TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 6/11/14
בוקר יום חמישי 6.11.2014 יום פקיעה שבועית

וול סטריט -

ה S&P הוסיף 0.57% וסגר על 2023 שיא חדש
לעומתו מדד הנסדאק סגר על האפס בנטייה שלילית קלה
ההערכה נותרה שה S&P יחתור לכיוון 2100
מדד הנסדאק יחתור ל 4800
אלו יעדים מוערכים בלבד ובעירבון מוגבל

ברקע -
תוצאות הבחירות לקונגרס שנותנים דחיפה באופן מסורתי
עוד ברקע סקר ה ADP שהציג תוצאה טובה מעל לצפי המוקדם ולא בהכרח משקף את הנתון האמיתי ביום שישי
סביר מאוד להניח שיום שישי תגיע תנודתיות על רקע דו"ח התעסוקה
אבל כמו שכבר אמרתי לדעתי היום האינפלציה היא זו שתרכז את תשומת הלב
היא גם זו שתקבע שינוי בריבית ומתי


מדד המעו"ף הוסיף אתמול 0.66% וסגר על 1451 במחזור בסדר מעל לממוצע
הבעיה היא - מרבית מניות המדד לא השתתפו בזה ושלא לדבר על מדד 75
מדד המעו"ף נע אתמול על עלייה בדואליות בדגש על נייס
נייס לבדה אתמול אחרי פרסום הדוחות תרמה כ 0.4% למדד
כלל הדואליות תרמו כ 0.66% לערך וזה ממש סך העלייה במדד

לסיכום:
כמו שאמרתי המדד ישיג 1465 מינימום ובדגש על מינימום
הוא עדיין לא השיג את זה אבל לדעתי עוד ישיג
מנגד אני מעריך שעוד נחזור לבקר ב 1440 אבל נשים את זה בצד כרגע


מדד 75 - על רקע פעילות של תעודות סל הפך החל משעה 13:00 אתמול את עורו
ועבר לאדום מינורי ...בסיום הוא סגר שלילי סולידי
המדד לא מפגין עוצמה ונותר עדיין מדד חלש

מדד הבנקים ניסחר אתמול בירוק
אלא שעם השגת 1300 הוא נסוג ומחק כמעט את כל העלייה שלו
אני מעריך שזה בא גם על רקע הזינוק בנייס והפקיעה השבועית היום
את נייס לא ניתן לרסן כי היא לא ניקבעת כאן
אבל אין בעיה לרסן את הבנקים
בכל אופן מעריך לבנקים יעד קרוב 1320

הבוקר הארביטראז שולי וחסר משמעות
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי מינורי כרבע אחוז
הדאקס סגר אתמול חיובי 1.62% אבל עדיין לא חצה את ה 9400
על רקע זה ישנם היום מספר נתונים מבריטניה ונאום של דארגי
כולל הכרזה על ריביות
בריטניה:
ב 11:30 נתון התפוקה התעשייתית
ב 14:00 הכרזה על הריבית
אירופה(ECB):
ב 14:45 הכרזה על הריבית
ב 15:30 נאום של דארגי - אני מעריך שזה הדבר שימגנט אליו את היום
השאלה מה הוא ידבר הפעם והאם יתן איזה סוכריה או לפחות אופק
אירופה עלולה ליפול לדיפלציה ללא צעדי מנע
הדולר ללא שינוי משמעותי
הזהב ניסחר בשפל 1144 $ אבל מצד שני הוא באיזור דיי חשוב שעשוי לתמוך אותו
אם הוא לא יתמוך אותו 1000$ תתמוך אותו והוא יכול להפוך שם באמת לזהב

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
היום הוא יום פקיעה שבועית
קצת קשה לתת טווח
מלמטה אפשר לומר שזה 1444
מלמעלה 1457
במידה והמדד יפתח שלילי אצפה למעבר לחיובי
היום הזה בעיקרון יכול לייצר תנודתיות חדשה על רקע הריבית באירופה ודארגי


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il