TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 7/10/14
בוקר יום שלישי 7.10.2014 יום פקיעה שבועית

וול סטריט -

פתיחה ירוקה במדדים וסגירה שלילית אבל שלילית פרווה
הנסדאק הצליח להתרומם עד כמעט 4500 ונסוג
ה S&Pעד כמעט 1980 ונסוג
כרגע הם נעים לפי הסנריו שלי ולא מדובר על תנועה מפתיעה או חריגה במיוחד
אני נוטה להעריך שמדד הנסדאק ישיג איכשהו את 4550
ה S&P ישיג את 2000

ברקע להתנהלות של המדדים שם יש שני גורמים עיקריים:
1. אירופה - החולשה של אירופה עושה את שלה על רקע רצף נתונים חלשים וכניראה לא מספיק נחישות מצידו של דארגי ואפשר לראות את זה בהתנהגות של הדאקס אתמול ובתגובה הפושרת שלו לעלייה שנירשמה בוול סטריט

2. הכניסה לעונת הדוחות מחר לריבעון השלישי עם פרסום הדוח של אלקואה

ניכנסים החיל מהיום לארבעה ימי מסחר רצופים בחו"ל ללא השתתפות של ת"א
לכן גם התנהגות המדדים אצלנו חשובה היום


מדד המעו"ף סגר אתמול בנמוך היומי לאחר שהשיג כמעט את 1470 וסגר על 1462 לערך
מחזור המסחר היה נמוך משמעותית ממחזורי העליות האחרונים
סה"כ ירד המדד כ 0.3%
עיקר ההכבדה על המדד הגיעה בעצם מהמניות הדואליות עם 0.25% שליליות
יתר מניות המדד רשמו יום שלילי סולידי ברובן

לסיכום:
יש לנו יום פקיעה שבועית
המדד סביר להניח שיתנהל שלילי היום ברוב היום אבל לא אמור להיות דרמטי
סה"כ אני נותר אופטימי ל 1482 ועד להודעה חדשה
התנועה של המדד אתמול היא תנועה נורמלית במסגרת של תנועה עולה מגמתית כללית
יש חשיבות ליום הזה בת"א על רקע יציאה לסוכות
אני אעדכן כמו שעשיתי בראש לפני ראש השנה


מדד 75 סגר פרווה קרוב ל 908 סגירה לא משמעותית עם עדיין נטייה אופטימית קלה
אין שינוי לגבי ההערכות שנתתי לו בסקירות קודמות

מדד הבנקים סגר אתמול חיובי קל אומנם אבל אפשר לומר שלא השתתף במסחר בעצם
גם ההערכות לגביו בתוקף מסקירות קודמות


הבוקר הארבירטאז הוא שלילי בשיעור לא מבוטל של 0.5%
בעיקר בהשפעת טבע ופריגו
חוזה S&P ניסחר שלילי בשיעור של כ 0.15%
הדאקס התנהל אתמול בירוק אבל עד לסיום צימצם את כל העלייה שלו כמעט לאפס
הדאקס עומד היום על 9207 לערך
אני נוטה להעריך ש 9000 תשמש לו משענת וזו רמת דיי משמעותית
הדולר נוטה לדשדש בין 3.65 ל 3.7 שקלים
הזהב מתנדנד על איזור 1200 דולר לאונקיה ...מדובר על איזור נמוך רב חודשי
הזהב נאבק עליו ויתכן מאוד שהמאבק הזה גם יצליח

אין היום נתוני מקרו מיוחדים
מחר - תתחיל עונת הדוחות האמריקאית
בנוסף פרוטוקול ההצבעה על הריבית יחשף בסביבות 21:00 וזה דבר משמעותי
מחרתיים - דארגי שוב ינאם ואולי יספק דלק כלשהו לאירופה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1454 עד 1464
מדובר על יום פקיעה שבועית וסביר שהיא תהיה בטווח שציינתי
אני מצפה לפתיחה שלילית אבל קשה לומר מהם האינטרסים של הפקיעה
בכל אופן אני מעדיף פתיחה שלילית במדדים אצלנו
מה שחשוב לי זה הסגירה
על זה אעדכן

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il