| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 7/9/14 בוקר יום ראשון 7.9.2014 וול סטריט - יום חמישי מעט גימגמו המדדים יום שישי הם חזרו לעצמם כאשר ה S&P מוסיף כחצי אחוז וסוגר טוס מאוד בסך בכל מדד הנסדאק הוסיף כ 0.45% ה S&P עומד על 2007 - יעד מוערך שלי נותר 2060 עד 2100 כרגע הנסדאק עומד על 4582 - יעד מוערך שלי נותר 4800 ברקע עמדו שבוע שעבר שלושה אירועים או גורמים מרכזיים: 1. דארגי - עם הפחתת הריבית + צעדים נוספים לעידוד הצמיחה 2. דו"ח התעסוקה האמריקאי 3. הסכם בין רוסיה לאוקראינה 1. דארגי לא איכזב - והודיע על השקת תוכנית הקלה כמותית וקיצוץ הריבית בגוש האירו לשפל של 0.05% המדדים לא הגיבו בהשתוללות אלא שמרו על טון סולידי וכניראה שזה היה צפוי 2. דו"ח התעסוקה איכזב - ממש כפשוטו - הדו"ח היה רחוק מהציפיות בכל זאת המדדים הגיבו בחיוב בסופו של יום למה ? אמרתי כבר לא מעט פעמים בעבר זה כוחו של הסנטימנט...הוא חיובי ונישאר כזה עד להודעה חדשה ובד"כ הוא מנצח גם לקבוע את הסנטימנט צריך לדעת ...ולא כל שני ימים ירוקים או להיפך זה סנטימנט סיבה נוספת - זה השפעת ההסכם הרוסי אוקראיני והתוכנית של דארגי ... המשקל עלה על דו"ח התעסוקה...ועליו חיפו פרשנויות למיניהן מדד המעו"ף המשיך ביום חמישי לנוע חיובי בסיכומו של יום יחד עם זאת הוא מאז יום רביעי מתקשה בחצייה של 1428 סה"כ הוא הוסיף ביום חמישי כ 0.23% וסגר על 1424 קצת מעל מניות הבנקים תמכו את המדד בשיעור של כ 0.25% סקטור התקשורת תמך את המדד בכוד כ 0.15% בעיקר הודות לבזק מצד שני המניות הדואליות גימגמו אבל לא השפיעו משמעותית כי וחברה לשיראל השפיעו לשלילה וקיזזו מהמדד עוצמה לסיכום: סה"כ אני נותר עם ההערכה החיובית המדד אמור לחצות גם את 1428 ולנוע הלאה לכיוון 1440 אני יכול גם להעריך 1480 וכבר דיברתי על המספר הזה בחודשים האחרונים אבל עדיף לצמעוד לאט ולא להעריך בת"א קדימה מידי מדד 75 - רשם ביום חמישי יום שלילי מינורי אבל לא משמעותי המדד ניתקע קצת על 920 שתי הרמות הבאות הן - 930/40 ו 970/80 אני מעריך ששתיהן יושגו אבל לגבי השניה יתכן שזה ילך בזיגזג מדד הבנקים - עומד היום על 1330 דיבתרי בעבר כבר מספר פעמים על 1400 זו רמה בתוקף...זו רמה אפילו סולידית להשגה...אפשר גם לחשוב במונחים של 1500/600 וזה לא הזוי הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של כ 0.24% הדאקס סגר בסדר את שני ימי הסופ"ש ועומד על 9747 ואני מעריך שכבר השבוע הוא ישיג את 9900 ואז אצטרך לתת את ההערכה הבאה הדולר ממשיך לטוס למעלה ומתקרב ל 3.7 שקלים (רמת היעד שהערכתי לאחרונה עבורו) הנפט - במוד דשדשו 92/3 עד 96 דולר לחבית בריזולוציה יומית הזהב - בדשדוש לא מעורר עניין כרגע אין השבוע נתוני מקרו משמעותיים למעט בסוף השבוע לא תמיד כשאין מה לפרסם זו בשורה חיובית ...לפעמים זה מנוצל לימימושים נקודתיים אני לא חושב שזה מה שיקרה הפעם טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1420 עד 1428 אם המדד יפתח שלילי זה בגלל האררביטראז הבעייתי אבל הסיכוי לפתיחה שלילית נמוך במידה והמדד יפתח חיובי ניצטרך להעריך את התנועה שלו הבאה תוך כדי היום יום ראשון נוטה להיות מקובע ביחס לנקודת הפתיחה בד"כ המטרה נותרה 1440 כמטרה ראשונה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |