TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 21/9/14
בוקר יום ראשון 21.9.2014 יומיים לפקיעה

וול סטריט -

סוף השבוע בוול סטריט המדדים ניסחרו מעורב
יום חמישי עלו
יום שישי סיימו באדום קל
בסיכום יומיים עלה ה S&P כ 0.45% ונינעל על 2010
המצב במדד הנסדאק הוא דומה כשהוא נינעל על 4593

שני המדדים חזרו לשיאם אבל לא השכילו לפרוץ אותו אלא נסוגו מעט חזרה
ה VIX מתאזן על רמתן השנתית הנמוכה ומעט מאיים אבל זה נורמלי

ברקע היה שבוע דיי סוער:
1. סיימנו את ישיבת הפד בשלום
2. הסקוטים לא ניפרדים מאנגליה
3. הנפקת עליבאבא היתה הצלחה גדולה

לכאורה הכל טוב ויפה ובכל זאת המדדים לא פרצו קדימה אלא נוטים לדשדש
אני נותר בינתיים עם אותן הערכות
מדד הנסדאק ל 4800 לערך
ה S&P ל 2100
אם יהיה שינוי אני אעדכן
וצריך לעבור את ימי ראש השנה בשלום הן מעבר לים והן בארץ


מדד המעו"ף סיים את יום חמישי עם עלייה של 0.55% וסגר על 1447
מחזור המסחר היה גבוה מהממוצע
יש לציין שרוב מניות המדד היו אדומות
אבל כשמניות הבנקים תורמות + כיל + הדואליות
אי אפשר שלא לסיים בירוק
תרומת הבנקים הסכמה בכ 0.25%
תרומת כיל + ח"ל הסתכמה ב 0.23%
הדואליות השלימו את המדד

לסיכום:
אני ממשיך לדבוק ביעד 1480 שהוא יעד מוערך ולא יעד שאני נעול עליו
1480 זו גם לא רמה מקודשת
כלומר המדד עד סוף שנה יכול למצא עצמו נע מעל 1500
אבל בינתיים לפני ראש השנה יש לנו לחצים נקודתיים על הפרק
זה גם מצד החמס
וזה גם מצד חו"ל כאשר אין לנו גיבוי לדהור (אבל המעו"ף יודע להיות עצמאי)
כלומר יש לקחת בחשבון מעין תיקון במדד מוגבל


מדד 75 עלה יום חמישי כמעט חצי אחוז וסגר לערך ב 917
הרמות מלמעלה הן 925 עד 930 --> 940 --> 980
אני נותר עם הערכה ל 980 וזה בגדר הערכה בלבד
יש לקחת בחשבון כניסה לדשדוש רוחבי לפני המשכיות במסע מעלה

מדד הבנקים הוסיף ביום חמישי כמעט אחוז וסגר כמעט על 1360
כמו שהוא ניראה לי לדעתי הוא ישיג את 1400 בין ישירות ובין אם לאחר מימוש נקודתי
או כניסה לדשדוש רוחבי


הבוקר הארביטראז הוא חסר משמעות
הדאקס סיים את יום שישי כשהוא מדיג את 9900...בדיוק היעד הראשון שלי
אבל נסוג מייד לאחר השגתו וסוגר על 9800
כלומר הדאקס התנהג כמעט 1 ל 1 כמו המדדים בוול סטריט
אני נותר אופטימי לגבי הדאקס אבל צריך לתת לו להוכיח את עצמו בשלב זה לטווח הקצר
יעד כללי לדקאס נותר מבחינתי 10400
אגב המדדים בוול סטריט כמעט ולא הגיבו להנפקת עליבאבא

את המקרו בארה"ב ואירופה ניסקור מחר
מחר יש לנו את החלטת הריבית שוב של בנק ישראל וגם את זה ניסקור

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1442 עד 1448
ראשית יש לזכור שעוד יומיים פקיעה וזה אמור להשפיע על התנהלות המעו"ף
שנית יש לי אינדיקטור שהמדד ירד ל 1440 או קרוב לזה וזה לפחות...אבל אני לא בטוח שהוא יעשה את זה לפני הפקיעה ...כי אחרי הכל זה פקיעה עם חוקיות משלה
לפי חו"ל זה מתקבל על הדעת שיתקיים לפני הפקיעה
בגדול כל ירידה לצורך עלייה לפחות עד 1480 בשלב הזה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il