TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 29/9/14
בוקר יום שני 29.9.2014

וול סטריט -

ארבעה ימי מסחר עברו בוול סטריט בלעדינו וכמעט יום והיפוכו בכל אחד מהימים האלה
יום שלישי - ירד ה S&P כ 0.58%
יום רביעי - עלה ה S&P כ 0.78%
יום חמישי - ירד ה S&P כ 1.6%
יום שישי - עלה ה S&P כ 0.85%
בסיכום ארבעה ימי מסחר ירד ה S&P כ 0.55%
מדד הנסדאק ביצע פחות או יותר מהלך דומה במשך ארבעת הימים
בסיכום ארבעה ימים הוא ירד כ 0.34%

אנחנו אחרי החלטת הפד לגבי הריבית
המדדים שם בעצם יורדים מאז אבל מעל לגבולות הדשדוש
ה S&P למשל ניתמך על 1960
לנסדאק יש תמיכה ב 4400
הסיבות לירידה הן שוליות ...כלומר מדובר על קצת מפה ומשם
קצת נתון הזמנות מוצרים בני קיימא
קצת בעיות גיאופוליטיות
קצת מאפל עם מערכת ההפעלה שלה
אבל אלה דברים נקודתיים...והם לא קובעים מגמה
המגמה ניקבעת מדברים אחרים שלא עולים לכותרות
והיא גם לא משתנה בימי מסחר בודדים
המצב שם כרגע הוא בעייתי ונסכם אותו

לסיכום:
סביר להניח שיום המסחר הקרוב ביום שני יהיה חיובי ברובו או בכולו
אבל התנועה של יום חמישי בלילה יש בה כדי להדליק נורה אדומה
על מנת שהיא תתעמעם צריך לפרוץ את השיא האחרון שם במדדים
ההערכה שלי כרגע שהוא לא יפרץ אלא ניראה בטווח הזמן הקרוב דשדוש יורד התאזנות ודשדוש ...זה מצב שאני מעריך שימשך חודשיים אפילו
אם ניקח את מדד הנסדאק אז הוא עומד היום על 4512
אני מעריך שהוא עוד יבקר בסייקל הנוכחי ב 4400 לערך ויתאזן משם
המבחן נימצא בפריצות של השיאים האחרונים במדדים וזה נתון בספק נכון להיום
אבל זו אפשרות שעדיין קיימת
בשלב זה אפשר להעריך שמדד הנסדאק יחזור ל 4600 ומשם דרכו תיבחן כאשר פריצת השיא שלו מאוד מוטלת בספק


מדד המעו"ף למרות מצב הרוח בעולם הצליח לייצר יום עולה אתמול
המדד השיג במהלך היום את 1464
אבל עד לסיום הוא נסוג קצת מתחת 1460 בהובלת הבנקים
מחזור המסחר היה גבוה בהחלט ליום ראשון
המניות הדואליות הן אלה שהחזיקו את המדד (אם אני מנטרל את כיל)
סך תמיכת הדואליות היה כ 0.65% וזה משמעותי
מנגד כיל + ח"ל הכבידו לאחר הנפקת כיל בשיעור של כ 0.35%
מניות הבנקים אומנם פתחו חיובי אך הצטרפו להכבדה של כיל בהמשך
והן אלה שהובילו את המדד לסגירה פושרת מאוד וסה"כ 0.22% עליה בסיכום

לסיכום:
המדד סגר פרווה לחלוטין וזה מזמין גם מסחר שלילי לפחות בחלקו היום
אם לא ברובו או בכולו
בגדול כרגע אני מצפה לדשדוש יורד רוחבי
אבל ההנחה ש 1480 תושג נותרת בתוקף
זה תלוי בעיקר בהתנהגות הבנקים שניכנסים כרגע למימוש מינורי אני מעריך


מדד הבנקים השיג אתמול 1389 ונסוג עד סגירה ב 1374
סביר שהוא ניכנס למימוש שיכול להוביל אותו עד 1340
אבל עד להודעה חדשה ההערכה לגביו היא שוורית לרמת 1400 ואף 1500


מדד 75 - בימים האחרונים הוא מחוץ למשוואת העליות אלא נוטה לדשדוש
עד דשדוש יורד
וסביר להניח שהתנועה שלו תהיה בשבוע הקרוב בין 900 ל 920
על מנת שהוא ימשיך במסע שלו צפונה הוא צריך לקבל גיבוי מוול סטריט והדאקס


הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי בשיעור של כ 0.28%
הדאקס מאז השגת 9900 נסוג אחורה וניסחר סביב 9500
בשלב זה איזור ה 9400 הוא תמיכה עבורו
אני מעריך שהוא יצליח לחזור ל 9800 בהמשך
מבחינת המקרו -
ב 17:00 יפורסם נתון מכירות הבתים בארה"ב
ב 21:30 הריבית בהודו
סה"כ המקרו היום לא ניראה לי שיעמוד במרכז
אבל מצד שני אני כן חושב שהמדדים בוול סטריט לא סיימו את הירידה שלהם
כפי שהדברים מוערכים בראש הסקירה
בשלב הזה אני מצפה לירידה נוספת - התאזנות - עליה עד מתחת לשיא - ודשדוש
יש השבוע לא מעט נתונים מאירופה
אבל השיא נימצא כניראה ביום שישי עם פרסום דו"ח התעסוקה
הוא יכול לשנות מגמה מינורית

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1454 עד 1464
מעל 1464 זה המשך של הלונג לכיוון 1480 אבל אני בהחלט לא מצפה לראות את זה קורה היום
נכון לעכשיו יש כניסה לסייקל מימוש במעו"ף
הסייקל הזה לא אמור להיות מהותי אלא לנוע בין 1440 ל 1456
אם יהיה שינוי בהערכה הזו אעדכן


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה




- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il