| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 22/10/14 בוקר יום רביעי 22.10.2014וול סטריט - סגירה חזקה בוול סטריט ה S&P ומדד הנסדאק הוסיפו כל אחד בקירוב כ 2% ה S&P סגר על 1940 לערך כל הסנריו שלי עד עכשיו מתרחש במדויק המדדים הולכים לחזור קרוב קרוב לשיאם האחרון ומשם יעשו חושבים הדברים מתרחשים על רקע מבול של דוחות סה"כ עונת הדוחות סבירה והעליה היום היא גם בגיבוי של אפל שהציגה את הדו"ח אתמול סביר מאוד מאוד להניח שניראה גם זיגזג כלומר היום בלילה למשל אני מצפה ליום מסחר מעורב בוול סטריט מדד המעו"ף הוסיף אתמול 0.55% וסגר על 1443 לערך כל זה התרחש למרות הורדת הדירוג של מודיס לבנקים ולמרות תנועת הבנקים פועלים חזרה מעט לעצמה לאפס אבל בשיקלול של מניות הבנקים תרומתן היתה שלילית מעבר לזה רוב מכריע של מניות המדד רשמו תנועה חיובית לא נירשמה תנועה חריגה והתרומה היתה רוחבית כלומר התחלקה בין כולם לסיכום: גם כאן התחזית שנתתי לגבי 1444 מתקיימת וזה לא דבר של מה בכך בהתחשב בתנועת חו"ל בחגים אבל עדיין לא סיימנו ...יש עוד רמה שאני רוצה לראות אותה מושגת וזו 1464 לערך על יותר מיזה ...על 1382 אני מעדיף לא לדבר כרגע מדד 75 עושה צעדים במשורה ...אתמול הוא הוסיף כחצי אחוז וסגר על 876 כמו שאמרתי הוא יחזור ל 885 מינימום השאיפה שתכניס שקט במדד הזה היא רק מעל 900 הבוקר הארבירטאז הוא חיובי בשיעור של כ 0.35% חוזה S&P מתנדנד קרוב לאפס וזה טיבעי לאחר הזינוק של אתמול הדאקס סגר חזק גם הוא אתמול כשהוא מוסיף 1.94% וסוגר על 8887 כאמור אני עדיין מצפה ל 9800 בזהירות... יש לציין שפורסמה ידיעה על כך שה ECB יבצע צעדים מסוימים הדולר מנסה לחצות את ה 3.75 שקלים אצלנו שבוע הבא קביעת הריבית של בנק ישראל...יש דיבורים על הורדה נוספת כל נושא הריביות ניראה לי מטורף לאור חוסר הסינכרון מול ארה"ב מדד המחירים לצרכן האמריקאי יפורסם ב 15:30 היום וזה נתון מאוד חשוב מבולך עונת הדוחות ימשך היום בסיום השבוע הזה אפשר יהיה לומר שעננת עונת הדוחות האמריקאית מאחורינו טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1448 או 1450 ועד 1444 ההערכה שלי היא לפתיחה חיובית סביב הטווח העליון שרשמתי משם יזגזו אבל בעיניים אני רואה עדיין את 1465 היום ספציפית הוא יום של זיגזג אבל להיות מוכנים לחציית 1450 וסגירה מעל יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |