| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 22/9/14 בוקר יום שני 22.9.2014 יום לפקיעהוול סטריט - סוף השבוע בוול סטריט המדדים ניסחרו מעורב יום חמישי עלו יום שישי סיימו באדום קל בסיכום יומיים עלה ה S&P כ 0.45% ונינעל על 2010 המצב במדד הנסדאק הוא דומה כשהוא נינעל על 4593 שני המדדים חזרו לשיאם אבל לא השכילו לפרוץ אותו אלא נסוגו מעט חזרה ה VIX מתאזן על רמתן השנתית הנמוכה ומעט מאיים אבל זה נורמלי ברקע היה שבוע דיי סוער: 1. סיימנו את ישיבת הפד בשלום 2. הסקוטים לא ניפרדים מאנגליה 3. הנפקת עליבאבא היתה הצלחה גדולה לכאורה הכל טוב ויפה ובכל זאת המדדים לא פרצו קדימה אלא נוטים לדשדש אני נותר בינתיים עם אותן הערכות מדד הנסדאק ל 4800 לערך ה S&P ל 2100 אם יהיה שינוי אני אעדכן וצריך לעבור את ימי ראש השנה בשלום הן מעבר לים והן בארץ לסיכום: ההערכה שלי לטווח הקצר היא התכנסות מחירים במדדי וול סטריט כלומר אני לא מצפה שבטווח הקצרצר ניראה שם מהלך עולה חדש אלא יותר נטייה להתכנסות חירים ודשדוש מדד המעו"ף הוסיף אתמול 0.635 וסגר על 1456 במחזור גבוה עבור יום ראשון אבל כמובן שנמוך ביחס לממוצע המובילות במדד היו כיל וח"ל + בזק + סקטור הגז כיל + ח"ל תרמו ביחד כ 0.3% למדד בזק תרמה לבדה עוד כ 0.2% סקטור הגז תרם עוד כ 0.15% מניות הבנקים לא תרמו אלא נעצרו סביב רמות השיא השנתיות שלהן המניות הדואליות מעט הכבידו (למעט פריגו) לסיכום: המדד קבע שיא חדש 1456 ועושה רושם שהוא לא מסתכל לאחור כבר אמרתי שכהמעו"ף מחליט לנוע וזה קורה אחת לשנה במקרה הטוב אז הוא סוליסטי ...לא מתחשב בעולם במידה וההתנהלות של העולם היא סולידית בסיגנון עמידה במקום וזה פחות או יותר המצב היום זה לא אומר שלא יבוא מימוש נקודתי מוגבל זה טיבעי ויכול לצוץ בכל יום בתוך המגמה העולה הזו...אפילו היום אבל בגדול המדד חותר לכיוון 1480 האם 1480 זה הקו העליון שלו ? התשובה היא שאני חושד שהוא יחצה גם 1500 אבל רוב הסיכויים שהסיפור הזה לא ילך בקו ישר אלא נחווה מימוש נורמלי מימוש כזה חייב לבא בהובלת הבנקים ...אם הוא יבא... וכרגע הם בצומת דרכים מדד 75 בהובלת פרוטרום תקע את עצמו אתמול במקום דרוך כשהוא מסיים אפילו בנטייה שלילית קלה הרמות מלמעלה הן 925 עד 930 --> 940 --> 980 אני נותר עם הערכה ל 980 וזה בגדר הערכה בלבד יש לקחת בחשבון כניסה לדשדוש רוחבי לפני המשכיות במסע מעלה מדד הבנקים הוסיף ביום חמישי כמעט אחוז וסגר כמעט על 1360 כמו שהוא ניראה לי לדעתי הוא ישיג את 1400 בין ישירות ובין אם לאחר מימוש נקודתי או כניסה לדשדוש רוחבי כמו שכתבתי לעיל מימוש במעו"ף יכול לצאת רק בהובלה של הבנקים ונכון להיום כיל מובילה את המדד הבוקר הארביטראז חסר משמעות חוזה S&P שלילי בינוני לא קל 0.5% ובינתיים זה סביר וצפוי הדאקס צפוי לפתוח שלילי גם הוא כפי שכתבתי אתמול הדאקס השיג בסופ"ש 9900 בול הנקודה שרציתי אבל נסוג ממנה אני מעריך שכמו בוול סטריט הוא ייכנס למימוש רוחבי נקודתי ולהתכנסות מחירים בטווח הקצר אבל יעד תיאורטי הוא 10400 כאשר אני מעריך את זה בלבד ופחות נחרץ על זה כמו שהיתי עד לנקודה הנוכחית היום תהיה החלטת הריבית של בנק ישראל שלא אמורה להשתנות בשעה 16:00 ידבר דארגי בארה"ב יפורסם נתון מכירות הבתים כאמור תהיה שם כניסה לדשדוש רוחבי לפחות והתכנסות מחירים וגם ה VIX מאותת על זה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1462 עד 1452 יש לקחת בחשבון זליגה עד 1444 לפני ראש השנה ההנחה שלי היא שתהיה נטייה לעצור את המהלך העולה ולבצע מימוש מסויים אנחנו יום לפקיעה - בד"כ אני נוטה לשמור על סולידיות ביום הזה יום רגוע ומוצלח לכולנו העז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |