| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 28/8/14 בוקר יום חמישי 28.8.2014 יום הפקיעהוול סטריט - שום תנודה משמעותית ואין חדש תחת השמש המדדים שם נותרו אותו הדבר ואין מה לחדש ביחס לאתמול אבל תוספת קטנה - הערכות היעדים אומנם נותרו אותו הדבר אבל מימוש נקודתי עשוי לצאת כל רגע אפילו בסופ"ש אני כרגע מדבר על מימוש נקודתי בלבד ככה זה כשהמדדים מתקשים לטפס...הם לוקחים אויר עד שמקבלים טריגרים לחידוש התנועה אני מעריך שהיום ומחר המדדים יקבלו תירוץ למימוש נקודתי או אולי להיפך היום ומחר יתקבלו מספר נתוני מקרו הן מאירופה והן מארה"ב וכבר אמרתי שהנתונים מקבלים בימים האלו משנה חשיבות מדד המעו"ף עשה את הבלתי ייאמן ומקבל חמצן מאז הורדת הריבית המדד עומד היום על 1408 כשאתמול הוא הוסיף 1.41% ולשם שינוי במחזור גבוה מהממוצע כל מניות המדד עלו למעט אופקו ודיסקונט שהשפעתן כלל לא הורגשה מניות הבנקים תרמו כ 0.27% סקטור הגז תרם עוד 0.32% סקטור התקשורת בראשות בזק תרם עוד כ 0.28% המניות הדואליות היום פחות משמעותיות עם תרומה של כ 0.13% לסיכום: ההערכה שנתתי ל 1414 עוד מלפני המלחמה תתקיים לדעתי אבל הרושם שלי הוא שזה לא הסוף ...אפשר לפנטז גם על 1480...אם כי כאן אני הרבה פחות נחרץ מ 1414...יש מספיק משוכות בדרך לעבור אבל כבר ראינו שאצל המעו"ף הוא לא רואה אף אחד ממטר כשהוא מחליט לדהור יחד עם זאת בהחלט יתכן שיתבצע זיגזג בין ברמה היומית ובין בתוך יומית הורדת הריבית + הפסקת הלוחמה עשו את שלהם עכשיו אני מקווה שלא נקבל את "מצפון תפתח הרעה" בדמות הגבול הסורי או משהו דומה מדד 75 עושה אחד לאחד מה שהערכתי לו אין מה להרחיב ואני מקווה שהוא נוסע ישירות ל 910 ואף ל 930 חודשים לא ראינו אותו מייצר תנועה עולה נורמלית הבוקר הארבירטאז הוא חסר משמעות חוזה S&P ניסחר ביציבות ללא כיוון ברור הדאקס נימצא חד משמעית בעמדת המתנה לקראת המקרו היום אבל ההערכה שלי שילך ל 9800 נותרת בתוקף 9800 זו הערכת מינימום אני כמובן גם חושב על רמות מעל 10000 וכשיגיע הזמן נדבר על זה היום יתפרסמו נתוני מקרו כשהעיקריים באים מאירופה בשעה 10:55 נתוני תעסוקה ואבטלה מגרמניה בשעה 15:00 מדד המחירים לצרכן הגרמני בשעה 15:30 התמ"ג האמריקאי בשעה 17:00 מכירות בתים בארה"ב שורה תחתונה: אני חושב שנתוני התעסוקה מגרמניה יוסיפו עוד מימד של לחץ על ה ECB לבצע צעדים...ולא משנה איך יגיב הדאקס נקודתית לנתונים האלה אני חושב שגם התמ"ג האמריקאי יספק איזה טריגר של לחץ או להיפך ונקודתית ואם לא דיי בכל הנתונים האלה אז מחר מחכה לנו מדד המחירים לצרכן האירופאי - שהוא אולי הכי משמעותי מכל אלה סה"כ אני מצפה שדארגי יבצע עוד צעדים לעידוד הצמיחה באירופה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: אין טעם לדבר על הטווח כי זה יום פקיעה אחרי הפקיעה אעשה הערכת מצב סה"כ אני מצפה ש 1414 תושג ישירות ואולי היום וזה לא הזוי מלמטה יש לנו כרגע את 1400 ו 1388 אני לא רוצה לראות ירידה מ 1400 כי זה שובר מומנטום אבל ניתמודד עם זה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |