| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 2/10/14 בוקר יום חמישי 2.10.2014 יום פקיעה שבועיתוול סטריט - המדדים איבדו גובה בשיעור של אחוז וחצי ה S&P איבד 1.32% וסגר על 1946 הנסדאק איבד 1.58% וסגר על 4422 סביר להניח שה S&P נע לכיוון ה 1900 שם יש לו נקודת בלימה משמעותית הנסדאק יכול להגיע ל 4200 אבל לא בטוח שיעשה את זה בסייקל הנוכחי שניהם עדיין מסוגלים לחזור בחזרה את מרבית הדרך שירדו בשבועיים האחרונים עד קרוב לשיאים האחרונים שלהם זה לא תרחיש רחוק והוא ריאלי מאוד נכון להיום ההתנהגות של המדדים שם תואמת את התרחיש שאותו נתתי כאן בשבועיים האחרונים ...חלק מהתרחיש הזה מדבר גם על חזרה קרוב לרמות השיא החלק הזה עדיין לא התקיים ואני מקווה לראות אותו מתקיים על הפרק - עומד דו"ח התעסוקה ביום שישי אתמול פורסם סקר ה ADP המקדים שאומנם הצביע על עמידה בצפי וקצת מעל אבל כניראה שזה סוג של חרב פיפיות דו"ח טוב מידי מעלה את החשש מהריבית...זו ניראית לי סיבה לא רצינית אחרי מה שאמרה הנגידה דו"ח רע מידי הוא אפשרות יותר גרועה עדיף שבגדול המשק האמריקאי יצמח ולא להיפך אחרי כל התכניות שעשו שם הדו"ח האמיתי יכול גם להפתיע לטובה ולשנות את המגמה או שיכולה להינתן לו פרשנות בינתיים לפי התנהגות ה VIX בימים האחרונים יש מצב שהוא ידעך בחזרה אבל צריך גם לסייג שהפתעות תמיד יש למרות התרחיש שציינתי רמז לזה נקבל אולי מהתנהגות המעו"ף אצלנו היום לסיכום: 1. יש דו"ח תעסוקה בארה"ב וזה יעמוד מול החשש מהריבית אבל זה לא ניראה סיבה טובה 2. יש בעיות עם הנתונים מאירופה שאינם טובים אבל זה ילחץ על דארגי לפעול 3. יש בעיות גיאו פוליטיות הן מהמזרח התיכון והן מרוסיה...כאן שום דבר לא ברור 4. כרגע הרושם הוא שהמדדים יחזרו מעלה מתחת לשיאים שלהם כל עוד זה תלוי בסעיפים 1+2 מדד המעו"ף איבד אתמול 0.52% וסגר קרוב ל 1452 מעניין לומר - המחזור אתמול בירידה היה נמוך יותר מכל מחזור בימי העליות שהיה גבוה מהממוצע ...בדרך כלל זה סימן טוב מי שלחץ היו מניות הבנקים והמניות הדואליות שניהם ביחד יצרו ירידה של כחצי אחוז במדד כאשר רק בזק מנסה באמת להשפיע לטובה לסיכום: המדד נע סביר ונורמלי נכון להיום הרמות הקרובות מלמטה הן 1440 ו 1437 אני מקווה שלא ניצטרך להתמודד איתן עד להודעה חדשה המדד עם הפנים מעלה לכיוון 1480 מדד 75 לא מצליח נכון להיום לייצר המשכיות והוא עומד פחות או יותר כרגע על הנקודה המשמעותית קרי 890 באם יסגור מתחתיה היום זה בעייתי לטווח הקצר בעניין הזה נעדכן בהמשך היום הבוקר הארביטראז הוא חסר משמעות חוזה S&P עומד על קו האפס לא משמעותי הדאקס סיים אתמול בדומה למדדים בצורה שלילית עד אחוז אני אופטימי לגביו אבל אופטימי זהיר הוא אמור לחזור מעלה וזה תלוי גם בגורמי חוץ היום תיקבע הריבית באירופה ובמקביל ידבר דארגי הנתונים באירופה לא מזהירים וזה יאלץ אותו לפעול...אבל סביר שהוא לא יכריז היום על צעד כלשהו...אלא בעיקר ידבר כאשר מצפים ממנו להצהרת כוונות אני מעריך הדולר - פגש כבר את 3.7 שקלים וניכנס למהלך מתקן או לדשדוש שורה תחתונה: חשובה הסגירה היום במעו"ף ואני אעדכן לגביה כי היא יכולה לשפוך אור מסויים על סופ"ש טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1447/8 או 1444 עד 1454 הפקיעה השבועית צפויה להיות שלילית אני מעריך בתוך הטווח שציינתי ומשם צריך לבחון את ההתנהלות יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |