| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 15/9/14 בוקר יום שני 15.9.2014 וול סטריט - בשני ימי מסחר בוול סטריט קיבלנו יום ירוק מינורית ויום אדום בינוני יום חמישי סיימו המדדים בוול סטריט בירוק זה בדיוק מה שאמרתי ביום חמישי - החוזים לא משקפים והמדדים אכן סיימו ירוק יום שישי הם כבר סיימו אדום סביב החצי אחוז שורה תחתונה: המדדים במוד דישדוש עד יושכח לי אחרת אני חיובי לגביהם נסדאק ל 4800 S&P ל 2100 בינתיים ההתנהלות היא סבירה לחודש ספטמבר עבורם טווח תנועה בדשדוש של ה S&P הוא 1970/80 עד 2010 ברקע - לא היו נתוני מקרו משמעותיים לאורך השבוע למעט נתון המכירות הקימעונאיות שעמד בציפיות ...החשש מהריבית צף שוב והוא עוד יצוף הבעיה עם הריבית מעבר לזה שזה סביבה פחות אטרקטיבית זה שהעלאה שלה צריכה להיות מוכחת בד בבד עם שיפור המצב הכלכלי וצמיחה אם זה יוכח ככזה אז גם תגובה שלילית להעלאת ריבית תתמתן עם הזמן בינתיים אין העלאת ריבית ולפי ההערכות לא צפויה כזו בחודשים הקרובים והחשש הוא מהפתעה שספק גדול אם תהיה כזו הקונצנזוס מדבר על תחילת העלאת ריבית רק ביוני שנה הבאה השבוע ביום רביעי הוא יום קביעת הריבית הקרובה בארה"ב שלא צפויה להשתנות החשש הוא לא מהעלאת ריבית ביום רביעי כי לא תהיה כזו מן הסתם החשש הוא מה תאמר ילין בהערכות שלה היא יכולה לספק כדור הרגעה במילים הנכונות עם רמז שלא צפויות הפתעות או שהיא יכולה לא לספק כדור כזה ולגרום ללחץ לכן אני מניח שעד יום רביעי יתנהל מסחר של חוסר וודאות שכבר ראינו כמוהו הרבה מאוד פעמים ואני מקווה ומאמין שילין תיתן לשוק את מה שהוא מחפש מדד המעו"ף לא עשה הרבה אתמול אם מודדים את התנועה שלו באחוזים סה"כ ירד המדד 0.11% וסגר קצת מעל 1422 במחזור גבוה ששייך לחלוטין לעידכון המדדים שתי עובדות חשובות : מניות הבנקים רשמו הכבדה משמעותית של כ 0.45% הם היו הגורם המרכזי לירידה אתמול הסגירה הסולידית יחסית שייכת גם לעידכון המדדים אבל גם לחלק לא מבוטל מהמניות שלא ניגררו אחרי הבנקים המניות הדואליות + כיל + בזק איזנו את התמונה במדד לסיכום: המדד לא ביצע תנועה משמעותית אתמול שממנה ניתץן לגזור את ההמשך לטווח הקצר יחד עם זאת אני מעריך שמניות הבנקים עוד יכבידו בטווח הקצר כלומר עדיים קיימת סבירות לא נמוכה שהמדד ירד שוב ל 1420 וקיימת סבירות שהוא גם ישבור אותה בטווח הקצר כפי שעידכנתי אתמול בגדול בינתיים היעדים למדד נותרו 1440 ו 1480 אבל חשוב לראות איך יגיבו המדדים לנאומה של גנט ילין ביום רביעי מדד 75 איבד אתמול 0.74% ועומד על 907 לערך המדד מתקרב שוב לרמת ה 900 שתשמש לו צומת דרכים נכון להיום לדעתי הוא אמור להמשיך מעלה אבל צריך לראות מה הולכת לומר ילין יום רביעי הבוקר הארביטראז חסר משמעות חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי סביב ה 0.3% וזה בגדר הסביר כפי שהסברתי בראש הסקירה לגבי תנועת המדדים בוול סטריט הדאקס צפוי להיסחר שלילי היום או מעורב אבל אני נותר עם יעד 9900 ו 10000 לגביו אין היום נתוני מקרו משמעותיים בארה"ב יתפרסם מדד הייצור של האמפייר סטייט שאני מניח שלא ישפיע משמעותית אצלנו יתפרסם מדד המחירים לצרכן (וזה אחרי הורדת הריבית האחרונה) לדולר - קיים עדיין פוטנציאל לכיוון ה 3.7 שקלים אירועים לשבוע הקרוב: 1. ההכרזה על הריבית יום רביעי + נאום של ילין 2. הצבעה על עצמאות סקוטלנד ...בעיקרון עדיף לשווקים שישמר המצב הקיים 3. ההנפקה של עליבבא לגבי הסעיף הראשון אני מקווה ומאמין שנעבור אותו בשלום כדאי גם לראות מה יאמר בפורוטוקלים של הריבית האוסטרלית מחר בבוקר לגבי סעיף 2 - בלתי ניתן לדעת לגבי סעיף 3 - יכולה להיות לו רק השפעה טובה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1422 עד 1414 אני מעריך שהפתיחה תהיה סביב האפס בנטייה שלילית קלה אני עדיין חושד שההמשך בהובלת הבנקים יעיב על הטווח הקצר ויוביל ל 1414 יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |