TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 28/9/14
בוקר יום ראשון 28.9.2014

וול סטריט -

ארבעה ימי מסחר עברו בוול סטריט בלעדינו וכמעט יום והיפוכו בכל אחד מהימים האלה
יום שלישי - ירד ה S&P כ 0.58%
יום רביעי - עלה ה S&P כ 0.78%
יום חמישי - ירד ה S&P כ 1.6%
יום שישי - עלה ה S&P כ 0.85%
בסיכום ארבעה ימי מסחר ירד ה S&P כ 0.55%
מדד הנסדאק ביצע פחות או יותר מהלך דומה במשך ארבעת הימים
בסיכום ארבעה ימים הוא ירד כ 0.34%

אנחנו אחרי החלטת הפד לגבי הריבית
המדדים שם בעצם יורדים מאז אבל מעל לגבולות הדשדוש
ה S&P למשל ניתמך על 1960
לנסדאק יש תמיכה ב 4400
הסיבות לירידה הן שוליות ...כלומר מדובר על קצת מפה ומשם
קצת נתון הזמנות מוצרים בני קיימא
קצת בעיות גיאופוליטיות
קצת מאפל עם מערכת ההפעלה שלה
אבל אלה דברים נקודתיים...והם לא קובעים מגמה
המגמה ניקבעת מדברים אחרים שלא עולים לכותרות
והיא גם לא משתנה בימי מסחר בודדים
המצב שם כרגע הוא בעייתי ונסכם אותו

לסיכום:
סביר להניח שיום המסחר הקרוב ביום שני יהיה חיובי ברובו או בכולו
אבל התנועה של יום חמישי בלילה יש בה כדי להדליק נורה אדומה
על מנת שהיא תתעמעם צריך לפרוץ את השיא האחרון שם במדדים
ההערכה שלי כרגע שהוא לא יפרץ אלא ניראה בטווח הזמן הקרוב דשדוש יורד התאזנות ודשדוש ...זה מצב שאני מעריך שימשך חודשיים אפילו
אם ניקח את מדד הנסדאק אז הוא עומד היום על 4512
אני מעריך שהוא עוד יבקר בסייקל הנוכחי ב 4400 לערך ויתאזן משם
המבחן נימצא בפריצות של השיאים האחרונים במדדים וזה נתון בספק נכון להיום
אבל זו אפשרות שעדיין קיימת
בשלב זה אפשר להעריך שמדד הנסדאק יחזור ל 4600 ומשם דרכו תיבחן כאשר פריצת השיא שלו מאוד מוטלת בספק


מדד המעו"ף עלה ביום שלישי האחרון כ 0.28% לקראת היציאה לחופשת ראש השנה
סה"כ זה היה יום פקיעה בו המדד פקע ב 1442 וסגר את היום ב 1456
מניות הבנקים שפתחו שלילי סגרו את היום חיובי והובילו את המדד למהפך
תמיכת הבנקים הסתכמה ב 0.15% לערך ...זה הישג לאור הפתיחה
גם הדואליות בהובלת פריגו תמכו את המדד ב 0.1% לערך

לסיכום:
המדד סגר שוב ב 1456
לא ניתן לבטל את היעד במדד ל 1480 והוא שריר וקיים
אבל כמובן שיש את עננת ההתנהלות של המדדים בוול סטריט
זו עננה שבעייתית לשבוע הקרוב
המעו"ף יכול לשמור על עצמאות אבל עד גבול מסויים
כרגע זה בסדר ...הוא יכול עדיין לשמור על עצמאות וניצטרך לראות בהמשך השבוע


מדד 75 - הוא יותר תואם העולם
הוא המדד העיקרי בת"א בעצם...כי הוא זה שמשקף את רוב מניות ת"א המשמעותיות
יום חמישי הוא איבד 0.88%
וסביר להניח שהתנועה שלו תהיה בשבוע הקרוב בין 900 ל 920
על מנת שהוא ימשיך במסע שלו צפונה הוא צריך לקבל גיבוי מוול סטריט והדאקס

מדד הבנקים סגר את יום חמישי גבוה סמוך ל 1380
לפי כל הסימנים הוא אמור להשיג לפחות את 1400
וזהכ יעד מינימלי שגם הוא מותנה בהתנהלות במדדי העולם


הבוקר הארביטראז הוא חיובי 0.4% על הנייר
זה בהובלת טבע ופריגו
מצד שני יש לנו את כיל שהונפקה בוול סטריט ובעצם יוצרת ארבירטאז שלילית במניה של כ 5% ..זה מנטרל חלק גדול מהארביטראז החיובי בדואליות
הדאקס ביום שלישי האחרון איבד 1.58% ואת זה ראינו
אבל מאז הוא ניסחר עוד ארבעה ימים בהם הוא איבד עוד כאחוז
סה"כ הוא עומד היום על 9490
יש לי סיבות להאמין שהוא יחזור ל 9800
מצד שני יש השבוע הרבה נתוני מקרו הן מגרמניה והן מאירופה
ניסקור אותם במהלך השבוע

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1448 עד 1460
אני מאמין שהתחנה הקרובה היא 1460 והיא יכולה להיראות בהחלט גם היום
תנאי הפתיחה מאוד בעייתיים לחיזוי כי מדד המעו"ף מתנהל וניראה אחרת לגמרי מהעולם
אבל בהתייחס למדד עצמו אז גם במצב של פתיחה שלילית בתוך הטווח שציינתי סביר להניח שהמדד יגיע ל 1460 כתחנה ראשונה
הבנקים אמורים לתמוך בזה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il