TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 2/10/14
בוקר יום חמישי 2.10.2014 יום פקיעה שבועית

וול סטריט -

המדדים איבדו גובה בשיעור של אחוז וחצי
ה S&P איבד 1.32% וסגר על 1946
הנסדאק איבד 1.58% וסגר על 4422
סביר להניח שה S&P נע לכיוון ה 1900 שם יש לו נקודת בלימה משמעותית
הנסדאק יכול להגיע ל 4200 אבל לא בטוח שיעשה את זה בסייקל הנוכחי

שניהם עדיין מסוגלים לחזור בחזרה את מרבית הדרך שירדו בשבועיים האחרונים
עד קרוב לשיאים האחרונים שלהם
זה לא תרחיש רחוק והוא ריאלי מאוד
נכון להיום ההתנהגות של המדדים שם תואמת את התרחיש שאותו נתתי כאן בשבועיים האחרונים ...חלק מהתרחיש הזה מדבר גם על חזרה קרוב לרמות השיא
החלק הזה עדיין לא התקיים ואני מקווה לראות אותו מתקיים

על הפרק - עומד דו"ח התעסוקה ביום שישי
אתמול פורסם סקר ה ADP המקדים שאומנם הצביע על עמידה בצפי וקצת מעל
אבל כניראה שזה סוג של חרב פיפיות
דו"ח טוב מידי מעלה את החשש מהריבית...זו ניראית לי סיבה לא רצינית אחרי מה שאמרה הנגידה
דו"ח רע מידי הוא אפשרות יותר גרועה
עדיף שבגדול המשק האמריקאי יצמח ולא להיפך אחרי כל התכניות שעשו שם

הדו"ח האמיתי יכול גם להפתיע לטובה ולשנות את המגמה או שיכולה להינתן לו פרשנות
בינתיים לפי התנהגות ה VIX בימים האחרונים יש מצב שהוא ידעך בחזרה
אבל צריך גם לסייג שהפתעות תמיד יש למרות התרחיש שציינתי
רמז לזה נקבל אולי מהתנהגות המעו"ף אצלנו היום

לסיכום:
1. יש דו"ח תעסוקה בארה"ב וזה יעמוד מול החשש מהריבית אבל זה לא ניראה סיבה טובה
2. יש בעיות עם הנתונים מאירופה שאינם טובים אבל זה ילחץ על דארגי לפעול
3. יש בעיות גיאו פוליטיות הן מהמזרח התיכון והן מרוסיה...כאן שום דבר לא ברור
4. כרגע הרושם הוא שהמדדים יחזרו מעלה מתחת לשיאים שלהם
כל עוד זה תלוי בסעיפים 1+2


מדד המעו"ף איבד אתמול 0.52% וסגר קרוב ל 1452
מעניין לומר - המחזור אתמול בירידה היה נמוך יותר מכל מחזור בימי העליות שהיה גבוה מהממוצע ...בדרך כלל זה סימן טוב
מי שלחץ היו מניות הבנקים והמניות הדואליות
שניהם ביחד יצרו ירידה של כחצי אחוז במדד כאשר רק בזק מנסה באמת להשפיע לטובה

לסיכום:
המדד נע סביר ונורמלי נכון להיום
הרמות הקרובות מלמטה הן 1440 ו 1437
אני מקווה שלא ניצטרך להתמודד איתן
עד להודעה חדשה המדד עם הפנים מעלה לכיוון 1480


מדד 75 לא מצליח נכון להיום לייצר המשכיות והוא עומד פחות או יותר כרגע על הנקודה המשמעותית קרי 890
באם יסגור מתחתיה היום זה בעייתי לטווח הקצר
בעניין הזה נעדכן בהמשך היום


הבוקר הארביטראז הוא חסר משמעות
חוזה S&P עומד על קו האפס לא משמעותי
הדאקס סיים אתמול בדומה למדדים בצורה שלילית עד אחוז
אני אופטימי לגביו אבל אופטימי זהיר
הוא אמור לחזור מעלה וזה תלוי גם בגורמי חוץ

היום תיקבע הריבית באירופה ובמקביל ידבר דארגי
הנתונים באירופה לא מזהירים וזה יאלץ אותו לפעול...אבל סביר שהוא לא יכריז היום על צעד כלשהו...אלא בעיקר ידבר כאשר מצפים ממנו להצהרת כוונות אני מעריך

הדולר - פגש כבר את 3.7 שקלים וניכנס למהלך מתקן או לדשדוש

שורה תחתונה:
חשובה הסגירה היום במעו"ף ואני אעדכן לגביה כי היא יכולה לשפוך אור מסויים על סופ"ש

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1447/8 או 1444 עד 1454
הפקיעה השבועית צפויה להיות שלילית
אני מעריך בתוך הטווח שציינתי ומשם צריך לבחון את ההתנהלות


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il