TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 18/8/14
בוקר יום שני 18.8.2014

וול סטריט -

במהלך סופ"ש עלו המדדים בוול סטריט אבל ביום שישי זה נעשה באופן מאוד תנודתי
יום חמישי המדדים נעו מעלה בצורה סבירה וסגרו יפה
ה S&P הוסיף 0.43%
מדד הנסדק הוסיף גם הוא 0.43%
ביום שישי המדדים נעו בחדות מעלה ומטה אבל סגרו חיובי

ברקע להתנהגות המדדים ביום שישי עמדה המתיחות בין רוסיה לאוקריאה
לא ניכנס לפרטים מה בדיוק הוביל ללחצים האלה
אבל לפעמים מדדים כשמדדים מגיעים לצומת או לרמת הכרעה הם מסתכלים ימינה ושאמלה ומ חפשים מי או מה מפריע...וישנה נטייה להעצים חדשות
במקרה הנוכחי מדובר על מצב שקיים ברקע כבר לא מעט זמן
הפעם מדובר היה על חילופי אש לא בין המורדים לאוקראינים אלא כניראה בין הרוסים לאוקראינים...זה הביא ללחץ נקודתי אבל כזה שדעך עד לסיום

עוד ברקע - מצב הכלכלה באירופה
כבר אמרתי שבכל רע יש גם טוב במקרה הנוכחי
הנתונים הלא טובים מצרפת וגרמניה
והנתנוים הסטטיים מאירופה עצמה יובילו לדעתי את דארגי לנקוט צעדים לעידוד הצמיחה


לסיכום:
אני נותר עם אותם היעדים שנקבתי לאורך הדרך ל S&P ולמדד הנסדאק
הנסדאק ל 4800
ה S&P כניראה ל 2100
לגבי התנהלות המסחר היום בלילה בוול סטריט אעדכן בהמשך היום


מדד המעו"ף פתח אתמול על האפס
עלה עד 1392 וסגר על 1387/8 סגירה פסימית מינורית נקודתית מינוס 0.13%
מחזור המסחר היה נמוך ואופיני לימי ראשון
למעט פריגו וטבע כל מניות המדד רשמו תנודה שלילית מינורית
מניות הבנקים הכבידו כאשר לאומי עדיין ממתינה לפרסום דוחותיה
מצד שני ההשפעה של פריגו וטבע ביחד היתה חיובית בעוצמה של קצת מעל 0.3%

לסיכום:
המדד ממשיך לנוע באופן כללי בין 1384 ל 1400
רק התרוממות של המדד מעל 1400 תשנה את התמונה לחיוב כאשר יעד ראשון 1414
מצד שני קיימת 1384 שרצוי שהמדד יקפיד לסגור מעליה
אחרת המדד ילך לבקר שוב ברמות 1370+-


מדד 75 - מנסה להתרומם מעלה ואתמול הוא הוסיף 0.41%
בינתיים זה לא מספיק אבל גם זה משהו
כבר אמרתי שאני מעריך שהוא יחזור לגל עליות
אבל במצב הגיאו פוליטי פנים וחוץ מוטב להיות חשדן


הבוקר האריבטראז חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר חיובי כרגע סביב ה 0.4%
הדאקס סגר את יום שישי בירידה של כ 1.5% על רקע האירועים ברוסיה
אני נותר עם הערכה כללית חיובית לגבי הדאקס שיחזור ל 9800 ומשם ל 10400
זה כמובן מותנה באירוע לא חריג גיאו פוליטית
המדד הסיני - המדד נימצא בתוך רצף עליות מינורי מאז רמות ה 2000 1950
אפשר לסמן את רמת ה 2000 כל עוד המדד ניצב מעליה אז מצבו סביר
יש לציין שהמדד הזה בעצם לא התאושש מאז 2008
כבר סקרתי את המדד באחת הסקירות בחודשים האחרונים
הזהב - מדשדש בין 1280 ל 1320 דולר לאונקיה
הנפט - ניסחר סביב ה 95 דולר
הדולר - מתמודד עם ה 3.5 דולר לאחר רצף עולה מינורי במידה והוא יצליח הוא ילך ל 3.55 דולר להתמודדות

אצלנו - אין הסכם מול חמאס ולפי פרסומים כניראה שגם לא יהיה היום
ברוסיה - מתנהל איזשהו מומ מול אוקריאנה שזה ניראה לי נותן קצת ירוק בחוזים
אני בספק אם זה באמת יעזור במשהו


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1384 עד 1392
כניראה שהפתיחה נוטה לחיוב
אבל הטווח הזה שנתתי חשוב
במידה והפתיחה תהיה חיוןבית מוטב מאוד כבדהו וחשדהו כי יש לי אינדיקציה שלילית ל 1384
ברמת המגמה המדד סה"כ במוד דשדוש שציינתי לעיל
מלמעלה הרמה החשובה הקרובה היא 1392

חשוב לציין:
אם מניחים בצד גורמי כלכלה טהורים
אז המצב הגיאו הפוליטי בעולם הוא עיקר הבעיה היום (שבעקיפין גם הוא נימדד במונחים כלכליים)
יש את רוסיה - אוקריאנה
יש את דעאש
ולנו יש את עזה על הראש אבל זה ניראה כרגע רע במיעוטו
אף אחד לא יודע מה ילד יום אבל ברור גם שדברים כאלה יכולים להיות תהליך ארוך ולא בהכרח נימדדים במהיום למחר ...אבל רצוי להיזהר מהמצב ברוסיה כי זה מצב נפיץ ושפיע על הכלכלה האירופאית


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il