TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 25/8/14
בוקר יום שני 25.8.2014 שבוע הפקיעה

וול סטריט לא ביצעה מהלך משמעותי בסופ"ש
ה S&P הוסיף בשני ימי מסחר רק כ 0.1% כאשר ביום שישי הוא ניסחר בנטייה שלילית קלה
הנסדאק עוד ממשיך לשאןף לכיוון 4800 כשהוא מוסיף בשני ימי מסחר כ 0.26%
וסוגר על 4538

בשלב זה אני ממשיך להניח שהמדדים ימישכו לחתור מעלה
ה S&P לכיוון 2100
הנסדאק לכיוון 4800
יחד עם זאת אני חייב לציין שרמת הסיכון נימצאת בעלייה
בינתיים רמת הריבית נמוכה עדיין ללא צפי ברור מספיק
תוכנית ההרחבה אמורה להסתיים באוקטובר
ציינתי לפני מספר חודשים שמצב הכלכלה ייבחן בשבע עיניים על רקע סיום ההרחבה
זה נותר בתוקף
אני מעריך שמחודש הבא הנתונים שיפאסמו יהפכו ליותר ויותר משפיעים
ההערכה שלי היא שאנחנו נחווה גל יורד בוול סטריט ואפילו אגרסיבי
אבל בינתיים נימדכת החתירה מעלה שם כפי ההערכה לעיל



מדד המעו"ף איבד אתמול 0.49% וסגר על 1372 במחזור חסר משמעות
יום בו אין תמיכה משמעותית מצד המניות הדואליות אלא הכבדה קלה
וביום בו מניות הבנקים מכבידות אף הן בשיעור של כ 0.17%
אז המדד לא יוכל לעלות
למשוואה הזו נכניס את שבוע הפקיעה על הספקולציות שלו
ונכניס גם הברדק בדרום
ולזה נוסיף את הגימגום בסופ"ש בחו"ל
כך מקבלים יום יורד לתחתית חודשית 1372

לסיכום:
המדד בשבוע החולף יורד בשקט
או שהוא מבצע יום ללא תנודה או שהוא דולף גג עד חצי אחוז או 0.3%
כיום הוא עומד על 1372
שתי רמות קיימות מתחת : 1367 ו 1364
הסבירות שהוא יבקר ב 1367 לפחות... איננה נמוכה
מצד שני קיימים לי אינדיקטורים שהמדד יחזור ל 1380 ול 1384
כאשר הרמה החשובה יותר נימצאת ב 1388 ולאחריה 1392
ואני לא מחשיב כרגע את 1414 עד שאראה שיש מה לדבר בעניין הזה או עד שיושג הסכם


מדד 75 איבד אתמול 0.65%
תמונת המדד לא השתנתה בהרבה
המדד אמור לדעתי לחזור מעלה ל 870/80 ואני ממשיך לחשוב במושגים של 900 ומעלה
גם זה תלוי במצב אצלינו בעזה ...לפחות בזה

מדד הבנקים הוא זה שאמור להוביל כל מהלך עולה
בלי מדד הבנקים מבחינתי כל עלייה במעו"ף ובכלל איננה עלייה הכי בריאה שבעולם ולא משדרת חוסן
אבל יש סיבה להאמין שבמידה ויהיו עליות אז מדד הבנקים הוא שיוביל אותן


הבוקר הארבירטאז חסר משמעות
חוזה S&P ירקרק משום מה בסביבות 0.4%
הדאקס צפוי לפתוח בירוק גם הוא על רקע מה שמראה החוזה בו
הדאקס סיים את סופ"ש בנטייה שלילית קלה שמעידה על כניסה לדשדוש 9200 עד 9500
אני נותר עם הערכה קודם ל 9800 יחד עם זאת הדאקס הוא מדד רגיש נכון להיום לגורמים גיאו פוליטיים מאוד מעורפלים
מצד שני ישנה גם ציפייה מדארגי להוביל מהלך הקלה לבנקים שאמור לכאורה לתמרץ את הצמיחה באירופה

בשעה 11:00 בבוקר היום יפורסם סקר ה IFO על מצב העסקים בגרמניה
זה סקר שצפוי להשפיע לפחות נקודתית
בשעה 16:00 תפורסם ריבית בנק ישראל
לפלוג יש שתי אפשרויות
או להשאיר את הריבית כמות שהיא
או להוריד אותה בעוד רבע אחוז
הצמיחה הנמוכה + המלחמה בעזה אמורות לכאורה להשפיע על החלטה להוריד ריבית
הורדה כזו שהיא בסיכוי נמוך אני מניח תיתן פוש למדדים

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1370 עד 1374
ירידה מ 1370 תוביל ל 1367
מצד שני כבר אמרתי שיש אינדיקטור ל 1380 ואף ל 1384 וזה עשוי להגיע רק אחרי דליפה נוספת לכיוון 1370 במקרה הטוב
קיים לי אינדיקטור שאומר שהמדד ירד לבקר לפחות ב 1370
כרגע החסם הכי קרוב מלמעלה הוא 1374

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il