TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 22/9/14
בוקר יום שני 22.9.2014 יום לפקיעה

וול סטריט -

סוף השבוע בוול סטריט המדדים ניסחרו מעורב
יום חמישי עלו
יום שישי סיימו באדום קל
בסיכום יומיים עלה ה S&P כ 0.45% ונינעל על 2010
המצב במדד הנסדאק הוא דומה כשהוא נינעל על 4593

שני המדדים חזרו לשיאם אבל לא השכילו לפרוץ אותו אלא נסוגו מעט חזרה
ה VIX מתאזן על רמתן השנתית הנמוכה ומעט מאיים אבל זה נורמלי

ברקע היה שבוע דיי סוער:
1. סיימנו את ישיבת הפד בשלום
2. הסקוטים לא ניפרדים מאנגליה
3. הנפקת עליבאבא היתה הצלחה גדולה

לכאורה הכל טוב ויפה ובכל זאת המדדים לא פרצו קדימה אלא נוטים לדשדש
אני נותר בינתיים עם אותן הערכות
מדד הנסדאק ל 4800 לערך
ה S&P ל 2100
אם יהיה שינוי אני אעדכן
וצריך לעבור את ימי ראש השנה בשלום הן מעבר לים והן בארץ


לסיכום:
ההערכה שלי לטווח הקצר היא התכנסות מחירים במדדי וול סטריט
כלומר אני לא מצפה שבטווח הקצרצר ניראה שם מהלך עולה חדש אלא יותר נטייה להתכנסות חירים ודשדוש


מדד המעו"ף הוסיף אתמול 0.635 וסגר על 1456 במחזור גבוה עבור יום ראשון
אבל כמובן שנמוך ביחס לממוצע
המובילות במדד היו כיל וח"ל + בזק + סקטור הגז
כיל + ח"ל תרמו ביחד כ 0.3% למדד
בזק תרמה לבדה עוד כ 0.2%
סקטור הגז תרם עוד כ 0.15%
מניות הבנקים לא תרמו אלא נעצרו סביב רמות השיא השנתיות שלהן
המניות הדואליות מעט הכבידו (למעט פריגו)

לסיכום:
המדד קבע שיא חדש 1456 ועושה רושם שהוא לא מסתכל לאחור
כבר אמרתי שכהמעו"ף מחליט לנוע וזה קורה אחת לשנה במקרה הטוב
אז הוא סוליסטי ...לא מתחשב בעולם במידה וההתנהלות של העולם היא סולידית
בסיגנון עמידה במקום וזה פחות או יותר המצב היום
זה לא אומר שלא יבוא מימוש נקודתי מוגבל
זה טיבעי ויכול לצוץ בכל יום בתוך המגמה העולה הזו...אפילו היום
אבל בגדול המדד חותר לכיוון 1480
האם 1480 זה הקו העליון שלו ? התשובה היא שאני חושד שהוא יחצה גם 1500
אבל רוב הסיכויים שהסיפור הזה לא ילך בקו ישר אלא נחווה מימוש נורמלי
מימוש כזה חייב לבא בהובלת הבנקים ...אם הוא יבא... וכרגע הם בצומת דרכים


מדד 75 בהובלת פרוטרום תקע את עצמו אתמול במקום דרוך כשהוא מסיים אפילו בנטייה שלילית קלה
הרמות מלמעלה הן 925 עד 930 --> 940 --> 980
אני נותר עם הערכה ל 980 וזה בגדר הערכה בלבד
יש לקחת בחשבון כניסה לדשדוש רוחבי לפני המשכיות במסע מעלה

מדד הבנקים הוסיף ביום חמישי כמעט אחוז וסגר כמעט על 1360
כמו שהוא ניראה לי לדעתי הוא ישיג את 1400 בין ישירות ובין אם לאחר מימוש נקודתי
או כניסה לדשדוש רוחבי
כמו שכתבתי לעיל מימוש במעו"ף יכול לצאת רק בהובלה של הבנקים
ונכון להיום כיל מובילה את המדד


הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P שלילי בינוני לא קל 0.5% ובינתיים זה סביר וצפוי
הדאקס צפוי לפתוח שלילי גם הוא כפי שכתבתי אתמול
הדאקס השיג בסופ"ש 9900 בול הנקודה שרציתי אבל נסוג ממנה
אני מעריך שכמו בוול סטריט הוא ייכנס למימוש רוחבי נקודתי ולהתכנסות מחירים בטווח הקצר
אבל יעד תיאורטי הוא 10400 כאשר אני מעריך את זה בלבד ופחות נחרץ על זה כמו שהיתי עד לנקודה הנוכחית

היום תהיה החלטת הריבית של בנק ישראל שלא אמורה להשתנות
בשעה 16:00 ידבר דארגי
בארה"ב יפורסם נתון מכירות הבתים
כאמור תהיה שם כניסה לדשדוש רוחבי לפחות והתכנסות מחירים וגם ה VIX מאותת על זה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1462 עד 1452
יש לקחת בחשבון זליגה עד 1444
לפני ראש השנה ההנחה שלי היא שתהיה נטייה לעצור את המהלך העולה ולבצע מימוש מסויים

אנחנו יום לפקיעה -
בד"כ אני נוטה לשמור על סולידיות ביום הזה

יום רגוע ומוצלח לכולנו העז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il