TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 8/9/14
בוקר יום שני 8.9.2014

וול סטריט -

יום חמישי מעט גימגמו המדדים
יום שישי הם חזרו לעצמם כאשר ה S&P מוסיף כחצי אחוז וסוגר טוס מאוד בסך בכל
מדד הנסדאק הוסיף כ 0.45%

ה S&P עומד על 2007 - יעד מוערך שלי נותר 2060 עד 2100 כרגע
הנסדאק עומד על 4582 - יעד מוערך שלי נותר 4800

ברקע עמדו שבוע שעבר שלושה אירועים או גורמים מרכזיים:
1. דארגי - עם הפחתת הריבית + צעדים נוספים לעידוד הצמיחה
2. דו"ח התעסוקה האמריקאי
3. הסכם בין רוסיה לאוקראינה

1. דארגי לא איכזב - והודיע על השקת תוכנית הקלה כמותית
וקיצוץ הריבית בגוש האירו לשפל של 0.05%
המדדים לא הגיבו בהשתוללות אלא שמרו על טון סולידי וכניראה שזה היה צפוי
2. דו"ח התעסוקה איכזב - ממש כפשוטו - הדו"ח היה רחוק מהציפיות
בכל זאת המדדים הגיבו בחיוב בסופו של יום
למה ? אמרתי כבר לא מעט פעמים בעבר
זה כוחו של הסנטימנט...הוא חיובי ונישאר כזה עד להודעה חדשה ובד"כ הוא מנצח
גם לקבוע את הסנטימנט צריך לדעת ...ולא כל שני ימים ירוקים או להיפך זה סנטימנט
סיבה נוספת - זה השפעת ההסכם הרוסי אוקראיני והתוכנית של דארגי ...
המשקל עלה על דו"ח התעסוקה...ועליו חיפו פרשנויות למיניהן

ותוספת קטנה: אני מניח שהדו"ח הבא יהיה כבר חייב להשיג תוצאה טובה הרבה יותר
אחרת כבר יתחילו להתחשב בו


מדד המעו"ף עלה אתמול 0.37% וסיים קרוב ל 1430 כאשר הוא לא מצליח לחצות את 1432
מחזור המסחר היה אופיני לימי ראשון
אף מניה במדד לא ביצעה תנועה משמעותית
אבל מצד שני גם רוב מוחלט של מניות המדד שמרו על הירוק
פריגו טבע ובזק סיימו שלילי מינורי אבל השפעה שולית שלא הורגשה
כך הצליח המדד לשמור על הירוק אתמול בתמיכה של הבנקים

לסיכום:
אני מעריך שנקבל במסגרת הסייקל הנוכחי כבר את 1436 ו 1438
יחד עם זאת מימוש יכול להגיע בהחלט בקרוב אבל מעריך שהוא יהיה חלק כללי ממגמה עולה ל 1480 בעירבון מוגבל כמובן
בינתיים הזרימה מעלה אמורה להימשך לכיוון 1440 קרוב אליו

מדד 75 - הוסיף אתמול עוד 0.85% וחצה את ה 920
מדד 75 בעצם מסמן באופן כללי את 980 כמטרה
אבל כמו במעו"ף גם אצלו זה לא ילך בקו ישר
אני מניח שהתקרבות ל 940 עשויה להוציא מימוש נקודתי

מדד הבנקים - עסוק כרגע בהתמודדות עם 1340
לא בטוח שהוא יצלח אותה ישירות
אבל ההערכה שלי שגם אם לא ישירות ...הוא יצלח אותה בסייקל הבא לכיוון 1400


הבוקר הארביטראז חסר משמעות אם כי הוא עדיין בעל השפעה שלילית מינורית
חוזה S&P ניסחר באדום קל עד 0.1%
הדאקס - אני נותר עם ההערכה ל 9900...כרגע זה גם לא ניראה לי סוף פסוק אבל ניבחן אותו כשנגיע לשם ...אני מקווה בגדול ל 10400

המאזן המסחרי בגרמניה וסין הציגו קריאות טובות בבוקר
אין היום נתוני מקרו משמעותיים מעבר לזה
הדולר ממשיך להתקדם לכיוון 37 שקלים

נכון להיום יש מעט שקט מגיזרת פוטין
אבל התחושה האישית שלי היא שמדובר באדם לא צפוי ...ושעוד נישמע ממנו הרבה

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1427/8 עד 1436/8
הפתיחה צפויה להיות סולידית לחיוב או לשלילה
בכל מקרה גם בפתיחה שלילית אני מצפה שהמדד יעבור לחיובי ויתקדם שוב ל 1432
משם אני מצפה שיכבוש את 1436 עד 1438
אבל אני בספק אם המדד יצליח להעפיל הלאה ללא מימוש



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il