TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 1/9/14
בוקר יום שני 1.9.2014

את וול סטריט סקרתי אתמול ומחר מחרתיים נחזור אליה שוב לעידכונים
אין היום מסחר בארה"ב לרגל חג העבודה


מדד המעו"ף איבד אתמול בסיכום יום 0.29% וסגר על 1400 לערך
סה"כ בשני ימי מסחר האחרונים איבד המדד כ 0.6% משיאו ביום הפקיעה
הפקיעה עצמה בוצעה לערך באיזור 1412 ומאז המדד נימצא בנסיגה
מניות הבנקים אתמול הובילו את המדד להכבדה
סך ההכבדה שלהן על המדד היה כ 0.25%
מנגד המניות הדואליות סיפקו תמיכה של כ 0.15%
סקטור התקשורת והגז הוסיפו גם הם להכבדה

לסיכום:
ציינתי אתמול שהמדד אמור לרדת שוב מ 1400 והוא אכן ביצע את זה
גם היום אני מצפה למסחר שלילי לפחות בחלק מהיום ושוב לזליגה מתחת 1400
סה"כ תמונת המדד סבירה
אבל בגדול חוסר יכולתו של המדד לשמור על חוסן ביחס לנקודת הפקיעה
היא על גבול התסכול
כבר ראיתי מצבים דומים לאלה והמדד מסוגל עצמאית במנותק מהשאר לרדת גם ל 1388
יש לזה סימני דרך...אבל בינתיים עד שיוכח אחרת צריך להישאר אופטימי ל 1414
יתכן מאוד שלפי היום ומחר ואלי כבר היום נקבל סימן חיובי או שלילי
האם המדד ממשיך בדרכו מעלה
או שהוא שוב הולך ליצור התשה בת שבוע או יותר
אני מעריך שלדו"ח התעסוקה האמריקאי בסוף השבוע יהיה חלק בזה


מדד 75 נע בניגוד למעו"ף ולא סופר אותו...המטרה שלו היא 900 כמו מגנט
אלא שאם המעו"ף לא ישמור על חוסן ויישר קו כלפי מעלה אז אני לא חושב שיש סיכוי שניראה את מדד 75 ממשיך ישירות כלפי מעלה לפני זיגזג


הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P חסר משמעות גם הוא לאור יום חופש בוול סטריט
הדאקס צפוי להגיב כניראה למסחר של יום שישי בוול סטריט
כלומר אני מצפה ממנו להיום מעורב עד חיובי
אני נותר עם ההערכה לגביו ל 9800 קודם
אבל חשוב להבין שהוא ניסחר תחת סיכון גיאו פוליטי מצד רוסיה
הנפט - משנה כיוון לאיטו
הזהב - במוד דשדוש מובהק
הדולר - מדשדש סביב רמות השיא שלו...אבל לדעתי לא אמר את המילה האחרונה וסבירות גבוהה שהוא ימשיך מעלה לכיוון ה 3.7
אצלנו - הממשלה עסוקה בתכנון קיצוץ למימון המלחמה האחרונה
אני מאוד מקווה שנקבל שקט מהרוסים לזמן הקרוב


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1396/7 עד 1404/5
יציאה מהטווח הזה היא סימן חיובי או שלילי בהתאמה
לדעתי המסחר יהיה מעורב
כלומר גם אם המדד יפתח חיובי מעל 1400 נניח הוא אחר כך יבצע זליגה ויתנדנד
הציפייה שלי היא לראות אותו מתאזן בחזרה מעלה למצב אופטימי


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il