TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 6/10/14
בוקר יום שני 6.10.2014

וול סטריט -

המדדים בוול סטריט נעים בדיוק לפי הסנריו שלי
אמרתי שירדו ויתאזנו...כלומר שהם אמורים לחזור אל מתחת לרמות הגבוהות של השיאים שלהם
האיזור ממנו חזרו המדדים מעלה הוא גם האזור עליו כתבתי
בכל אופן ביום חמישי הם ירדו ומחקו את הירידה
ביום שישי הם כבר הוסיפו מעל אחוז שניהם הן ה S&P והן הנסדאק
הנסדאק עומד על 4475 והוא אמור לפי הסנריו שלי לחזור קרוב קרוב ל 4600

ברקע - דו"ח התעסוקה ביום שישי
תוספת המשרות למשק האמריקאי היא הרבה מעבר למצופה
זה מצביע על התאוששות ניכרת
זה גם מקרב את קץ הריבית הנמוכה
גם הדולר הגיב טוב מול סל המטבעות כולל השקל
צריך פחות לדאוג במה יהיה עם הריבית - ויותר לדאוג שהכלכלה האמריקאית
תעלה על פסי צמיחה
לדעתי - זה גם ישפיע על החלטותיו של ה ECB בצעדים שהוא ינקוט לפתרון באירופה
הצלחה אמריקאית תיתן לו יותר אומץ לבצע צעדים דומים
נותר לקוות שלא מדובר על הבלחה של נתון חד פעמי אלא משהו עקבי

הערה:
נוהגים לדבר נטו כלכלה ...זה נכון וטוב שכך
אלא שצריך להבין שיש היום בעולם גורמים גיאו פוליטיים בעייתיים
זה המלחמה באיסלאם הקיצוני וזה המצב הבעייתי ברוסיה
אלה גורמים על גל שקט שמנגנים ברקע וצריך לקחת אותם בחשבון כי הם נפיצים
ואף אחד לא יודע ויכול לומר לאן הדברים האלה הולכים



מדד המעו"ף הוסיף אתמול כאחוז וסגר על 1466/7 גבוה יומי ושיא חדש
מחזור המסחר היה נמוך ולמרות שזה יום ראשון המחזור היה כמעט שליש מיום ראשון שעבר
עיקר התרומה למדד והעוצמה שלו הגיעו מהמניות הדואליות
תרומת הדואליות אתמול הסתכמה ב 0.55% לערך כלומר מעל חצי מהעלייה במדד
מניות הבנקים תרמו עוד כ 0.25%
שאר התרומה למדד הגיעה מהמניות השוליות במדד

לסיכום:
המדד ממשיך לנוע אל עבר 1480 וליתר דיוק 1482 לערך
האם 1480 זה הטופ ?
אני מטיל בכך ספק ...יש מצב לחציית 1500 וזה לא צריך ואמור להפתיע
כמובן שזה בעירבון מוגבל אבל זו אפשרות חמה גם אם לא ישירות
אלא שבאיזור 1480 אני מניח שתתגלה הססנות מסויימת
אבל לא הזוי לפנטז על קירבה ל 1600 גם אם לא בסייקל ישיר וסביר שלא
המשך טיפוס תלוי גם המצב הגלובלי ואין ספק בזה...ובעיקר מאירופה


מדד 75 ביצע אתמול תנועה נדירה השנה
הרבה זמן לא ראינו אותו נותן פוש של 2% ובעצם לא זכורה לי תנועה כזו מתחילת השנה
בכל אופן המדד חזר לעצמו וניסחר בסביבות 910
ציינתי בסקירות שהוא אמור לנוע 920 עד 900 כרגע זה עובד בפועל
אבל זה לא מספיק
למדד 75 יש גיבנת על הגב ולא קטנה ....מתחילת השנה בעצם
צריך לברך על כל תנועה חיובית שהוא עושה השנה
יעד קרוב 920
אני מאוד מקווה לראות אותו השנה פורץ את 940 לכיוון 980
זו היתה ההערכה שלי


הבוקר הארביטראז חסר משמעות אם כי חלק לא מבוטל ממניות המדד לקחו מקדמה
על וול סטריט גם בעידוד התנועה בדולר
חוזה S&P ניסחר חיובי כרגע סביב ה 0.3%
אני מעריך שה S&P עד קרוב עד 1985 ושם יעשה חושבים
אבל הוא אמור להגיע גם ל 2000 ואולי 2020 (השיא האחרון)
הדאקס יפתח את הבוקר עם תגובה למסחר בוול סטריט ביום שישי
הדולר לא חצה את ה 3.7 שקלים (זו רמה שהצבתי כיעד ואין לי כרגע הערכה חדשה)

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1462/4 עד 1472
המדד אמור להיות ירוק בחלק מהיום או בכולו
אני מעריך שאנחנו לקראת חצייה של 1470
מלמטה יש את רמות 1464 ו 1462
אבל נכון להיום מול העיניים ניצאת 1482
אנחנו תלויים היום גם בדאקס...כלומר צריך לראות איך הוא פותח וגם איך סוגר את היום
הוא עלול להוביל במדד לזיגזג

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il