TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 21/8/14
בוקר יום חמישי 21.8.2014 יום פקיעה שבועית

וול סטריט -

אין חדש תחת השמש
המדדים בוול סטריט ממשיכים לכיוון היעדים כרגיל
למדד הנסדאק נקבתי יעד כללי של 4800
היעד הזה נישאר מוערך בתוקף
אבל אני מעריך שהוא יתקל בקושי באיזור 4650 כלומר הוא צפוי לזגזג שם
היום הוא עומד על 4526 לאחר שבלילה לא ביצע תנודה משמעותית

ה S&P הוסיף בלילה 0.24% ועומד על 1986.5
יעד מוערך נותר 2100

ברקע עמדו חשיפת הדיונים שהיו בעת קבית הריבית האחרונה
אין חדש בעניין זהה - גם חברי הוועדה עצמם חיים באי ודאות וזה ניכר מהדיונים
אי אפשר לומר על שום דבר שהוא ודאי
לא על שוק העבודה ולא על האינפלציה ובטח שלא מתי תעלה הריבית
לא חודש למשקיעים דבר מכל מה שנאמר שם


מדד המעו"ף על רקע המתיחות בעזה נע בסנטימנט הופכי לעולם
אתמול המדד איבד 0.33% כשהוא מבקר בנמוך היומי ב 1371 אבל סוגר אופטימי קרוב ל 1375
מי שהרים אותו בסיום היו מניות הבנקים בעיקר שקיזזו ירידות
לזה אפשר להוסיף את טבע ופריגו ששמרו על הירוק וממילא הן לא ניקבעות בארץ
אבל יתר מניות המדד סיימו כולן באדום וזה עשה את שלו

לסיכום:
המדד קרוב לאיזור תמיכה בזה אין ספק
לדעתי איזור 1364 הוא האיזור החשוב +-
הסיפור בת"א הוא לא פשוט כי ת"א מתמודדת עם יותר גורמי השפעה יחסית למדדים אחרים
בעיקרון בתנאים קצת יותר נורמליים המדד אמור לחזור ל 1384 ומשם להאתזן בחזרה
וזה חייב להיות דוקא בהובלת מניות הבנקים ...כלומר זה בריא יותר ולא בהובלת טבע ופריגו


מדד 75 ממשיך להיסחר באיזון
לולי המצב הבעייתי אצלנו מכיוון דרום
היתי יותר נחרץ שכבר בטווח הקצר הוא יטוס ל 900 עד 915

הבוקר הארביטראז הוא שלילי אפסי לא משמעותי
חוזה S&P ניסחר יציב סביב האפס
הדאקס סיים אתמול שלילי 0.21%
אבל להערכתי הוא ילך לפגוש את 9800 קודם כל ואני מקווה שהוא ימשיך ישירות בפוש שלו
היום יפורסם מדד מנהלי הרכש הגרמני
ומכירות קימעונאיות בבריטניה
מסין קיבלנו בבוקר נתון לא הכי מבריק
בארה"ב הנתונים המשמעותיים יפורסמו בשעה 17:00
מדד הייצור פילדלפיה + מכירות בתים


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
אחרי הפקיעה השבועית אעריך טווח
אבל אציין שגם אם המדד פוקע חיובי הוא יזלוג בחזרה לנמוך היומי של אתמול שוב להערכתי
סביר להניח כמו שזה ניראה לי כרגע שהמדד ירד לביקור מתחת 1370

אתמול לא היתי לאורך מרבית היום
אני בטוח שאם היתי הייתם ממצים אותו יותר טוב
אבל השתדלתי לתת הנחיות לפני שהלכתי בצורה המיטבית
אני אחכה היום לראות את נקודת הפקיעה ולאחר מכן נחליט
אבל גם בפקיעה חיובית החשד שלי הוא שמייד אחריה יחזרו לדלוף מטה
שבוע הבא הוא שבוע פקיעה

יום רגוע ומוצלח ושקט לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il