TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 28/8/14
בוקר יום חמישי 28.8.2014 יום הפקיעה

וול סטריט -

שום תנודה משמעותית ואין חדש תחת השמש
המדדים שם נותרו אותו הדבר ואין מה לחדש ביחס לאתמול

אבל תוספת קטנה -
הערכות היעדים אומנם נותרו אותו הדבר
אבל מימוש נקודתי עשוי לצאת כל רגע אפילו בסופ"ש
אני כרגע מדבר על מימוש נקודתי בלבד
ככה זה כשהמדדים מתקשים לטפס...הם לוקחים אויר עד שמקבלים טריגרים לחידוש התנועה

אני מעריך שהיום ומחר המדדים יקבלו תירוץ למימוש נקודתי או אולי להיפך
היום ומחר יתקבלו מספר נתוני מקרו הן מאירופה והן מארה"ב
וכבר אמרתי שהנתונים מקבלים בימים האלו משנה חשיבות


מדד המעו"ף עשה את הבלתי ייאמן ומקבל חמצן מאז הורדת הריבית
המדד עומד היום על 1408 כשאתמול הוא הוסיף 1.41% ולשם שינוי במחזור גבוה מהממוצע
כל מניות המדד עלו למעט אופקו ודיסקונט שהשפעתן כלל לא הורגשה
מניות הבנקים תרמו כ 0.27%
סקטור הגז תרם עוד 0.32%
סקטור התקשורת בראשות בזק תרם עוד כ 0.28%
המניות הדואליות היום פחות משמעותיות עם תרומה של כ 0.13%

לסיכום:
ההערכה שנתתי ל 1414 עוד מלפני המלחמה תתקיים לדעתי
אבל הרושם שלי הוא שזה לא הסוף ...אפשר לפנטז גם על 1480...אם כי כאן אני הרבה פחות נחרץ מ 1414...יש מספיק משוכות בדרך לעבור
אבל כבר ראינו שאצל המעו"ף הוא לא רואה אף אחד ממטר כשהוא מחליט לדהור
יחד עם זאת בהחלט יתכן שיתבצע זיגזג בין ברמה היומית ובין בתוך יומית
הורדת הריבית + הפסקת הלוחמה עשו את שלהם
עכשיו אני מקווה שלא נקבל את "מצפון תפתח הרעה" בדמות הגבול הסורי או משהו דומה


מדד 75 עושה אחד לאחד מה שהערכתי לו
אין מה להרחיב ואני מקווה שהוא נוסע ישירות ל 910 ואף ל 930
חודשים לא ראינו אותו מייצר תנועה עולה נורמלית

הבוקר הארבירטאז הוא חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר ביציבות ללא כיוון ברור
הדאקס נימצא חד משמעית בעמדת המתנה לקראת המקרו היום
אבל ההערכה שלי שילך ל 9800 נותרת בתוקף
9800 זו הערכת מינימום אני כמובן גם חושב על רמות מעל 10000 וכשיגיע הזמן נדבר על זה

היום יתפרסמו נתוני מקרו כשהעיקריים באים מאירופה
בשעה 10:55 נתוני תעסוקה ואבטלה מגרמניה
בשעה 15:00 מדד המחירים לצרכן הגרמני
בשעה 15:30 התמ"ג האמריקאי
בשעה 17:00 מכירות בתים בארה"ב

שורה תחתונה: אני חושב שנתוני התעסוקה מגרמניה יוסיפו עוד מימד של לחץ על ה ECB לבצע צעדים...ולא משנה איך יגיב הדאקס נקודתית לנתונים האלה
אני חושב שגם התמ"ג האמריקאי יספק איזה טריגר של לחץ או להיפך ונקודתית

ואם לא דיי בכל הנתונים האלה
אז מחר מחכה לנו מדד המחירים לצרכן האירופאי - שהוא אולי הכי משמעותי מכל אלה

סה"כ אני מצפה שדארגי יבצע עוד צעדים לעידוד הצמיחה באירופה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
אין טעם לדבר על הטווח כי זה יום פקיעה
אחרי הפקיעה אעשה הערכת מצב
סה"כ אני מצפה ש 1414 תושג ישירות ואולי היום וזה לא הזוי
מלמטה יש לנו כרגע את 1400 ו 1388
אני לא רוצה לראות ירידה מ 1400 כי זה שובר מומנטום אבל ניתמודד עם זה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il