| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 21/8/14 בוקר יום חמישי 21.8.2014 יום פקיעה שבועית וול סטריט - אין חדש תחת השמש המדדים בוול סטריט ממשיכים לכיוון היעדים כרגיל למדד הנסדאק נקבתי יעד כללי של 4800 היעד הזה נישאר מוערך בתוקף אבל אני מעריך שהוא יתקל בקושי באיזור 4650 כלומר הוא צפוי לזגזג שם היום הוא עומד על 4526 לאחר שבלילה לא ביצע תנודה משמעותית ה S&P הוסיף בלילה 0.24% ועומד על 1986.5 יעד מוערך נותר 2100 ברקע עמדו חשיפת הדיונים שהיו בעת קבית הריבית האחרונה אין חדש בעניין זהה - גם חברי הוועדה עצמם חיים באי ודאות וזה ניכר מהדיונים אי אפשר לומר על שום דבר שהוא ודאי לא על שוק העבודה ולא על האינפלציה ובטח שלא מתי תעלה הריבית לא חודש למשקיעים דבר מכל מה שנאמר שם מדד המעו"ף על רקע המתיחות בעזה נע בסנטימנט הופכי לעולם אתמול המדד איבד 0.33% כשהוא מבקר בנמוך היומי ב 1371 אבל סוגר אופטימי קרוב ל 1375 מי שהרים אותו בסיום היו מניות הבנקים בעיקר שקיזזו ירידות לזה אפשר להוסיף את טבע ופריגו ששמרו על הירוק וממילא הן לא ניקבעות בארץ אבל יתר מניות המדד סיימו כולן באדום וזה עשה את שלו לסיכום: המדד קרוב לאיזור תמיכה בזה אין ספק לדעתי איזור 1364 הוא האיזור החשוב +- הסיפור בת"א הוא לא פשוט כי ת"א מתמודדת עם יותר גורמי השפעה יחסית למדדים אחרים בעיקרון בתנאים קצת יותר נורמליים המדד אמור לחזור ל 1384 ומשם להאתזן בחזרה וזה חייב להיות דוקא בהובלת מניות הבנקים ...כלומר זה בריא יותר ולא בהובלת טבע ופריגו מדד 75 ממשיך להיסחר באיזון לולי המצב הבעייתי אצלנו מכיוון דרום היתי יותר נחרץ שכבר בטווח הקצר הוא יטוס ל 900 עד 915 הבוקר הארביטראז הוא שלילי אפסי לא משמעותי חוזה S&P ניסחר יציב סביב האפס הדאקס סיים אתמול שלילי 0.21% אבל להערכתי הוא ילך לפגוש את 9800 קודם כל ואני מקווה שהוא ימשיך ישירות בפוש שלו היום יפורסם מדד מנהלי הרכש הגרמני ומכירות קימעונאיות בבריטניה מסין קיבלנו בבוקר נתון לא הכי מבריק בארה"ב הנתונים המשמעותיים יפורסמו בשעה 17:00 מדד הייצור פילדלפיה + מכירות בתים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: אחרי הפקיעה השבועית אעריך טווח אבל אציין שגם אם המדד פוקע חיובי הוא יזלוג בחזרה לנמוך היומי של אתמול שוב להערכתי סביר להניח כמו שזה ניראה לי כרגע שהמדד ירד לביקור מתחת 1370 אתמול לא היתי לאורך מרבית היום אני בטוח שאם היתי הייתם ממצים אותו יותר טוב אבל השתדלתי לתת הנחיות לפני שהלכתי בצורה המיטבית אני אחכה היום לראות את נקודת הפקיעה ולאחר מכן נחליט אבל גם בפקיעה חיובית החשד שלי הוא שמייד אחריה יחזרו לדלוף מטה שבוע הבא הוא שבוע פקיעה יום רגוע ומוצלח ושקט לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |