| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 21/9/14 בוקר יום ראשון 21.9.2014 יומיים לפקיעהוול סטריט - סוף השבוע בוול סטריט המדדים ניסחרו מעורב יום חמישי עלו יום שישי סיימו באדום קל בסיכום יומיים עלה ה S&P כ 0.45% ונינעל על 2010 המצב במדד הנסדאק הוא דומה כשהוא נינעל על 4593 שני המדדים חזרו לשיאם אבל לא השכילו לפרוץ אותו אלא נסוגו מעט חזרה ה VIX מתאזן על רמתן השנתית הנמוכה ומעט מאיים אבל זה נורמלי ברקע היה שבוע דיי סוער: 1. סיימנו את ישיבת הפד בשלום 2. הסקוטים לא ניפרדים מאנגליה 3. הנפקת עליבאבא היתה הצלחה גדולה לכאורה הכל טוב ויפה ובכל זאת המדדים לא פרצו קדימה אלא נוטים לדשדש אני נותר בינתיים עם אותן הערכות מדד הנסדאק ל 4800 לערך ה S&P ל 2100 אם יהיה שינוי אני אעדכן וצריך לעבור את ימי ראש השנה בשלום הן מעבר לים והן בארץ מדד המעו"ף סיים את יום חמישי עם עלייה של 0.55% וסגר על 1447 מחזור המסחר היה גבוה מהממוצע יש לציין שרוב מניות המדד היו אדומות אבל כשמניות הבנקים תורמות + כיל + הדואליות אי אפשר שלא לסיים בירוק תרומת הבנקים הסכמה בכ 0.25% תרומת כיל + ח"ל הסתכמה ב 0.23% הדואליות השלימו את המדד לסיכום: אני ממשיך לדבוק ביעד 1480 שהוא יעד מוערך ולא יעד שאני נעול עליו 1480 זו גם לא רמה מקודשת כלומר המדד עד סוף שנה יכול למצא עצמו נע מעל 1500 אבל בינתיים לפני ראש השנה יש לנו לחצים נקודתיים על הפרק זה גם מצד החמס וזה גם מצד חו"ל כאשר אין לנו גיבוי לדהור (אבל המעו"ף יודע להיות עצמאי) כלומר יש לקחת בחשבון מעין תיקון במדד מוגבל מדד 75 עלה יום חמישי כמעט חצי אחוז וסגר לערך ב 917 הרמות מלמעלה הן 925 עד 930 --> 940 --> 980 אני נותר עם הערכה ל 980 וזה בגדר הערכה בלבד יש לקחת בחשבון כניסה לדשדוש רוחבי לפני המשכיות במסע מעלה מדד הבנקים הוסיף ביום חמישי כמעט אחוז וסגר כמעט על 1360 כמו שהוא ניראה לי לדעתי הוא ישיג את 1400 בין ישירות ובין אם לאחר מימוש נקודתי או כניסה לדשדוש רוחבי הבוקר הארביטראז הוא חסר משמעות הדאקס סיים את יום שישי כשהוא מדיג את 9900...בדיוק היעד הראשון שלי אבל נסוג מייד לאחר השגתו וסוגר על 9800 כלומר הדאקס התנהג כמעט 1 ל 1 כמו המדדים בוול סטריט אני נותר אופטימי לגבי הדאקס אבל צריך לתת לו להוכיח את עצמו בשלב זה לטווח הקצר יעד כללי לדקאס נותר מבחינתי 10400 אגב המדדים בוול סטריט כמעט ולא הגיבו להנפקת עליבאבא את המקרו בארה"ב ואירופה ניסקור מחר מחר יש לנו את החלטת הריבית שוב של בנק ישראל וגם את זה ניסקור טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1442 עד 1448 ראשית יש לזכור שעוד יומיים פקיעה וזה אמור להשפיע על התנהלות המעו"ף שנית יש לי אינדיקטור שהמדד ירד ל 1440 או קרוב לזה וזה לפחות...אבל אני לא בטוח שהוא יעשה את זה לפני הפקיעה ...כי אחרי הכל זה פקיעה עם חוקיות משלה לפי חו"ל זה מתקבל על הדעת שיתקיים לפני הפקיעה בגדול כל ירידה לצורך עלייה לפחות עד 1480 בשלב הזה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |