| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 10/9/14 בוקר יום רביעי 10.9.2014וול סטריט - המדדים רשמו ירידות בסדר גודל בינוני מדד ה S&P ירד כ 0.65% וסגר על 1988 הנסדאק ירד כ 0.89% וסגר על 4552 סה"כ מדובר על ירידה הגיונית ונורמלית לחלוטין אני נותר עם אותם היעדים למדדים כפי שרמשתץי בסקירות קודמות אתמול היה יום תנודתי מעין רכבת הרים של תנועה שלילית כמו הסגירה ...מעבר לירוק וסגירה אדומה אפשר לראות את השיקוף של זה במניית אפל אפל השיקה אתמול את אייפון 6 ולא איכזבה המדדים עלו מייד לאחר ההשקה אבל חזרו בחזרה אחורה את העלייה אין סיבה ספציפית לירידות למעט תיקון רוחבי הגיוני לתקופה ציינתי את זה כבר אתמול כמדומני וזה שאין נתוני מקרו לפרסם זה כר פורה לעמידה במקום או למימוש זוחל עוד ברקע חבילת הסנקציות על הנייר שאותה הכינו באיחוד האירופי נגד הרוסים כל חבילה כזו פוגעת באיחוד לא פחות ממה שהיא פוגעת ברוסים מדד המעו"ף איבד אתמול 0.18% במחזור ממוצע וסגר על 1424 לא בוצעה תנודה משמעותית במניות המדד הבנקים שמרו על הירוק אבל מינורי ולא עוצמתי מספיק אבל גם מינורי והעיקר ירוק בבנקים ביום יורד זה בסדר מנגד מרבית מניות המדד היו אדומות מינורית כאשר סקטור הגז מוביל לחץ כלפי מטה לסיכום: תנועה שלילית סבירה ולא יותר בשלב זה אני מצפה שהמדדים יחזרו מעלה זה בתוקף אפילו אם המדד ירד ל 1400 אבל כמובן שרצוי לא לראות את זה כרגע הרמות הקרובות מלמטה הן 1420 ו 1414 מחר הוא יום פקיעה שבועית וגם זה ירכז עניין מדד 75 - ביצע אתמול תנועה שלילית סבירה והגיונית אמרתי בכלל בסקירה של אתמול שצריך לקחת את כל הירידה שראינו אתמול או עוד ניראה בחשבון...זה חלק מהשוק...וחלק ממגמה עולה במצב הנוכחי וגם בדרך כלל רוב רובם של הסיכויים שהמדדים ימשיכו לטפס זה בתוקף עד להודעה חדשה ועד שיוכח אחרת הבוקר הארביטראז שלילי בשיעור של כ 0.4% בעיקבות טבע בעיקר חוזה S&P ניסחר שלילי מינורי הדאקס סגר שלילי 0.48% על 9710 אני ממשיך לצפות שהוא יטפס לכיוון ה 10000 הדולר ממשיך לכיוון ה 3.7 שקלים הזהב מתקרב שוב ל 1240 דולר לאונקיה שאם ירד ממנו הוא ילך ל 1200 הנפט ניסחר סביב ה 92 דולר לחבית מחיר שממנו הוא לא ירד ב 2014 ובמרבית 2013 אין היום נתוני מקרו משמעותיים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1420 עד 1426/8 יציאה מהטווח הזה תיקע את הטון לסיום כניראה לחיוב או לשליליה בהתאמה הפתיחה עצמה צפויה להיות סולידית אני מעריך היום הזה תלוי לחלוטין במניות הבנקים לדעתי לגבי הדואליות - אני מעריך שטבע ופריגו המובילות יחזרו למוד עליות גם אם לא כבר היום בלילה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |