TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 2/11/14
בוקר יום ראשון 2.10.2014

וול סטריט -

המדדים הראשיים סיימו את השבוע בירוק
ה S&P סיים את יום חמישי בירוק וביום שישי הוסיף עוד 1.17%
מדד הנסדאק קבע אונם שיא חדש אבל עשה את זה בגימגום מסויים עד לסגירה
ה S&P ממש על שיאו האחרון אבל עדיין לא קבע שיא חדש

עולה הסבירות שה S&P יקבע שיא חדש
בעצם זה בעל סבירות גבוהה מאוד
אבל לקבוע לו גם יעשדים חדשים זה עדיין מוקדם
הכי קרוב וראלי אלו רמות 2100 ו 2200
אני מפקפק במעבר לזה וצריך לזרום עם זה לאט ובזהירות ברמות האלו
אבל שיא חדש ...הוא כמעט ודאי

ברקע לעליות בוול סטריט -
בעיקר הקלה כמותית יפנית
היפנים הפכו עצמם לשדה ניסויים היסטורי
יפן מבצעת הקלה כמותית גדולה כבר תקופה לא קצרה על מנת לצאת ממשבר ארוך מאוד
האם יפן תצליח בזה ? זו שאלה שמטרידה רבים ותוכל להישפט רק עוד זמן רב
אבל אם היא תצליח זה היהי איתות לכל אלה שיקלעו למשבר דומה
מעין ספר הדרכה יפני איך לצאת ממשבר דומה
ההק'לה הכמותית הזו הטיסה את הניקיי
אבל שלחה גם את וול סטריט לעליות
גם הדאקס לא נישאר מאחרו...נותר לקוות שדארגי הוא הבא בתור בעניין הזה



מדד המעו"ף עשה לנו בסוף השבוע הרבה ברדק...אבל ברדק לא תלוש מהמציאות לאו התנהלות הדאקס
זה קרה כמובן על רקע הפקיעה והיא שימשה לזה כר פורה
מה שהיה ביום חמישי היה שיא השיגעון
המדד פקע על 1424
מייד לאחר מכן הוא עלה בזמן קצר ביותר עד 1432.5 כמעט
לאחר מכן הוא נפל עד 1412 לערך
עד לסיום הוא חזר וסגר על 1424
רכבת הרים ממש כפשוטו !!
סה"כ סגר המדד מינוס 0.67%
רוב מכריע של מניות המדד סגר שלילי בינוני בהובלת הבנקים
בעצם 22 מתוך 25 מניות המדד סגרו שלילי בינוני
אז איך קורה שהמדד סוגר רק מינוס 0.67%
התשובה היא טבע + פריגו !!
שתי אלו ביחד נתנו למדד פוש למעלה ששווה ערך ל 0.65% לערך
כלומר בלי טבע ופריגו היינו סוגרים על מינוס 1.5% כמעט במדד המעו"ף
לכן אמרתי מספר פעמים -
הדואליות בראשות טבע ופריגו מביאות רק את עצמן למדד ...הן לא סוחפות
עלייה בריאה וסוחפת היא רק על בסיס מניות הבנקים

לסיכום:
כמו שאמרתי בסיום ביום חמישי אנחנו נחזור ליום ראשון ירוק שימחק את הירידות של יום חמישי
או לפחות את רובן
עדיין אין איזון טוב במדד בגלל הבנקים
בכל אופן אני נותר עם ההערכה שלי שהמדד יחזור לשיאו קרי קרוב ל 1470


מדד 75 ירד ביום חמישי 1.44% וסגר קרוב ל 865 ...רמה שהיא רמת תמך עבורו
השפל השנתי שלו נימצא ב 850
סביר להניח שהוא יתקן היום את עצמו
יכול מאוד להיות ששפל שנתי אחרון הוא ראה ביום חמישי
מאחר והוא לא מדד יציב בחודשים האחרונים
מוטב להמתין מספר ימים כדי לראות לאן הוא מכוון
בגדול - לדעתי הוא אמור לחזור להיסחר מעל לרמת ה 900

מדד הבנקים איבד ביום חמישי בחדות 2.42%
הוא נימצא היום קרוב לשפל השנתי שלו אותו הוא ראה רק ביולי
כלומר איזור ה 1260/70
אני מאמין שסביב השפל הזה הוא יחזיר את עצמו מעלה
כמה מעלה ? אני מדבר על 1360


הבוקר הארביטראז חיובי בשיעור של כ 0.65%
הדאקס ביום חמישי ירד באותו סיגנון כמו המעו"ף
אלא שהדאקס ניסחר עד 18:30 ועד אז הוא כבר סיים אופטימי טוב וכמעט מחק את הירידות שלו באותו היום
יום שישי הוא כבר זינק משמעותית והוסיף כ 2.3%
אני נותר עם הערכה חיובית לגביו
הדאקס סגר את יום שישי מעל 9300 כאשר אני כבר חושד ב 9800 ישירות
אבל אעדכן לגביו בניפרד במהלך היום
הזהב - שבר שפל שנתי וקבע שפל חדש
הדולר שוב נוגע בשיאו 3.8 שקלים

אירועים ומקרו השבוע -
השבוע חוזרים לדו"ח התעסוקה האמריקאי...אין ספק כמעט שהוא צפוי להלחיץ את המדדים
אחרי סיום ה QE הוא ילחיץ פסיכולוגית
במיוחד תיבחן רמת האבטלה
אבל למעשה מה שחשוב זה האינפלציה שהיא לא מוצגת בדוח התעסוקה הזה לכן מעריך השפעה מוגבלת עבורו

באירופה - קביעת הריבית השבוע + נתונים מגרמניה במהלך השבוע


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1427/8 עד 1438
הפתיחה בוודאות תהיה חיובית
אין להיות מופתעים גם מפתיחה סביב 1438
ההמשך הוא פחות וודאי...הרבה פחות
יתכן והמדד לא יסגור ברמות הפתיחה שלו אלא מתחתיהן

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה




- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il