| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 20/10/14 בוקר יום שני 20.10.2014וול סטריט - המדדים בוול סטריט ביצעו כמעט אחד לאחד את התחזית שנהתתי להם כאן בסקירות האחרונות ה S&P במשך ארבעה ימי מסחר התקרב מאוד ל 1800 וירד עד 1820 משם הוא התאושש ובנה איזושהיא מגמה מינורית עולה את היום האחרון הוא סיים בעלייה של כאחוז וחצי למה ניבלמו ולמה עלו ביום האחרון ? התשובה היא כובע (לדעתי) התשובה הפורמלית היא כי נשיאי פד משתי מדינות שונות דיברו על אי הפסקת התמריצים באוקטובר ...אולי... מעבר לזה לא היתה לכאורה סיבה לסיבוב אני אומר מה שתמיד אמרתי - הסנטימנט קובע (גם לו יש סיבות אבל לא ארחיב על זה בסקירה הנוכחית) אם המדדים אמורים להגיע לקירבת 1800 ב S&P אז הם מגיעים לאחר מכן מחפשים למה להסתובב...לכן גם דיבור של נציג של הפד ממדינה מסויימת שמדבר במעורפל מספיקה לעשות את העבודה יש לציין שנתוני המקרו האחרונים הציגו קריאות טובות וגם עונת הדוחות איננה מאכזבת עד עכשיו לסיכום: התרחיש שלי היה לירידה ל 1800 ואז יצירת גל עולה שאמור להגיע בשיאו נמוך מהשיא האחרון במדדים בוול סטריט כאשר ב S&P זה כך: היום הוא על 1886 הרמות בו הן מלמעלה 1940 --> 1980 --> 2000 אני לא מצפה ממנו לעבור את ה 2000 בשלב הזה למרות שהוא יודע ליצור שיאים חדשים וזה הוכח גם לאחר תיקון העומק הקודם מלמטה נותרה ב S&P רמת ה 1800 וה 1820 בכל מקרה התנודתיות הגבוה תימשך וברמות הנוכחיות יום אודם חזק ויום הופכי לאחר מכן לא אמורים להפתיע אירופה תמשיך להיות צל עד שנקבל תוכנית מסודרת לחילוצה על ידי ה ECB מדד המעו"ף פתח אתמול ב 1440 ירד עד 1425 וסגר ב 1433 כל זה במחזור מסחר סביר ליום ראשון וסה"כ סגירה על האפס מרבית מניות המדד ניסחרו באדום כאשר המניות העיקריות והמשפיעות במדד ניסחרו בירוק זו בעצם הסיבה שהמדד סגר על האפס בסופו של יום הירוק של הבנקים והדואליות העיקריות היה בהיר והספיק לאזן את המדד על האפס לסיכום: יום מעט הזוי היה אתמול אבל הוא סביר בהחלט סה"כ המדד שמר על תנועה מאוזנת בין 1420 ל 1440 הפנים לדעתי נותרו מעלה לכיוון 1444 ראשית ולאחר מכן 1465 זה לא אומר שלא יהיה זיגזג בדרך לשם מדד 75 הוא אולי המדד היותר חשוב לסוחר המצוי המדד הזה הוסיף אתמול 0.16% וסגר על 877 הוא מתקשה בפיתוח תנועה עולה רציפה כבר מתחילת השנה ומאוד מתעתע על מנת לשבור את הרצף השלילי שלו צריך אותו מעל 900 סביר שבטווח הצקר הוא יתקרב ל 890 אבל זה לא מספיק וצריך אותו מעל 900 בחזרה 865 ממשיכרה להיות הרמה החשובה עבורו מלמטה אם הוא יסגור את החודש באיזור ה 905 זה יהיה יותר ממעולה הבוקר הארביטראז חסר משמעות חוזה S&P ירקרק קרוב ל 0.6% וגם זה לא בהכרח אמין לא יפתיע אותי אם הירוק הזה לא משקף והמדדים בוול סטריט יתנדנדו בין אדום לירוק הדאקס סיים את יום המסחר האחרון בעלייה של כ 3% יחד עם זאת הוא פחות או יותר עומד באותו איזור ממנו ניפרדנו ממנו ביום שלישי האחרון היום בלילה יפורסם הדו"ח של אפל שהוא כרגיל נוטה לייצר מצבי רוח בשוק הדוח הזה יפורסם רק לאחר סיום המסחר בלילה בוול סטריט לכן היתי אומר שיש חשיבות להנתהלות המסחר במדדים עד אז תרחיש של פתיחה ירוקה במדדים בוול סטריט וסגירה על האפס או שלילי בהמתנה לדו"ח היא מאוד ריאלית ולא אמורה להפתיע בכלל באופן כללי זה שבוע עמוס מאוד בדוחות כ 130 חברות ידווחו אצלנו האירוע העיקרי הוא שישנסקי 2 בנוגע לכיל לפי מה שניראה כרגע הדו"ח הוא דו"ח מרוכך כניראה ביחס להמלצות הביניים ניראה בצהריים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1430 עד 1442 לולי מצב החוזים כרגע היתי חד משמעית מעריך יום מסחר מעורב כלומר ירידה ל 1430 וחזרה לאור ממצב החוזים כרגע זה קצת בספק אבל חד משמעית ריאלי לחלוטין יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |