TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 15/9/14
בוקר יום שני 15.9.2014

וול סטריט -

בשני ימי מסחר בוול סטריט קיבלנו יום ירוק מינורית ויום אדום בינוני
יום חמישי סיימו המדדים בוול סטריט בירוק
זה בדיוק מה שאמרתי ביום חמישי - החוזים לא משקפים והמדדים אכן סיימו ירוק
יום שישי הם כבר סיימו אדום סביב החצי אחוז

שורה תחתונה:
המדדים במוד דישדוש
עד יושכח לי אחרת אני חיובי לגביהם
נסדאק ל 4800
S&P ל 2100
בינתיים ההתנהלות היא סבירה לחודש ספטמבר עבורם
טווח תנועה בדשדוש של ה S&P הוא 1970/80 עד 2010

ברקע - לא היו נתוני מקרו משמעותיים לאורך השבוע למעט נתון המכירות הקימעונאיות שעמד בציפיות ...החשש מהריבית צף שוב והוא עוד יצוף
הבעיה עם הריבית מעבר לזה שזה סביבה פחות אטרקטיבית זה שהעלאה שלה צריכה להיות מוכחת בד בבד עם שיפור המצב הכלכלי וצמיחה
אם זה יוכח ככזה אז גם תגובה שלילית להעלאת ריבית תתמתן עם הזמן
בינתיים אין העלאת ריבית ולפי ההערכות לא צפויה כזו בחודשים הקרובים והחשש הוא מהפתעה שספק גדול אם תהיה כזו
הקונצנזוס מדבר על תחילת העלאת ריבית רק ביוני שנה הבאה
השבוע ביום רביעי הוא יום קביעת הריבית הקרובה בארה"ב שלא צפויה להשתנות
החשש הוא לא מהעלאת ריבית ביום רביעי כי לא תהיה כזו מן הסתם
החשש הוא מה תאמר ילין בהערכות שלה
היא יכולה לספק כדור הרגעה במילים הנכונות עם רמז שלא צפויות הפתעות
או שהיא יכולה לא לספק כדור כזה ולגרום ללחץ
לכן אני מניח שעד יום רביעי יתנהל מסחר של חוסר וודאות שכבר ראינו כמוהו הרבה מאוד פעמים
ואני מקווה ומאמין שילין תיתן לשוק את מה שהוא מחפש


מדד המעו"ף לא עשה הרבה אתמול אם מודדים את התנועה שלו באחוזים
סה"כ ירד המדד 0.11% וסגר קצת מעל 1422 במחזור גבוה ששייך לחלוטין לעידכון המדדים
שתי עובדות חשובות :
מניות הבנקים רשמו הכבדה משמעותית של כ 0.45%
הם היו הגורם המרכזי לירידה אתמול
הסגירה הסולידית יחסית שייכת גם לעידכון המדדים
אבל גם לחלק לא מבוטל מהמניות שלא ניגררו אחרי הבנקים
המניות הדואליות + כיל + בזק איזנו את התמונה במדד

לסיכום:
המדד לא ביצע תנועה משמעותית אתמול שממנה ניתץן לגזור את ההמשך לטווח הקצר
יחד עם זאת אני מעריך שמניות הבנקים עוד יכבידו בטווח הקצר
כלומר עדיים קיימת סבירות לא נמוכה שהמדד ירד שוב ל 1420
וקיימת סבירות שהוא גם ישבור אותה בטווח הקצר כפי שעידכנתי אתמול
בגדול בינתיים היעדים למדד נותרו 1440 ו 1480
אבל חשוב לראות איך יגיבו המדדים לנאומה של גנט ילין ביום רביעי


מדד 75 איבד אתמול 0.74% ועומד על 907 לערך
המדד מתקרב שוב לרמת ה 900 שתשמש לו צומת דרכים
נכון להיום לדעתי הוא אמור להמשיך מעלה
אבל צריך לראות מה הולכת לומר ילין יום רביעי


הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי סביב ה 0.3% וזה בגדר הסביר כפי שהסברתי בראש הסקירה לגבי תנועת המדדים בוול סטריט
הדאקס צפוי להיסחר שלילי היום או מעורב אבל אני נותר עם יעד 9900 ו 10000 לגביו
אין היום נתוני מקרו משמעותיים
בארה"ב יתפרסם מדד הייצור של האמפייר סטייט שאני מניח שלא ישפיע משמעותית
אצלנו יתפרסם מדד המחירים לצרכן (וזה אחרי הורדת הריבית האחרונה)
לדולר - קיים עדיין פוטנציאל לכיוון ה 3.7 שקלים

אירועים לשבוע הקרוב:
1. ההכרזה על הריבית יום רביעי + נאום של ילין
2. הצבעה על עצמאות סקוטלנד ...בעיקרון עדיף לשווקים שישמר המצב הקיים
3. ההנפקה של עליבבא

לגבי הסעיף הראשון אני מקווה ומאמין שנעבור אותו בשלום
כדאי גם לראות מה יאמר בפורוטוקלים של הריבית האוסטרלית מחר בבוקר
לגבי סעיף 2 - בלתי ניתן לדעת
לגבי סעיף 3 - יכולה להיות לו רק השפעה טובה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1422 עד 1414
אני מעריך שהפתיחה תהיה סביב האפס בנטייה שלילית קלה
אני עדיין חושד שההמשך בהובלת הבנקים יעיב על הטווח הקצר ויוביל ל 1414


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il