TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 27/10/14
בוקר יום שני 27.10.2014 שבוע הפקיעה

וול סטריט -

המדדים בוול סטריט עלו בסופ"ש יומיים
ה S&P עומד על 1964 לאחר שהוסיף בסופ"ש כ 2% והוא בדרכו ל 2000
הנסדאק הוסיף בסופ"ש כ 2.2% והוא עומד על 4483 בדרכו ל 4550

זה היה הסינריו שלי
מחיקה של הגל היורד עד קרוב לשיאו האחרון בוול סטריט
הסנריו הזה בעצם התקיים במלואו

עכשיו עומדת השאלה - האם הולכים לגל חדש ולשיא חדש בוול סטריט?
כלומר לאחר שמחקנו גל יורד האם יקבע גל חדש עם פריצה של השיאים הישנים
חד משמעית זו אפשרות ריאלית שאין בטל אותה בחוסר אימון
אבל אין לסמוך עליה עד שניראה שזה מתקיים בפועל

ברקע להתנהלות המסחר בסופ"ש עמדה בעיקר עונת הדוחות
סיימנו שבוע עמוס ביותר בדוחות
כאשר עונת הדוחות הזו היא טובה סבירה

לסיכום:

כבדהו וחשדהו - זה בדיוק ההגדרה למצב בוול סטריט
אנחנו מתקרבים לשיא האחרון
אני דיברתי על חזרה אליו וכניסה לדשדוש
אבל ער למצב של התפתחות של שיא חדש
יש לקחת אותו בחשבון אבל להתייחס בחשדנות


מדד המעו"ף פתח אתמול ב 1453 בתנוהפ שקיבל מהמניות הדואליות ביחד עם הבנקים
אלא שעד לסיום הנחיתו אותו הבנקים בחזרה עד נקודת הפתיחה 1445/6
מחזור המסחר יש לציין היה נמוך גם עבור ימי ראשון לאחרונה
ההשפעה השלילית של מניות הבנקים הסתכמה ב 0.2% לערך
זה קיזז את תרומת הדואליות וכך קיבלנו סגירה אפסית

לסיכום:
ההבדל אתמול בין הבוקר לסיום היה רק הבנקים
הבנקים הם אלה שפתחו חיובי ועשו יד אחת עם הדואליות
עד לסיום הם סגרו שלילי ואיזנו את תרומת הדואליות
והתוצאה שיוויון בכוחות ומדד עומד במקום
התנועה של אתמול איננה הזויה ואיננה מפתיעה
היה צפוי שזה מה שיעשו הבנקים והיה צפוי שהמדד יבקר ב 1446
אלא שרציתי וציפיתי שהסגירה עצמה תהיה סביב 1450
אבל בלחץ מבחני הבנקים באירופה ירד המדד
סביר להניח שהוא יזגזג היום ואולי יפתח שלילי אבל אני מצפה שיחזור לטפס עד 1464
מי שצריך להוביל את המדד אלו מניות הבנקים
רק למניות הבנקים יש יכולת השפעה גם על מצב הרוח של מדד 75
בכל אופן - המעו"ף אמור לפגוש קרוב קרוב ל 1465
מלמעלה יש את 1470
פריצה של 1470 משולה בעיניי לראלי בוול סטריט וקביעת שיאים חדשים שם
זו אפשרות ריאלית ...אבל שוב במצב הנוכחי - כבדהו וחשדהו עד שיוכח בפועל


מדד הבנקים סגר אתמול שלילי 0.7% כשהוא סוגר על 1309
התמיכה המשמעותית שלו יושבת ב 1280 לערך
סבירות טובה שהוא יסתובב משם לכיוון 1360 תחילה
בגדול גם דוחות הבנקים מתקרבים

הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר חיובי סביב ה 0.2%
הדאקס אני מעריך שיפתח שלילי סביב החצי אחוז אבל הוא אמור להמשיך לחתור מעלה
תוצאות מבחני הלחץ לבנקים באירופה שמהם עולה חולשה לבנקים באיטליה בעיקר
ישפיעו על מצב הרוח של הדאקס היום
כ 25 בנקים מתוך 130 ניכשלו במבחנים וצריכים לגייס הון
מתוכם 12 כבר עשו זאת
המבחנים האלה הם לא דבר חדש ונערכים כבר שנה
השוק לא אמור להיות מופתע מהם בצורה חריגה אלא נקודתית

ב 11:00 את סקר ה IFO על מצב העסקים בגרמניה
ב 16:00 החלטת הריבית של קרנית פלוג
השאלה אם היא תוריד בעוד 0.1% לאור אינפלציה נמוכה או שתידחה את ההחלטה ותשאיר אותה כמות שהיא
אני חושב שהיא תישאר כמות שהיא ...הורדה נוספת זה כבר צעד קדימה של הרבה אומץ מצד הנגידה

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1440 עד 1450
אנחנו ניסחר היום בסבירות גבוהה מעורב
כאשר הפתיחה עצמה עשויה בקלות להיות שלילית מינורית
באם היא תהיה חיובית המדד לדעתי יעבור לשלילי תוך כדי היום
ושוב מה שחשוב זה הסיומת
אני מעדיף שהמדד יפתח שלילי ויתאזן כלפי מעלה עד לסיום
כאמור - יעד כללי אמור להיות 1465
אגב גם הדאקס - בפתיחה שלילית שלו הוא אמור להתאזן בחזרה מעלה ואני מקווה כבר היום

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il