטווח הקצר יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |