TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 13/8/14
בוקר יום רביעי 13.8.2014

וול סטריט -

באין נתוני מקרו המדדים ניסחרו מעורב בדשדוש סביב קו האפס
כל עוד ה S&P לא חוצה את 1950/60 הוא עדיין לא חוזר למצב תקין של עליות
גם מדד הנסדאק במצב דומה כאשר אצלו מדובר על רמת 4420
מצד ה VIX יש מעין המתנה הוא ממתין להתפתחויות לאחר שדעך בימים האחרונים
הנתון המשמעותי שפורסם אתמול היה סקר ה ZEW שאיכזב בגרמניה

ברקע קיימת מתיחות גיאופוליטית כפולה שלא עושה רושם שהיא תדעך בקרוב
אבל מצד שני במתכונת הנוכחית שלה היא משמשת תירוץ לדעתי

לסיכום:
בנקודת הזמן הנוכחית הטווח הקצר בוול סטריט לא חד משמעי
השאלה אם הוא חוזר לעלייה סדירה או נוזל צריכה להמתין לפחות יום נוסף



מדד המעו"ף יישר ומיישר קו באופן כללי עם הדאקס
אתמול איבד המדד 0.22% לרמת 1384/5 במחזור נמוך במיוחד
ניכר לעיין שהיתה יד מנווטת שדאגה לשמור על אינטרסים לפקיעה היום
זה בלט על רקע החוסן שהפגינו מניות הבנקים אל מול מנועים אחרים
כלומר היה מי שדאג לאזן את התמונה אל מול המניות הדואליות שירדו

לסיכום:
המדד עושה קולות של ירידה לכיוון 1370
השאלה היא כמה מהר יחזור המדד למעלה
מתחת מדובר על רמות 1371/2 ועל 1364 לערך
מעל זה 1388 ו 1392 ויש כמובן רמות כמו 1414
אבל כרגע מסתכלים על הטווח הקצר וחשובים דוחות הבנקים שצפויים להתפרסם בקרוב


הבוקר הארביטראז שלילי בשיעור של כ 0.17%
חוזה S&P ניסחר ניסחר חיובי כ 0.2%
הדאקס איבד אתמול 1.2% על רקע נתון ה ZEW
הטווח הקצר בדאקס איננו חד משמעי בדומה למצב שציינתי לעיל בוול סטריט
אני מקווה שדארגי יתעורר ויזרים נזילות לשווקים
בכל אופן 9200 היא הנקודה הכי קרובה שמשמת מבחן לדאקס
חצייה שלה כלפי מעלה תיחשב בשורה טובה
הנתון המרכזי להיום הוא המכירות הקימעונאיות בארה"ב שיפורסם אחרי הצהריים

אצלנו - עדיין נימשך המו"מ להפסקת אש מול החמאס וזה אמור להסתיים לכאורה היום

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1380 עד 1386/7
ירידה מ 1381/2 היא כבר חשד לביקור ב 1372 לערך
התנהלות המסחר אני מניח שתהיה מושפעת גם מהתנהלות הדאקס היום
כרגע הפתיחה אמורה להיות מאוזנת
מלמעלה הרמה המשעותית היא 1392 ומלמטה 1382
אני מקווה שמניות הבנקים יספקו למדד פוש ולא להיפך


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il