TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 22/10/14
בוקר יום רביעי 22.10.2014

וול סטריט -

סגירה חזקה בוול סטריט
ה S&P ומדד הנסדאק הוסיפו כל אחד בקירוב כ 2%
ה S&P סגר על 1940 לערך
כל הסנריו שלי עד עכשיו מתרחש במדויק
המדדים הולכים לחזור קרוב קרוב לשיאם האחרון ומשם יעשו חושבים
הדברים מתרחשים על רקע מבול של דוחות
סה"כ עונת הדוחות סבירה והעליה היום היא גם בגיבוי של אפל שהציגה את הדו"ח אתמול
סביר מאוד מאוד להניח שניראה גם זיגזג כלומר היום בלילה למשל אני מצפה ליום מסחר מעורב בוול סטריט


מדד המעו"ף הוסיף אתמול 0.55% וסגר על 1443 לערך
כל זה התרחש למרות הורדת הדירוג של מודיס לבנקים ולמרות תנועת הבנקים
פועלים חזרה מעט לעצמה לאפס אבל בשיקלול של מניות הבנקים תרומתן היתה שלילית
מעבר לזה רוב מכריע של מניות המדד רשמו תנועה חיובית
לא נירשמה תנועה חריגה והתרומה היתה רוחבית כלומר התחלקה בין כולם

לסיכום:
גם כאן התחזית שנתתי לגבי 1444 מתקיימת
וזה לא דבר של מה בכך בהתחשב בתנועת חו"ל בחגים
אבל עדיין לא סיימנו ...יש עוד רמה שאני רוצה לראות אותה מושגת וזו 1464 לערך
על יותר מיזה ...על 1382 אני מעדיף לא לדבר כרגע

מדד 75 עושה צעדים במשורה ...אתמול הוא הוסיף כחצי אחוז וסגר על 876
כמו שאמרתי הוא יחזור ל 885 מינימום
השאיפה שתכניס שקט במדד הזה היא רק מעל 900


הבוקר הארבירטאז הוא חיובי בשיעור של כ 0.35%
חוזה S&P מתנדנד קרוב לאפס וזה טיבעי לאחר הזינוק של אתמול
הדאקס סגר חזק גם הוא אתמול כשהוא מוסיף 1.94% וסוגר על 8887
כאמור אני עדיין מצפה ל 9800 בזהירות...
יש לציין שפורסמה ידיעה על כך שה ECB יבצע צעדים מסוימים
הדולר מנסה לחצות את ה 3.75 שקלים
אצלנו שבוע הבא קביעת הריבית של בנק ישראל...יש דיבורים על הורדה נוספת
כל נושא הריביות ניראה לי מטורף לאור חוסר הסינכרון מול ארה"ב
מדד המחירים לצרכן האמריקאי יפורסם ב 15:30 היום וזה נתון מאוד חשוב
מבולך עונת הדוחות ימשך היום
בסיום השבוע הזה אפשר יהיה לומר שעננת עונת הדוחות האמריקאית מאחורינו


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1448 או 1450 ועד 1444
ההערכה שלי היא לפתיחה חיובית סביב הטווח העליון שרשמתי
משם יזגזו
אבל בעיניים אני רואה עדיין את 1465
היום ספציפית הוא יום של זיגזג  אבל להיות מוכנים לחציית 1450 וסגירה מעל

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il