TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 4/8/14
בוקר יום שני 4.8.2014

וול סטריט -

במהלך סופ"ש ירד מדד ה S&P כ 2.29% וסגר על 1925
מדד הנסאדק איבד כ 2.4% וסגר על 4352
מדד ה VIX רשם זינוק של כ 30% שזה זינוק שהיה צפוי בסדר גודל כזה או אחר כפי שכבר רשמתי שבוע שעבר
הרקע לירידות בוול סטריט הוא על הנייר בעיקר קצת גיאו פוליטי וקצת כלכלי
וזה מתערבב ביחד
יש את ארגנטינה שהועלה חשש שתהפוך לפושטת רגל (זה נושא שאמור להיסגר איכשהו ולרדת מהכותרות לדעתי)
יש קצת את הבנק הפורטוגלי כבר לפני שבוע אבל זה ירד מהכותרות
ויש את העניין הרוסי עם הסנקציות שם + ואפשר להוסיף גם את המצב המזרח התיכוני שאנחנו בו במרכז

לסיכום:
אני מעריך נכון לרגע זה שהמדדים ירגעו ויחזרו למעלה
גם אם זה יקח שבוע או יותר (זה אופיני לאוגוסט)
גם ה S&P וגם הדאקס מנשקים כרגע אזורי תמיכה
אבל נכון להיום אני בדיעה שרשמתי ביום חמישי שנזילה בוול סטריט אמורה להיות נקודתית
זמנית וחולפת ואני מאמין ומקווה שיחזרו לקבוע שיאים חדשים


מדד המעו"ף סיים אתמול בירוק אפסי כשהוא רואה בנמוך את 1387 וסוגר על 1393
מחזור המסחר היה אפסי גם הוא
מניות הבנקים לא נימצאות במצב רוח של לרדת
זה ניכר כבר משבוע שעבר
מצד שני המניות הדואליות לא ירדו את מלא הארבירטאז השלילי שלהן
כך אנחנו מקבלים יום אפסי שאולי אפילו מפתיע לאור הירידות בחו"ל

לסיכום:
המדד בעצם לא "קונה" את הירידות בחו"ל ויש בזה סימן לגבי מה שכתבתי על וול סטריט בראש הסקירה
עד להודעה חדשה אני נותר אופטימי ליעד ראשון 1414 למדד
אני עדיין חושב ועד להודעה חדשה שללא אירוע חריג המדד יפרוץ כלפי מעלה בטווח הקצר דהיינו תוך שבוע עד שבועות


מדד 75 איבד ביום חמישי 0.97% וסגר באיזור 865 ואתמול לא ביצע תנועה משמעותית
סה"כ במהלך שבוע שעבר איבד המדד 1.81% והוא מתקרב שוב ל 850
אני מקווה שהיא תשמש לו משענת שוב ולאו דוקא ברמה היומית
סה"כ מתחילת השנה איבד המדד קרוב ל 13%
אני עדיין נותר עם הערכה שהוא יתאושש ולא יפתיע אותי אם בטווח הקצר
יעדים כלפי מעלה נותרו אותם יעדים מסקירות קודמות


הבוקר הארבירטאז חסר משמעות למרות שהוא עדיין שלילי
חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי קרוב ל 0.4%
הדאקס כפי שניראה לי כרגע הולך לקראת יום ירוק אבל יקח לו יותר מיום כדי לקבע מגמה חיובית והוא נימצא נכון להיום באיזור תמיכה משמעותי
המכירות הקימעונאיות באוסטרליה הציגו קריאה טובה
מחר גם תכריז אוסטרליה על הריבית
אני בכוונה מתייחס לאוסטרליה כי לא פעם נוטים לייחס לה חיזוי מצבים גלובליים
אין היום נתוני מקרו משמעותיים
גם מחר למעט מדד ה ISM היצרני בארה"ב אין נתונים משמעותיים
מחר הוא תשעה באב ואין מסחר בארץ

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1391/2 עד 1400
אני מעריך שמרבית היום הזה יתנהל חיובי ואולי אפילו כולו
אנחנו עדיין במצב לוחמה גם אם מרבית כוחות קרקעיים יצאו מהרצועה
האנטישמיות גואה בצורה מטורפת כמו שלא זכור לי מעולם
במידה והמדד יסגור טוב היום...ואני כבר אעדכן מה זה טוב
אז הסבירות שהוא יצליח להשיג 1414 ממש בתוך אוגוסט תעלה משמעותית
אני מצפה שמי שיסחף את המדד יהיהו בעיקר מניות הבנקים לשם שינוי


מחר אני מזכיר - זה תשעה באב כלומר יהיהו לנו יומיים מסחר בחו"ל שלא נוכל להגיב אליהם לכן צריך לקבל החלטות בהתאם לאיך שהמדד יסגור את היום


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il