TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 30/10/14
בוקר יום חמישי 30.10.2014 יום הפקיעה

וול סטריט -

המדדים בוול סטריט לא ביצעו תנודה משמעותית בלילה
הם עדיין מגרדים קרוב קרוב לשיאם האחרון
אין שום שינוי ביחס למצב המדדים מאתמול וביחס לדברים שרשמתי בסקירה של אתמול
כלומר פשוט לעבור על הסקירה של אתמול לגבי וול סטריט מהבחינה המספרית

אתמול כצפוי לא שונתה הריבית וזה כלל לא עמד על הפרק
ה QA יופסק סופית החודש וגם זה היה צפוי
בנוסף - צויין שיעבור "פרק זמן ניכר עד להעלאת הריבית"
מה שמעניין והוא יותר חידוש זה הצבת תנאים ברורים יותר למועד העלאת הריבית
1. אבטלה של 6.5% ומתחת
2. עלייה באינפלציה לרמה של 2% שנתי
לכן ברור שסעיף 2 הוא זה שיהיה במוקד וחזק
כל עוד לא ניראה עלייה כזו לא תהיה העלאת ריבית
יש לציין בעולם המצב הכללי מהבחינה הזו של האינפלציה הוא בכי רע
אפשר לראות את זה באירופה שם נלחמים בדיפלציה
ואפשר לראות את זה בארץ
אותנו מעניין מה יעשו המדדים
נכון להיום פניהם עדיין קדימה ונלך לפי הכלל שוק תמיד צופה כמה צעדים קדימה


מדד המעו"ף איבד אתמול 0.66% כשהוא סוגר על 1434 במחזור נמוך מהממוצע
מי שהוביל את המדד לירידה אלו מניות הבנקים בהובלת לאומי
כמעט כל מניות המדד רשמו ירידות בסדר גודל מינורי יחסית
מניות הבנקים משכו למטה בשיעור של כ 0.28%
אבל כאשר גם הדואליות יורדות ואין גורם מאזן אז התוצאה היא יום יורד

לסיכום:
כפי שציינתי אתמול במהלך היום המדד צפוי לרדת לרמות 1430 --> 1427/8
ואני מניח שאולי 1424
מכל אחת מהנקודות הוא מסוגל לסיים את המומנטום השלילי שלו
אבל סביר שהוא יבקר בכל מקרה באמצעית קרי 1427/8
הירידה אתמול באה על רקע הפקיעה שתהיה היום
זה גורם משפיע ואין ספק בזה אבל הוא לא מתנהל בחלל ריק
אם המדד צריך לרדת הוא יורד וברוב המקרים זה ככה כאשר הפוקעים הם כינור משני שמתזמנים את הירידה ואת עוצמתה
בכל אופן המדד אמור גם לחזור מעלה לשיאו


הבוקר הארביטראז הוא חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר יציב סביב קו האפס
הדאקס סגר אתמול בעלייה מינורית
מסתבר שהדאקס כניראה ניכנס למוד של התכנסות מחירים
כלומר יתכן שבטווח הקצר ניראה אותו נע בין 8800 ל 9200/300
הדולר - חוזר לטפס ומוסיף היום כמעט אחוז
הזהב - חוזר לרמת התחתית השנתית שלו באיזור ה 1200$

מקרו -
היום בשעה 11:00 יפורסמו נתוני האבטלה בגרמניה
זה ללא ספק ישפיע על הדאקס לפחות לטווח הקצר
בשעה 14:30 - התמ"ג האמריקאי וגם זה ישפיע ואפילו מאוד
בשעה 15:00 - תנאם גנט ילין

מחר - מדד המחירים לצרכן האירופי שישפיע גם הוא על ההתנהלות
זה הגורם המרכזי שמשפיע על החלטות ה ECB


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
זה יום פקיעה ואני לא אוהב לתת טווח ביום כזה לפני הפקיעה
על פניו 1427/8 עד 1437/8
זה למען האמת גם ניראה לי טווח הפקיעה הריאלי
הפקיעה יכולה להיות חיובית
אבל מצד שני אם היא תהיה חיובית תתכוננו לזליגה לפחות לנמוך של אתמול ועד 1432 לפחות


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il