TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 29/10/14
בוקר יום רביעי 29.10.2014 יום לפקיעה

ה S&P הוסיף בלילה עוד 1.2% ומתקרב ל 2000
הנסדאק הוסיף 1.74% והגיע בעצם לרמה אותה רציתי לראות
כרגע ב S&P החסם הוא 2000 וההנחה שלי היא שהוא יגמגם שם
הנסדאק צפוי להתקשות באיזור 4600
במידה ואילו ייחצו אעריך את רמות יעד השיא הבאות
אני לא שולל כלל קביעה של שיא חדש
אבל כמו שאמרתי אתמול כבדהו וחשדהו
היום ועידת השוק הפתוח בה תיקבע הריבית ללא מסיבות עיתונאים
ניצטרך לשמוע מה המשפטים הנאמרים סביב קביעת הריבית
כי ברור שהיא תישאר כמות שהיא


מדד המעו"ף על רקע הפקיעה ועל רקע אי שינוי הריבית לפניט יומיים לא זז ממקומו בעצם
המדד אתמול ביים על נקודת הסגירה של יום קודם
מחזור המסחר היה נמוך ביחס לממוצע
אין ספק שיש לפקיעה השפעה על התנהלות המדד בימים האלה
מניות הבנקים תמכו את המדד בשיעור מינורי
לא בוצעה תנודה משמעותית באף מניה במדד

לסיכום:
המדד אמור להשיג את 1465 מינימום
כניראה שזה לא הולך לקראת בפקיעה הזו לאור ההתנהלות עד אתמול
לא משנה אם המדד ירד או יעמוד במקום הוא יחתור להיכן שאמרתי קרוב לשיאו
זו ההערכה שלי והסבירות לה היא גבוהה מאוד

מדד 75 הוא מדד מתיש מתחילת השנה
מלמטה עומדת 870
מלמעלה עומדת 905 שזו רמה שאני מאמין שתושג ואשמח לראות את המדד חוזר אליה
ושיעשה את זה בהקדם

מדד הבנקים - ביצע אתמול סיבוב פרסם לא עוצמתי במיוחד
הוא אמור מבחינתי להוביל מהלך עולה לכיוון 1465
והוא זה שצריך להוביל מהלכי עליות במעו"ף
רק לו יש השפעה על מצב הרוח הכללי של מדד 75


הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של 0.44%
חוזה S&P ניסחר שלילי כרגע בשיעור לא משמעותי אם כי הוא היה כבר משמעותי יותר
לחוזים בהתנהלות היום אין מבחינתי משמעות מיוחדת
המדדים אמורים להיות ירוקים בלילה
כאשר הסיומת שם תיקבע רק מ 20:00 ואילך
לכן התנהלות החוזים היום היא בעירבון מוגבל ואין להיות מופתעים גם מסיומת שלילית
הדאקס בינתיים מתנהל כפי שאני מצפה בחתירה לכיוון 9200 ו 9400
יעד כללי נותר 9800 בעת הזו

אין היום נתוני מקרו מיוחדים למעט ועידת השוק הפתוח
פייסבוק דיווחה דוחותיה
למרות הדוחות הטובים היא יורדת במסחר המאוחר
לדעתי בסופו של דבר היא תמשיך בדרכה מעלה

הדולר - נע בין 3.73 לבין 3.8 שקלים
הוא נחילש על רקע קביעת הריבית אבל בעיקרון הוא צפוי להמשיך במגמה החיובית שלו

הזהב ניתמך סביב 1230 $ לאונקיה
יש לציין שהוא ניסחר באופן כללי על בלימה של 1180 ו 1200 $
מדובר על בלם משמעותי

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
יום לפקיעה טווח המסחר לא בהכרח תופס
אבל אציין מוערך
1454 עד 1444
הפתיחה צריכה להיות חיובית
הסגירה היא הבעיה
אני שוב חושש שעד לסגירה המדד ידאג לא לעלות יותר מידי ויסגור באותו איזור כמו של אתמול

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il