| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 28/9/14 בוקר יום ראשון 28.9.2014וול סטריט - ארבעה ימי מסחר עברו בוול סטריט בלעדינו וכמעט יום והיפוכו בכל אחד מהימים האלה יום שלישי - ירד ה S&P כ 0.58% יום רביעי - עלה ה S&P כ 0.78% יום חמישי - ירד ה S&P כ 1.6% יום שישי - עלה ה S&P כ 0.85% בסיכום ארבעה ימי מסחר ירד ה S&P כ 0.55% מדד הנסדאק ביצע פחות או יותר מהלך דומה במשך ארבעת הימים בסיכום ארבעה ימים הוא ירד כ 0.34% אנחנו אחרי החלטת הפד לגבי הריבית המדדים שם בעצם יורדים מאז אבל מעל לגבולות הדשדוש ה S&P למשל ניתמך על 1960 לנסדאק יש תמיכה ב 4400 הסיבות לירידה הן שוליות ...כלומר מדובר על קצת מפה ומשם קצת נתון הזמנות מוצרים בני קיימא קצת בעיות גיאופוליטיות קצת מאפל עם מערכת ההפעלה שלה אבל אלה דברים נקודתיים...והם לא קובעים מגמה המגמה ניקבעת מדברים אחרים שלא עולים לכותרות והיא גם לא משתנה בימי מסחר בודדים המצב שם כרגע הוא בעייתי ונסכם אותו לסיכום: סביר להניח שיום המסחר הקרוב ביום שני יהיה חיובי ברובו או בכולו אבל התנועה של יום חמישי בלילה יש בה כדי להדליק נורה אדומה על מנת שהיא תתעמעם צריך לפרוץ את השיא האחרון שם במדדים ההערכה שלי כרגע שהוא לא יפרץ אלא ניראה בטווח הזמן הקרוב דשדוש יורד התאזנות ודשדוש ...זה מצב שאני מעריך שימשך חודשיים אפילו אם ניקח את מדד הנסדאק אז הוא עומד היום על 4512 אני מעריך שהוא עוד יבקר בסייקל הנוכחי ב 4400 לערך ויתאזן משם המבחן נימצא בפריצות של השיאים האחרונים במדדים וזה נתון בספק נכון להיום אבל זו אפשרות שעדיין קיימת בשלב זה אפשר להעריך שמדד הנסדאק יחזור ל 4600 ומשם דרכו תיבחן כאשר פריצת השיא שלו מאוד מוטלת בספק מדד המעו"ף עלה ביום שלישי האחרון כ 0.28% לקראת היציאה לחופשת ראש השנה סה"כ זה היה יום פקיעה בו המדד פקע ב 1442 וסגר את היום ב 1456 מניות הבנקים שפתחו שלילי סגרו את היום חיובי והובילו את המדד למהפך תמיכת הבנקים הסתכמה ב 0.15% לערך ...זה הישג לאור הפתיחה גם הדואליות בהובלת פריגו תמכו את המדד ב 0.1% לערך לסיכום: המדד סגר שוב ב 1456 לא ניתן לבטל את היעד במדד ל 1480 והוא שריר וקיים אבל כמובן שיש את עננת ההתנהלות של המדדים בוול סטריט זו עננה שבעייתית לשבוע הקרוב המעו"ף יכול לשמור על עצמאות אבל עד גבול מסויים כרגע זה בסדר ...הוא יכול עדיין לשמור על עצמאות וניצטרך לראות בהמשך השבוע מדד 75 - הוא יותר תואם העולם הוא המדד העיקרי בת"א בעצם...כי הוא זה שמשקף את רוב מניות ת"א המשמעותיות יום חמישי הוא איבד 0.88% וסביר להניח שהתנועה שלו תהיה בשבוע הקרוב בין 900 ל 920 על מנת שהוא ימשיך במסע שלו צפונה הוא צריך לקבל גיבוי מוול סטריט והדאקס מדד הבנקים סגר את יום חמישי גבוה סמוך ל 1380 לפי כל הסימנים הוא אמור להשיג לפחות את 1400 וזהכ יעד מינימלי שגם הוא מותנה בהתנהלות במדדי העולם הבוקר הארביטראז הוא חיובי 0.4% על הנייר זה בהובלת טבע ופריגו מצד שני יש לנו את כיל שהונפקה בוול סטריט ובעצם יוצרת ארבירטאז שלילית במניה של כ 5% ..זה מנטרל חלק גדול מהארביטראז החיובי בדואליות הדאקס ביום שלישי האחרון איבד 1.58% ואת זה ראינו אבל מאז הוא ניסחר עוד ארבעה ימים בהם הוא איבד עוד כאחוז סה"כ הוא עומד היום על 9490 יש לי סיבות להאמין שהוא יחזור ל 9800 מצד שני יש השבוע הרבה נתוני מקרו הן מגרמניה והן מאירופה ניסקור אותם במהלך השבוע טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1448 עד 1460 אני מאמין שהתחנה הקרובה היא 1460 והיא יכולה להיראות בהחלט גם היום תנאי הפתיחה מאוד בעייתיים לחיזוי כי מדד המעו"ף מתנהל וניראה אחרת לגמרי מהעולם אבל בהתייחס למדד עצמו אז גם במצב של פתיחה שלילית בתוך הטווח שציינתי סביר להניח שהמדד יגיע ל 1460 כתחנה ראשונה הבנקים אמורים לתמוך בזה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |