TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 12/10/14
בוקר יום ראשון 12.10.2014 חול המועד סוכות

וול סטריט -

אחרי ארבעה ימי מסחר בלעדינו נפל המדדים בוול סטריט לרמות התמיכה המשמעותיות שלהם
ה S&P קרוב ל 1900
הנסדאק קרוב ל 4200
מאז שעזבנו אותו איבד ה S&P כ 3%
ברקע עמדו שלושה דברים עיקריים שאחד היה מרכזי מכולם:
1. עונת הדוחות החדשה - סה"כ מצב סביר
2. על פי נתון תביעותץ האבטלה השבועי המשק האמריקאי ממשיך להראות התאוששות
3. המצב באירופה גרוע והיו ציפיות מהנאום של דארגי שלחלוטין לא נשאו פרי

סה"כ ביום רביעי סימו המדדים בחדות למעלה וזה היה ניראה טוב כאשר ה S&P זינק כ 1.75%
אבל אז הגיע דארגי בעיקר ולא נתן הרחבה מוניטארית מלאה
דארגי ציין שצריך שגרמניה תעשה קודם שינוי פנימי לעידוד הצמיחה אצלה
זה הספיק להנחית את המדד לרמות התמיכה שלהם
מדד ה VIX זינק משמעותית גם הוא לרמה הגבוהה השנתית שלו

לסיכום:
התנודיות היתה גבוה מאוד במהלך הימים האחרונים
אבל הביאה את המדדים בוול סטריט לרמות התמיכה המרכזיות שלהם
נכון להיום צריך לראות באם הרמות האלה יעשו ארת העבודה שלהם
אירופה מושכת למטה אבל אם בוחנים את הדאקס אז אני מעריך שהוא יכול לבצע אחד מהשניים
או להתייצב עד סוף אוקטובר מעל רמת ה 9000
או להסתובב בחזרה מעלה מרמת ה 8000
נכון להיום הוא עומד על רמת ה 8788 לאחר שירד בסופ"ש מ 9000
עד שיוכח לי אחרת אני מקווה שהרמות הנוכחיות בוול סטריט יבלמו שם את המדדים



מדד המעו"ף לא נתן סימן לסיומת הנוכחית בסופ"ש
את יום שלישי האחרון הוא סיים בנימה אופטימית גם בגיזרת הגלום
סה"כ בסיכום יום ביום שלישי הוא סיים חיובי 0.04% במחזור פקיעה
לא בוצעה תנועה משמעותית באף מניה במדד
מניות הבנקים ניסחרו בנטיה שלילית קלה

לסיכום:
אין ספק שהפתיחה היום צפויה להיות שלילית בינונית ולהערכתי בסביבות האחוז במדד
כלומר המדד צריך לפתוח מתחת 1450 וקרוב אפילו ל 1440 או 1442
אבל ההערכה שלי נותרה חיובית בינתיים לרמת ה 1480
על רקע חו"ל זה נישמע כרגע הזוי
אבל אם תהיה לי סיבה אשנה אותה
נכון להיום זו ההערכה עדיין


הבוקר הארבירטאז הוא שלילי בשיעור של כ 1.3%
אחרי ארבעה ימי מסחר בלעדינו זה ארביטראז מצטבר
הדאקס כבר סקרתי לעיל את מצבו
הוא סגר שלילי מתחת לרמת ה 9000 על רקע דבריו של דארגי
אבל יכול לסגור את החודש מעל ל 9000 או להיתמך ב 8000 להערכתי
אירופה משפיעה חזק גם על וול סטריט בימים אלה
הזהב מתאושש באופן מרשים וזה סביר על רקע הירידות בחו"ל בסופ"ש
הדולר ממשיך להיראות טוב אבל לא עוצמתי מעל ה 3.7 שקלים
כל עוד הוא מעל 3.65 שקלים הוא צפוי להמשיך במסעו צפונה

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1442 עד 1454
טווח נוסף 1434 עד 1442
נכון לכרגע הטווח הראשון ניראה לי יותר סביר
אני מעריך שמנקודת הפתיחה תתחיל התמתנות הדרגתית כלפי מעלה

יום רגוע עד כמה שאפשר
כאשר אני מקווה לראות התמתנות תוך כדי המשך היום
חג שמח
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il