| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 14/9/14 בוקר יום ראשון 14.9.2014וול סטריט - בשני ימי מסחר בוול סטריט קיבלנו יום ירוק מינורית ויום אדום בינוני יום חמישי סיימו המדדים בוול סטריט בירוק זה בדיוק מה שאמרתי ביום חמישי - החוזים לא משקפים והמדדים אכן סיימו ירוק יום שישי הם כבר סיימו אדום סביב החצי אחוז שורה תחתונה: המדדים במוד דישדוש עד יושכח לי אחרת אני חיובי לגביהם נסדאק ל 4800 S&P ל 2100 בינתיים ההתנהלות היא סבירה לחודש ספטמבר עבורם טווח תנועה בדשדוש של ה S&P הוא 1970/80 עד 2010 ברקע - לא היו נתוני מקרו משמעותיים לאורך השבוע למעט נתון המכירות הקימעונאיות שעמד בציפיות ...החשש מהריבית צף שוב והוא עוד יצוף הבעיה עם הריבית מעבר לזה שזה סביבה פחות אטרקטיבית זה שהעלאה שלה צריכה להיות מוכחת בד בבד עם שיפור המצב הכלכלי וצמיחה אם זה יוכח ככזה אז גם תגובה שלילית להעלאת ריבית תתמתן עם הזמן בינתיים אין העלאת ריבית ולפי ההערכות לא צפויה כזו בחודשים הקרובים והחשש הוא מהפתעה שספק גדול אם תהיה כזו הקונצנזוס מדבר על תחילת העלאת ריבית רק ביוני שנה הבאה השבוע ביום רביעי הוא יום קביעת הריבית הקרובה בארה"ב שלא צפויה להשתנות החשש הוא לא מהעלאת ריבית ביום רביעי כי לא תהיה כזו מן הסתם החשש הוא מה תאמר ילין בהערכות שלה היא יכולה לספק כדור הרגעה במילים הנכונות עם רמז שלא צפויות הפתעות או שהיא יכולה לא לספק כדור כזה ולגרום ללחץ לכן אני מניח שעד יום רביעי יתנהל מסחר של חוסר וודאות שכבר ראינו כמוהו הרבה מאוד פעמים ואני מקווה ומאמין שילין תיתן לשוק את מה שהוא מחפש מדד המעו"ף סיים את יום חמיש בירוק קל על האפס לא משמעותי מניות הבנקים הכבידו אומנם אבל לא גררו אחריהם את השוק הדואליות סיפקו מספיק תמיכה כדי לאזן את התמונה סה"כ הסגירה היא חיובית מינורית וחסרת משמעות לסיכום: המדד עומד על על 1424 לאחר שבוע של דישדוש בין 1420 ל 1428 פחות או יותר אין בדשדוש הזה כדי לקבוע כיוון אפשר להיות אופטימיים שהמדד פניו להמשך מעלה לכיוון 1440 אבל סביר גם שלפחות בחלק הראשון של השבוע לא ניראה תנודה משמעותית גם אצלנו אני מעריך תהיה המתנה ליום רביעי מדד 75 איבד בחלקו השני של השבוע החולף כאחוז סה"כ התנועה של היא סבירה והגיונית הציפייה שלי שהוא יסיים את המימוש שלו וימשיך בדרכו מעלה אבל בינתיים צריך לשמוע מה יש לפד לומר ביום רביעי הקרוב אני נוטה לאופטימיות בעניין הזה הבוקר הארביטראז חיובי קל כ 0.2% בעיקר בזכות פריגו הדאקס סיים את השבוע בדישדוש לא משמעותי אני מעריך שגם הוא במעין המתנה ליום רביעי ואני נותר עם יעד מוערך לגביו 9900 עד 10000 גם זה בשלב ראשון מבחינת המקרו יש נתונים בעיקר ביום שלישי הקרוב ובעיקר מאירופה וגרמניה הדולר - ממשיך לזרום לכיוון 3.7 שקלים כפי שזה ניראה כרגע אצלנו - כיל תצא בהנפקה בוול סטריט המשמעות היא שעולה משמעותית ההשפעה של הסוחרים אמריקאיים על המדד הראשי שלנו טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1420 עד 1428 אני לא מצפה מהדואליות לקבוע יותר מידי למעלה למרות הארביטראז הסיבה היא בעיקר הבנקים ככל הניראה השפעת הבנקים היום לפחות בפתיחה תהיה שלילית בגדול המדד צפוי להישאר בטווח בו ניסחר לאורך השבוע החולף לפחות היום ירידה מ 1420 תיחשב אירוע שלילי שיוביל ל 1414 קיימים גם אינדיקטורים חיוביים שהמדד ימשיך במסעו צפונה שורה תחתונה - באופן כללי אנחנו בצומת דרכים כאמור זה קצת שבוע בעייתי שאמור לקבוע את הכיוון לחודש חודשיים הקרובים ויש מקום לאופטימיות יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |