TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 13/10/14
בוקר יום שני 13.10.2014 חול המועד סוכות

וול סטריט -

אחרי ארבעה ימי מסחר בלעדינו נפל המדדים בוול סטריט לרמות התמיכה המשמעותיות שלהם
ה S&P קרוב ל 1900
הנסדאק קרוב ל 4200
מאז שעזבנו אותו איבד ה S&P כ 3%
ברקע עמדו שלושה דברים עיקריים שאחד היה מרכזי מכולם:
1. עונת הדוחות החדשה - סה"כ מצב סביר
2. על פי נתון תביעותץ האבטלה השבועי המשק האמריקאי ממשיך להראות התאוששות
3. המצב באירופה גרוע והיו ציפיות מהנאום של דארגי שלחלוטין לא נשאו פרי

סה"כ ביום רביעי סימו המדדים בחדות למעלה וזה היה ניראה טוב כאשר ה S&P זינק כ 1.75%
אבל אז הגיע דארגי בעיקר ולא נתן הרחבה מוניטארית מלאה
דארגי ציין שצריך שגרמניה תעשה קודם שינוי פנימי לעידוד הצמיחה אצלה
זה הספיק להנחית את המדד לרמות התמיכה שלהם
מדד ה VIX זינק משמעותית גם הוא לרמה הגבוהה השנתית שלו

לסיכום:
התנודיות היתה גבוה מאוד במהלך הימים האחרונים
אבל הביאה את המדדים בוול סטריט לרמות התמיכה המרכזיות שלהם
נכון להיום צריך לראות באם הרמות האלה יעשו ארת העבודה שלהם
אירופה מושכת למטה אבל אם בוחנים את הדאקס אז אני מעריך שהוא יכול לבצע אחד מהשניים
או להתייצב עד סוף אוקטובר מעל רמת ה 9000
או להסתובב בחזרה מעלה מרמת ה 8000
נכון להיום הוא עומד על רמת ה 8788 לאחר שירד בסופ"ש מ 9000

תוספת:
הסימנים מראים לי שה S&P לא הולך להיבלם ב 1900
אלא שהגל הנוכחי שלו ייבלם רק ב 1800
זה ניכר בפרט בריזולוציה חודשית
זה כרגע רוב הסיכויים שניראים לי סבירים ...זה יכול להתרחש במהלך החג בלעדינו
כאשר יתכן שאנחנו נחזור אחרי החג לאחר מהלך בלימה


מדד המעו"ף פתח אתמול באיזור 1440 ניסחר רוב היום בין 1440 ל 1442
אבל לקראת סיום נתן פוש למטה עד 1434
ציינתי את האפשרות הזו במהלך היום אבל כמובן שזה לא נעים לעיין
בסגירה הזו המעו"ף הכריז שהמימוש הוא לא חד יומי וצפוי להימשך להערכתי לפחות עד 1420
אני מדגיש לפחות
מחזור המסחר לא היה נמוך ובפרט ליום ראשון אלא מחזור ממוצע
המדד סיים בירידה של כ 2% כאשר כל מניות המדד למעט שטראוס
סיימו בירידות בינוניות ומעלה
מניות הבנקים ריכזו כרבע מעוצמת הירידה עם השפעה שלילית של כ 0.5%
המניות הדואליות הכבידו בעוצמה של כ 0.82%

לסיכום:
הסגירה במדד היתה סגירה רעה
סגירה כפי שהתנהל היום ברובו יכולה היתה לשנות תמונה גם לטווח הקצר
אבל הסגירה הנוכחית אומרת שגם היום ניראה אדום במדד
מחר זה סיפור אולי שונה וגם זה לא בטוח
בכל אופן רמות ה 1420 ו 1410 אמורות לבלום את המדד
כאשר אני מאמין בגל עולה נוסף כרגע
המסחר עם הפרשי ימים בגלל החגים הוא בעייתי מאוד


מדד 75 איבד אתמול 2.75% וביצע תנועה חדה כאשר הוא שוב מתקרב לנמוך השנתי שלו
כשהוא סוגר על 880
הרמות הקרובות שלו מלמטה הן 865 ו 850 שזה הרמה הנמוכה השנתית שלו
גם במדד 75 אני מאמין בבלימה וסיבוב עדיין
אבל ללא ספק התנועה של אתמול בפרט בסיום משנה את תמונת הטווח הקצר לשלילה
מחזור המסחר לא היה חריג במיוחד

הבוקר הארביטראז עדיין שלילי אבל הרבה פחות משמעותי
חוזה S&P יורד כרגע כ 0.6%
הדאקס סגר שלילי מתחת לרמת ה 9000 על רקע דבריו של דארגי
אבל יכול לסגור את החודש מעל ל 9000 או להיתמך ב 8000 להערכתי
אירופה משפיעה חזק גם על וול סטריט בימים אלה
הדולר מדשדש מעל לרמת ה 3.7 שקלים
הזהב ניסחר על 1234 $ לאונקיה...המבחן שלו נימצא ב 1250 וב 1270

היום בארה"ב - הוא יום קולומבוס...כלומר צפוי מחזור מסחר נמוך ולא אמורה להיות תנועה דרמטית...אין מסחר באג"ח
בהמשך השבוע יש נאום של ילין + דוחות חברות
+ נתונים מאירופה
כלומר המשך השבוע צפוי להיות תנודתי וגם בעל פוטנציאל בלימה
המחזור אתמול בת"א במניות המעו"ף היה יחסית גבוה בשביל יום מקוצר
אבל בסדר גודל של תנועה של 2% זה עדיין יכול להיות סביר


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1437/8 עד 1424
מחר הוא יום פקיעה שבועית וסביר שגם זה יתן את הטון
בכל אופן להערכתי המדד הולך לבקר ב 1424 מינימום כלומר ברמת המגמה הנוכחית
לא בהכרח היום למרות שזה מאוד סביר שיתרחש היום


יום רגוע ומוצלח לכולנו וחג שמח
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il