| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 27/10/14 בוקר יום שני 27.10.2014 שבוע הפקיעהוול סטריט - המדדים בוול סטריט עלו בסופ"ש יומיים ה S&P עומד על 1964 לאחר שהוסיף בסופ"ש כ 2% והוא בדרכו ל 2000 הנסדאק הוסיף בסופ"ש כ 2.2% והוא עומד על 4483 בדרכו ל 4550 זה היה הסינריו שלי מחיקה של הגל היורד עד קרוב לשיאו האחרון בוול סטריט הסנריו הזה בעצם התקיים במלואו עכשיו עומדת השאלה - האם הולכים לגל חדש ולשיא חדש בוול סטריט? כלומר לאחר שמחקנו גל יורד האם יקבע גל חדש עם פריצה של השיאים הישנים חד משמעית זו אפשרות ריאלית שאין בטל אותה בחוסר אימון אבל אין לסמוך עליה עד שניראה שזה מתקיים בפועל ברקע להתנהלות המסחר בסופ"ש עמדה בעיקר עונת הדוחות סיימנו שבוע עמוס ביותר בדוחות כאשר עונת הדוחות הזו היא טובה סבירה לסיכום: כבדהו וחשדהו - זה בדיוק ההגדרה למצב בוול סטריט אנחנו מתקרבים לשיא האחרון אני דיברתי על חזרה אליו וכניסה לדשדוש אבל ער למצב של התפתחות של שיא חדש יש לקחת אותו בחשבון אבל להתייחס בחשדנות מדד המעו"ף פתח אתמול ב 1453 בתנוהפ שקיבל מהמניות הדואליות ביחד עם הבנקים אלא שעד לסיום הנחיתו אותו הבנקים בחזרה עד נקודת הפתיחה 1445/6 מחזור המסחר יש לציין היה נמוך גם עבור ימי ראשון לאחרונה ההשפעה השלילית של מניות הבנקים הסתכמה ב 0.2% לערך זה קיזז את תרומת הדואליות וכך קיבלנו סגירה אפסית לסיכום: ההבדל אתמול בין הבוקר לסיום היה רק הבנקים הבנקים הם אלה שפתחו חיובי ועשו יד אחת עם הדואליות עד לסיום הם סגרו שלילי ואיזנו את תרומת הדואליות והתוצאה שיוויון בכוחות ומדד עומד במקום התנועה של אתמול איננה הזויה ואיננה מפתיעה היה צפוי שזה מה שיעשו הבנקים והיה צפוי שהמדד יבקר ב 1446 אלא שרציתי וציפיתי שהסגירה עצמה תהיה סביב 1450 אבל בלחץ מבחני הבנקים באירופה ירד המדד סביר להניח שהוא יזגזג היום ואולי יפתח שלילי אבל אני מצפה שיחזור לטפס עד 1464 מי שצריך להוביל את המדד אלו מניות הבנקים רק למניות הבנקים יש יכולת השפעה גם על מצב הרוח של מדד 75 בכל אופן - המעו"ף אמור לפגוש קרוב קרוב ל 1465 מלמעלה יש את 1470 פריצה של 1470 משולה בעיניי לראלי בוול סטריט וקביעת שיאים חדשים שם זו אפשרות ריאלית ...אבל שוב במצב הנוכחי - כבדהו וחשדהו עד שיוכח בפועל מדד הבנקים סגר אתמול שלילי 0.7% כשהוא סוגר על 1309 התמיכה המשמעותית שלו יושבת ב 1280 לערך סבירות טובה שהוא יסתובב משם לכיוון 1360 תחילה בגדול גם דוחות הבנקים מתקרבים הבוקר הארביטראז חסר משמעות חוזה S&P ניסחר חיובי סביב ה 0.2% הדאקס אני מעריך שיפתח שלילי סביב החצי אחוז אבל הוא אמור להמשיך לחתור מעלה תוצאות מבחני הלחץ לבנקים באירופה שמהם עולה חולשה לבנקים באיטליה בעיקר ישפיעו על מצב הרוח של הדאקס היום כ 25 בנקים מתוך 130 ניכשלו במבחנים וצריכים לגייס הון מתוכם 12 כבר עשו זאת המבחנים האלה הם לא דבר חדש ונערכים כבר שנה השוק לא אמור להיות מופתע מהם בצורה חריגה אלא נקודתית ב 11:00 את סקר ה IFO על מצב העסקים בגרמניה ב 16:00 החלטת הריבית של קרנית פלוג השאלה אם היא תוריד בעוד 0.1% לאור אינפלציה נמוכה או שתידחה את ההחלטה ותשאיר אותה כמות שהיא אני חושב שהיא תישאר כמות שהיא ...הורדה נוספת זה כבר צעד קדימה של הרבה אומץ מצד הנגידה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1440 עד 1450 אנחנו ניסחר היום בסבירות גבוהה מעורב כאשר הפתיחה עצמה עשויה בקלות להיות שלילית מינורית באם היא תהיה חיובית המדד לדעתי יעבור לשלילי תוך כדי היום ושוב מה שחשוב זה הסיומת אני מעדיף שהמדד יפתח שלילי ויתאזן כלפי מעלה עד לסיום כאמור - יעד כללי אמור להיות 1465 אגב גם הדאקס - בפתיחה שלילית שלו הוא אמור להתאזן בחזרה מעלה ואני מקווה כבר היום יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |