TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 19/10/14
בוקר יום ראשון 19.10.2014

וול סטריט -

המדדים בוול סטריט ביצעו כמעט אחד לאחד את התחזית שנהתתי להם כאן בסקירות האחרונות
ה S&P במשך ארבעה ימי מסחר התקרב מאוד ל 1800 וירד עד 1820
משם הוא התאושש ובנה איזושהיא מגמה מינורית עולה
את היום האחרון הוא סיים בעלייה של כאחוז וחצי
למה ניבלמו ולמה עלו ביום האחרון ? התשובה היא כובע (לדעתי)
התשובה הפורמלית היא כי נשיאי פד משתי מדינות שונות דיברו על אי הפסקת התמריצים באוקטובר ...אולי...
מעבר לזה לא היתה לכאורה סיבה לסיבוב
אני אומר מה שתמיד אמרתי - הסנטימנט קובע (גם לו יש סיבות אבל לא ארחיב על זה בסקירה הנוכחית)
אם המדדים אמורים להגיע לקירבת 1800 ב S&P אז הם מגיעים
לאחר מכן מחפשים למה להסתובב...לכן גם דיבור של נציג של הפד ממדינה מסויימת שמדבר במעורפל מספיקה לעשות את העבודה
יש לציין שנתוני המקרו האחרונים הציגו קריאות טובות
וגם עונת הדוחות איננה מאכזבת עד עכשיו

לסיכום:
התרחיש שלי היה לירידה ל 1800 ואז יצירת גל עולה שאמור להגיע בשיאו נמוך
מהשיא האחרון במדדים בוול סטריט כאשר ב S&P זה כך:
היום הוא על 1886
הרמות בו הן מלמעלה 1940 --> 1980 --> 2000
אני לא מצפה ממנו לעבור את ה 2000 בשלב הזה למרות שהוא יודע ליצור שיאים חדשים וזה הוכח גם לאחר תיקון העומק הקודם
מלמטה נותרה ב S&P רמת ה 1800 וה 1820
בכל מקרה התנודתיות הגבוה תימשך וברמות הנוכחיות יום אודם חזק ויום הופכי לאחר מכן לא אמורים להפתיע
אירופה תמשיך להיות צל עד שנקבל תוכנית מסודרת לחילוצה על ידי ה ECB


מדד המעו"ף סיים את יום שלישי האחרון ערב שמחת תורה בירידה של 0.75%
בחזרה לרמת 1433 בה הוא ביקר ביום ראשון
קיבלנו תנועת ריצרץ בשלושה ימים
ירדנו בראשון ל 1433 --> עלינו בשני ל 1444 - > ושוב ביום שלישי חזרנו ל 1433
המסחר הושפע חד משמעית מההתנהגות של וול סטריט והדואליות וכמובן אירופה
מחזורי המסחר בימים האלו היה גבוה ביחס ליום מקוצר חול המועד

לסיכום:
ההערכה שלי נותרה כמו שהיא
המדד אמור לחזור ל 1464 וקרוב אולי ל 1470 כאשר על רמות מעל נדבר רק בבא העת אם זה יהיה רלונטי
מלמטה עומדות רמות 1420 ו 1424
ועוד יותר מלמטה עומדת 1410
אני מניח שהמדד לא יטרח לבקר לא ב 1420 ולא ב 1410 בטווח הקצר
אבל מוטב קודם לראות איך הוא יתנהל היום


מדד 75 סגר ביום שלישי מעל אחוז למטה כשהוא מתקרב לרמת 865 שהיא הרמה החשובה לטווח הקצר
לדעתי הוא לפחות ימחק את הירידה של יום שלישי כניראה כבר השבוע
אני מצפה ממנו לחזור חזרה לאיזור ה 890 קודם

מדד הבנקים עומד על 1346
סה"כ המדד לא ביצע תנודה משמעותית
הוא ניסחר בטווח 1320 עד 1380 וזה בהחלט סביר
לדעתי בטווח הקצר הוא יתקרב שוב בחזרה לשיאו האחרון


הבוקר הארביטראז חסר משמעות למרות ארבעה ימי מסחר בוול סטריט
אין היום מסחר בוול סטריט ואירופה
הדאקס סיים את יום המסחר האחרון בעלייה של כ 3%
יחד עם זאת הוא פחות או יותר עומד באותו איזור ממנו ניפרדנו ממנו ביום שלישי האחרון
הדאקס ירד עד 8350 לערך וחזר בחזרה ל 8850
אני עדיין מצפה שהוא יחזור גם ל 9800
הדולר - מדשדש בין 3.7 ל 3.75 שקלים
יכול להיות שלפני שניראה אותו פותח במסע עולה חדש הוא ירד קודם ל 3.65 שקלים

מקרו:
מדד המחירים לצרכן בישראל - הציג ירידה של 0.3% שזה חורג ממה שציפו
במצב הזה פלוג עוד עלולה להחליט על הורדת ריבית נוספת

יום שלישי - התמ"ג בסין

יום רביעי - מדד המחירים לצרכן בארה"ב


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1434 עד 1444
הפתיחה עצמה אמורה להיות חיובית
גם אם המדד ירד ל 1430 או יפתח שלילי הוא אמור לחזור ל 1444 ול 1464
כל פתיחה שלילית באם תהיה אני מעריך שתבצע מעבר לחיובי והמדד יסיים חיובי
במקרה של פתיחה חיובית אני מעריך שהמדד ישאף ל 1444


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il